SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidZonder wrijving geen glans
Je partira pas, si si tu partirasquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende: Alleen al dat gehuil om het nieuwe kabinet maakt het het al helemaal waard. Wat er in Frankrijk gaande is, is veel enger.
Ja, benieuwd of Evenepoel mee kan met Vingegaard en Pogacarquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Alleen al dat gehuil om het nieuwe kabinet maakt het het al helemaal waard. Wat er in Frankrijk gaande is, is veel enger.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Vergeleken met Le Pen is Wilders in z'n huidige vorm een linkse boomknuffelaar.
Maar ja, ondanks dat het ergens anders erger is, mogen de mensen die ongelukkig zijn met wat er in Nederland gebeurt toch nog steeds wel teleurgesteld zijn? Beetje dat argument van "honger? Honger? Kindertjes in Afrika, die hebben pas honger"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Vergeleken met Le Pen is Wilders in z'n huidige vorm een linkse boomknuffelaar.
Duitsland gaat eraf tegen Spanje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland in de finale
Spanje-Zwitserland wordt de finale. Vul maar alvast in.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit er dik in, die spanjolen hebben tot nu toe het beste spel laten zien
Ik vind dat men zich gewoon aanstelt. Democratie heeft z'n werk gedaan, de mensen met andere meningen hebben gewonnen, Wilders kan niet vrij z'n gang gaan. Niet zo janken en hopen dat het circus snel in elkaar valt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ja, ondanks dat het ergens anders erger is, mogen de mensen die ongelukkig zijn met wat er in Nederland gebeurt toch nog steeds wel teleurgesteld zijn? Beetje dat argument van "honger? Honger? Kindertjes in Afrika, die hebben pas honger"Ik snap wel dat het voor veel mensen vervelend is en ze het liever anders zouden zien.
Die gaan we dus verliezen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland in de finale
Nee dusquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, benieuwd of Evenepoel mee kan met Vingegaard en Pogacar
Had Vingegaard toch op moeten schrijven in mijn tour toto.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, benieuwd of Evenepoel mee kan met Vingegaard en Pogacar
Hoorde gisteren dat het merendeel van de Tour de France kijkers 65+ is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had Vingegaard toch op moeten schrijven in mijn tour toto.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Cali verboden me filmpjes door te sturen over de verkiezingen.
Eens.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat men zich gewoon aanstelt. Democratie heeft z'n werk gedaan, de mensen met andere meningen hebben gewonnen, Wilders kan niet vrij z'n gang gaan. Niet zo janken en hopen dat het circus snel in elkaar valt.
En Frimpong op de bank houdenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:52 schreef Haags het volgende:
Staat Bergwijn nou serieus in de basis?
Oké, we liggen eruit.
amerika uiteraard, alleen zal ons enige oorlogsschip in de straat van malakka direct uitgeschakeld worden en moeten verder toekijken vanaf de zijlijnquote:
Dan zou ik mijn poule goed hebben, dat lijkt me sterk.quote:
Ja ik vind dit ook wel een beetje jammer, alleen verwoorden jullie het weer wat wilder dan ik zou doenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat men zich gewoon aanstelt. Democratie heeft z'n werk gedaan, de mensen met andere meningen hebben gewonnen, Wilders kan niet vrij z'n gang gaan. Niet zo janken en hopen dat het circus snel in elkaar valt.
De 65- moeten werken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dat het merendeel van de Tour de France kijkers 65+ is.
laatste vrije dagquote:
Zo wild is mijn post nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind dit ook wel een beetje jammer, alleen verwoorden jullie het weer wat wilder dan ik zou doenEn ik hoop ook zeker geen puntmutsenuurtje te starten of voort te zetten met deze post. Maar ik vind het ook een beetje vreemd om alleen voor de democratie te zijn als de uitslag naar jouw wens uitvalt, dat is niet hoe het werkt
Van mij mag daar over geklaagd worden zo veel als iedereen maar wil, maar het daadwerkelijke aanvechten vind ik wel wat ongepast (geen idee of dat nu nog steeds gebeurt hoor).
Ministers die termen als omvolking normaal vinden moeten altijd aangevochten worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind dit ook wel een beetje jammer, alleen verwoorden jullie het weer wat wilder dan ik zou doenEn ik hoop ook zeker geen puntmutsenuurtje te starten of voort te zetten met deze post. Maar ik vind het ook een beetje vreemd om alleen voor de democratie te zijn als de uitslag naar jouw wens uitvalt, dat is niet hoe het werkt
Van mij mag daar over geklaagd worden zo veel als iedereen maar wil, maar het daadwerkelijke aanvechten vind ik wel wat ongepast (geen idee of dat nu nog steeds gebeurt hoor).
Ja.quote:
Geloof ik wel wel. Lekker op de bank zitten als gepensioneerde.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dat het merendeel van de Tour de France kijkers 65+ is.
Mensen die te veel waarde hechten aan termen en elke vorm van context ondergeschikt vinden aan de term moeten vooral niet serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ministers die termen als omvolking normaal vinden moeten altijd aangevochten worden.
Volgens sommigen ook wel een metafoor voor het huidige kabinetquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien die caaf met diarree die nu door je woonkamer spuit?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die te veel waarde hechten aan termen en elke vorm van context ondergeschikt vinden aan de term moeten vooral niet serieus genomen worden.
Ik ben visueel ingesteldquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien die caaf met diarree die nu door je woonkamer spuit?
Hopelijk hattrick. Wil misschien Wolves ofzo hem hebben.quote:
Ik heb pizzaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ze vroegen op kantoor wie er mee eten willen bestellen voor voetbal zometeen. Ik vroeg of ik ook mee mag doen zonder voetbal te kijken. Gelukkig mag dat. Nou, top, eetprobleem van vanavond ook weer opgelost
De caafs van CL en 4E trekken nu hun hesjes aan en zetten koers naar de A12quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens sommigen ook wel een metafoor voor het huidige kabinet
Tskquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef Haags het volgende:
twee maten van me zitten nu bij die wedstrijd, die willen morgen door naar Berlijn als Nederland wint.
Ik stuurde, Bergwijn basis. Jullie komen morgen naar huis.
ik ga geen voetbal zien. ik ga naar dadawanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ze vroegen op kantoor wie er mee eten willen bestellen voor voetbal zometeen. Ik vroeg of ik ook mee mag doen zonder voetbal te kijken. Gelukkig mag dat. Nou, top, eetprobleem van vanavond ook weer opgelost
Wij ook geloof ikquote:
Oeh, prima restaurantje zo te zien?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga geen voetbal zien. ik ga naar dadawan
Tot over 4 jaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef McGrath het volgende:
Maar het is duidelijk de puntmutsenfeestdag dus ik doe even een kwiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensenkennis, eet en drink het.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef McGrath het volgende:
Maar het is duidelijk de puntmutsenfeestdag dus ik doe even een kwiwi
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot over 4 jaar.Aangezien de oppositie al 6 maanden aan het schuimbekken is, hoop ik van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt genot.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
nooit geweest, maar schijnt wel goed te zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij ook geloof ikAl kan dat ook zo nog omslaan naar wat anders. Lekker chaotisch altijd dit
[..]
Oeh, prima restaurantje zo te zien?
[..]
Tot over 4 jaar.Paar maandjes schat ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wel. Maar ik vrees dat het door rodekontengedrag eerder klapt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien de oppositie al 6 maanden aan het schuimbekken is, hoop ik van wel.
Echt genot.
Whatever.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik vrees dat het door rodekontengedrag eerder klapt.
Dit heb ik met voetbal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:09 schreef Haags het volgende:
Ik heb besloten om me er niet meer druk om te maken. Wat heeft het voor nut joh. Laat gaan man. We zien wel weer wanneer het klapt of niet.
Gaafquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweest, maar schijnt wel goed te zijn.
En al je voedsel wordt door robotjes naar je tafel gebracht.
Ja even serieus, rot op joh met die Bergwijn man. Ik had niet eens een heel slecht gevoel voorafgaand aan deze wedstrijd. Dacht echt even van, dit gaat wel goed komen. Maar nu???quote:
weet ik niet, heb je je sleutels en pinpas?quote:
Voordat de hedendaagse Franken en Germanen ons de donkere middeleeuwen in storten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whatever.
Geniet van de nadagen van het Romeinse Rijk.
Is al een paar decennia bezig hoor. Niks meer aan te redden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat de hedendaagse Franken en Germanen ons de donkere middeleeuwen in storten.
die napolitaanse toch, die zijn wel een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeeee, ze halen New York Pizza. Nja, gelukkig geen Domino's. Maar ik wil Beppe
dan haal je zelf Beppequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeeee, ze halen New York Pizza. Nja, gelukkig geen Domino's. Maar ik wil Beppe
[..]
Tot over 4 jaar.3 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hier is het Domino troepquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Suri etenquote:
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
die napolitaanse toch, die zijn wel een stuk lekkerder![]()
Dan kan ik net zo goed thuis wat eten en vervalt het voordeelquote:
Bahquote:
Hoef je geeneens je doopceel, drie buisjes met bloed en een VOG aan te leveren om die subsidie aan te vragen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ugh, ik dacht nog even snel de subsidie van de gemeente aan te vragen voor de kozijnen.
Moet ik natuurlijk weer allemaal info hebben die ik niet heb. Dat eerst weer opvragen bij de kozijnenboer.
Ja echt hequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoef je geeneens je doopceel, drie buisjes met bloed en een VOG aan te leveren om die subsidie aan te vragen?Hoe laagdrempelig.
Hier in de straat is iedereen ook verdacht vroeg thuis alquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
File. Bij mij voor de deurVoor de aansluiting met een grote weg 500 meter verderop
Zie je echt nooit. Iedereen moet nu tegelijk halsoverkop naar huis voor DE WEDSTRIJD.
Over een uurtje kun je een kanon afschieten
dat zal wel een papierwinkel zijn jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:22 schreef essnhills het volgende:
Ugh, ik dacht nog even snel de subsidie van de gemeente aan te vragen voor de kozijnen.
Moet ik natuurlijk weer allemaal info hebben die ik niet heb. Dat eerst weer opvragen bij de kozijnenboer.
Ik vertrek kwart over 6 van werk. Lekker rustig op de weg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Pak gewoon de trein, jezus.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja even serieus, rot op joh met die Bergwijn man. Ik had niet eens een heel slecht gevoel voorafgaand aan deze wedstrijd. Dacht echt even van, dit gaat wel goed komen. Maar nu???
Nee. Koeman zit vanavond al op het vliegtuig naar huis met de selectie.
Mooi dan kan ik rustig naar de gymquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
File. Bij mij voor de deurVoor de aansluiting met een grote weg 500 meter verderop
Zie je echt nooit. Iedereen moet nu tegelijk halsoverkop naar huis voor DE WEDSTRIJD.
Lockdown achtige taferelenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrek kwart over 6 van werk. Lekker rustig op de weg.
Maargoed, wel een hoop geld dus dat moet dan maar evenquote:
Toen had ik een vrijstelling dat ik na de avondklok op straat mocht zijn. Dat was fijn idd.quote:
Gezellig tochquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie allemaal mensen in het oranje richting het plein lopen. Daar gaat men samen kijken.
Vast en zeker.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:29 schreef Karzai het volgende:
ik denk dat ik de 2e helft bij mijn moeder ga kijken, of in de kroeg
quote:
Klinkt ideaalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast en zeker.
Lekker Nederlandse muziek erbij. Lauwe Heineken voor 5 euro per vaasje, slappe patat met mayo
Ies koeltoerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast en zeker.
Lekker Nederlandse muziek erbij. Lauwe Heineken voor 5 euro per vaasje, slappe patat met mayo
jeetje je bent toch geen 16 meer?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
Zit te denken over een tongpiercing maar denk dat ik mijn ouders dan echt woest maak
Mijn tandarts was erg blij toen ik hem eruit had gehaald.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
Zit te denken over een tongpiercing maar denk dat ik mijn ouders dan echt woest maak
portie bitterballenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast en zeker.
RIP tandenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is ook de eerste wedstrijd van Nederland die ik thuis kijk. En ik denk ook meteen de laatstequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast en zeker.
Patatquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste wedstrijd van Nederland die ik thuis kijk. En ik denk ook meteen de laatste
Een vlammende feniks in de SC, en een piepend musje bij pa en ma op de bank.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
een lippiercing door je neus is ook een beetje gek, eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
Ook een reden dat ik een lippiercing heb die echt door mijn lip gaat. Wil niet mijn gebit verneuken met piercings.
Ordiquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
qua sfeer lijkt dat op elkaar?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:29 schreef Karzai het volgende:
ik denk dat ik de 2e helft bij mijn moeder ga kijken, of in de kroeg
Ja dan heet het een neuspiercing grapjas.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:34 schreef Haags het volgende:
[..]
een lippiercing door je neus is ook een beetje gek, eigenlijk
Ik wil dit maar weet niet of dat bij mijn oude grafkop pastquote:
koeienringquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil dit maar weet niet of dat bij mijn oude grafkop past
https://i.etsystatic.com/(...).4971667422_6p98.jpg
Waarom niet. Heb gisteren toch ook mijn lip weer laten doen terwijl ik 34 ben.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
34 is geen 42quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet. Heb gisteren toch ook mijn lip weer laten doen terwijl ik 34 ben.
Ik kan dit alleen nog maar associëren met extreem woke enbiesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat ben ik sowieso niet. Ik maak er het nieuwe hippe accessoire voor 40-plussers van.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan dit alleen nog maar associëren met extreem woke enbies
Veel drank en gerommel op de achtergrond?quote:
Ik denk wel dat je het kan hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat ben ik sowieso niet. Ik maak er het nieuwe hippe accessoire voor 40-plussers van.
ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk echt dat NL niet gaat winnen zo....
Gewoon zo'n nepperd die je erop klemt om te testen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lekker kleurtjequote:
... want je hebt ze toch gekocht.quote:
Net zo ordinair als roken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Vriendin van me heeft er ook heen en zij draait het ringetje om als ze er even geen zin in heeft en dan zie je niets. En mocht je het echt niks vinden dan zit het gaatje op een super onopvallende plek.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dat ben ik sowieso niet. Ik maak er het nieuwe hippe accessoire voor 40-plussers van.
Ja dit inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:55 schreef Ama het volgende:
Gelukkig boeit het geen fuck wat een ander denkt, als jij er maar blij mee bent.
Ik vind een tong- of tepelpiercing wel echt veel ordinairder dan zo'n neuspiercing eigenlijk. Maar ja, ik geloof best dat dat voor iedereen anders isquote:
Ziet er wel mooi uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:14 schreef Ama het volgende:
Druk hoor op het plein in Emmen nu.
[ link | afbeelding ]
Het leeft erg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:14 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ach, over een uurtje of 1,5 zal al het oranje spul wel weer kunnen worden opgeborgenquote:
Is nog Olympische Spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, over een uurtje of 1,5 zal al het oranje spul wel weer kunnen worden opgeborgen
Hmmmmquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, over een uurtje of 1,5 zal al het oranje spul wel weer kunnen worden opgeborgen
Ja het werkt tegenovergesteldquote:
wauwquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:14 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
alcohol jaagt al het ongure spul weg....quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:29 schreef Ama het volgende:
Volgens mij begin ik ziekjes te worden maar ik weiger.
Maar ik drink al zeker tien jaar geen alcohol meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
alcohol jaagt al het ongure spul weg....
ow... ja dan komen de bacteriën en bacillen binnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik drink al zeker tien jaar geen alcohol meer.
Straks een doelpuntje van de Roemenen en dan roemloos naar huis na slecht genomen penalties.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Is dit hetzelfde Nederland als de eerdere wedstrijden? Het lijkt zowaar ergens op
Nehquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks een doelpuntje van de Roemenen en dan roemloos naar huis na slecht genomen penalties.
Kan..quote:
Kom anders gezellig hier mee posten over de wedstrijd: EK / [Achtste Finale 02/07 18:00 München] Roemenië - Nederland #7quote:
viel erfolg!!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
Barry Lyndon(1975)8.1adventure, drama, war185PG12Stanley KubrickStanley Kubrick, William Makepeace ThackerayRyan O'Neal, Marisa Berenson, Patrick MageeAn Irish rogue wins the heart of a rich widow and assumes her dead husband's aristocratic position in 18th-century England
Zo. Over een half uurtje Barry Lyndon op 35mm kijken. Ben benieuwd.
Duurt drie uur en vijf minuten. Maar dan heb je ook wat.
Joost Klein, schrijf groot.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
Lol krijg net ineens dit.
[ link | afbeelding ]
Ok, voor vanavond wel bijna op? Ik wil eigenlijk gewoon pitten, maar m'n buurman heeft vrienden over de vloer en die lui zijn luid.quote:
Nope, gaat alleen nog maar meer worden komende weekquote:
nog 4 min normale tijd. geen idee hoeveel er bij... en denk niet dat ze nog twee tegen krijgen dus geen verlengingquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, voor vanavond wel bijna op? Ik wil eigenlijk gewoon pitten, maar m'n buurman heeft vrienden over de vloer en die lui zijn luid.
Nederland gaat winnen, dus zal wel een feestje wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, voor vanavond wel bijna op? Ik wil eigenlijk gewoon pitten, maar m'n buurman heeft vrienden over de vloer en die lui zijn luid.
Speelschema op een beetje okaye supermarkttijden?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, gaat alleen nog maar meer worden komende week
Mwah, dan zullen ze niet ZO luid zijn als nu.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
en dan is de vraag of ze ook naar OOS TUR willen kijken om te zien wie de tegenstander wordt
Dan wordt het de vraag, wordt het volgende week tüteren of weer een F1 podiumceremonie bij openingquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
en dan is de vraag of ze ook naar OOS TUR willen kijken om te zien wie de tegenstander wordt
Eens kijken wanneer ik bioscoopbezoekjes in kan plannen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speelschema op een beetje okaye supermarkttijden?
ja naar huisquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
Er is een bal ergens heengegaan neem ik aan?
zo had ik een leuk aantal aardbeien nog... bleken slakken en mieren ook van te genietenquote:
Nee zo'n niet eetbare lederen balquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speelschema op een beetje okaye supermarkttijden?
Schema kwartfinalesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer ik bioscoopbezoekjes in kan plannen.
Oh ja, de mieren lusten deze ook. Maar het ding hangt zo vol dat 'ie doorhangt, dat krijg ik toch niet op.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo had ik een leuk aantal aardbeien nog... bleken slakken en mieren ook van te genieten
Oh, daar heb ik geen reet aan dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Schema kwartfinales
• Vrijdag 5 juli in Stuttgart, 18.00 uur: Duitsland - Spanje (A)
• Vrijdag 5 juli in Hamburg, 21.00 uur: Frankrijk - Portugal (B)
• Zaterdag 6 juli in Düsseldorf, 18.00 uur uur: Zwitserland - Engeland (C)
• Zaterdag 6 juli in Berlijn, 21.00 uur: winnaar Roemenië - Nederland tegen winnaar Oostenrijk - Turkije (D)
Schema halve finales
• Dinsdag 9 juli in München, 21.00 uur: Winnaar kwartfinale A -Winnaar kwartfinale B
• Woensdag 10 juli in Dortmund, 21.00 uur: Winnaar kwartfinale C -Winnaar kwartfinale D
Finale
• Zondag 14 juli in het Olympiastadion in Berlijn, 21.00 uur
Bekijk de bracket van het EK voetbal onder de uitslagen.
ik ga volgend jaar alle aardbeien plantjes in verplaatsbare pot doen... eerst buiten tot de eerste rood worden en dan haal ik ze binnen. Is hier binnen toch warm genoeg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, de mieren lusten deze ook. Maar het ding hangt zo vol dat 'ie doorhangt, dat krijg ik toch niet op.
ja en graag gedaan hoor.quote:
Ik gaf een likequote:
weet ik maar je opmerking was alsof je niets aan mijn reactie hadquote:
M'n buurman heeft lag.quote:
hij kijkt digitaalquote:
Die gaan zo de tent afbreken en de kratjes leegdrinkenquote:
Ok ok, geen reet aan voor de supermarkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik maar je opmerking was alsof je niets aan mijn reactie had
IK!!!quote:
Ik was eigenlijk aan het kijken naar de NL tijden. Maar helaas. Films tijdens de wedstrijd zaterdag beginnen te laat om nog thuis te komen of ik heb ze al gezienquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Schema kwartfinales
• Vrijdag 5 juli in Stuttgart, 18.00 uur: Duitsland - Spanje (A)
• Vrijdag 5 juli in Hamburg, 21.00 uur: Frankrijk - Portugal (B)
• Zaterdag 6 juli in Düsseldorf, 18.00 uur uur: Zwitserland - Engeland (C)
• Zaterdag 6 juli in Berlijn, 21.00 uur: winnaar Roemenië - Nederland tegen winnaar Oostenrijk - Turkije (D)
Schema halve finales
• Dinsdag 9 juli in München, 21.00 uur: Winnaar kwartfinale A -Winnaar kwartfinale B
• Woensdag 10 juli in Dortmund, 21.00 uur: Winnaar kwartfinale C -Winnaar kwartfinale D
Finale
• Zondag 14 juli in het Olympiastadion in Berlijn, 21.00 uur
Bekijk de bracket van het EK voetbal onder de uitslagen.
O wauw. Dat heb ik nog op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
IK!!!
ik heb analoog kabelsignaal blijkbaar nog op de muur
welke?quote:
Och, ik heb meer dan ik op kan voorlopig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doei aardbeien ook
Ik wilde ook bramen maar LAAT MAAR
Er lagen schoenen op het veldquote:
Ik jat ze wel bij m'n ouders. Die doen er niks meequote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik heb meer dan ik op kan voorlopig.
ik wist niet dat ik het nog had. want heb mn TVabo al ergens in 2021 ofzo stopgezet... maar blijkbaar zit er nog analoog signaal... dacht voor de grap eens aansluiten en kijken of het werkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wauw. Dat heb ik nog op de slaapkamer.
ow oke... gemist...quote:
NED OOS gaan we voor he...quote:
?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:35 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat
waarom is die 999 zo ontiegelijk donker tov 1 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |