SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidZonder wrijving geen glans
Je partira pas, si si tu partirasquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende: Alleen al dat gehuil om het nieuwe kabinet maakt het het al helemaal waard. Wat er in Frankrijk gaande is, is veel enger.
Ja, benieuwd of Evenepoel mee kan met Vingegaard en Pogacarquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Alleen al dat gehuil om het nieuwe kabinet maakt het het al helemaal waard. Wat er in Frankrijk gaande is, is veel enger.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Vergeleken met Le Pen is Wilders in z'n huidige vorm een linkse boomknuffelaar.
Maar ja, ondanks dat het ergens anders erger is, mogen de mensen die ongelukkig zijn met wat er in Nederland gebeurt toch nog steeds wel teleurgesteld zijn? Beetje dat argument van "honger? Honger? Kindertjes in Afrika, die hebben pas honger"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Vergeleken met Le Pen is Wilders in z'n huidige vorm een linkse boomknuffelaar.
Duitsland gaat eraf tegen Spanje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland in de finale
Spanje-Zwitserland wordt de finale. Vul maar alvast in.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit er dik in, die spanjolen hebben tot nu toe het beste spel laten zien
Ik vind dat men zich gewoon aanstelt. Democratie heeft z'n werk gedaan, de mensen met andere meningen hebben gewonnen, Wilders kan niet vrij z'n gang gaan. Niet zo janken en hopen dat het circus snel in elkaar valt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ja, ondanks dat het ergens anders erger is, mogen de mensen die ongelukkig zijn met wat er in Nederland gebeurt toch nog steeds wel teleurgesteld zijn? Beetje dat argument van "honger? Honger? Kindertjes in Afrika, die hebben pas honger"Ik snap wel dat het voor veel mensen vervelend is en ze het liever anders zouden zien.
Die gaan we dus verliezen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland in de finale
Nee dusquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, benieuwd of Evenepoel mee kan met Vingegaard en Pogacar
Had Vingegaard toch op moeten schrijven in mijn tour toto.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, benieuwd of Evenepoel mee kan met Vingegaard en Pogacar
Hoorde gisteren dat het merendeel van de Tour de France kijkers 65+ is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had Vingegaard toch op moeten schrijven in mijn tour toto.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb Cali verboden me filmpjes door te sturen over de verkiezingen.
Eens.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat men zich gewoon aanstelt. Democratie heeft z'n werk gedaan, de mensen met andere meningen hebben gewonnen, Wilders kan niet vrij z'n gang gaan. Niet zo janken en hopen dat het circus snel in elkaar valt.
En Frimpong op de bank houdenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:52 schreef Haags het volgende:
Staat Bergwijn nou serieus in de basis?
Oké, we liggen eruit.
amerika uiteraard, alleen zal ons enige oorlogsschip in de straat van malakka direct uitgeschakeld worden en moeten verder toekijken vanaf de zijlijnquote:
Dan zou ik mijn poule goed hebben, dat lijkt me sterk.quote:
Ja ik vind dit ook wel een beetje jammer, alleen verwoorden jullie het weer wat wilder dan ik zou doenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat men zich gewoon aanstelt. Democratie heeft z'n werk gedaan, de mensen met andere meningen hebben gewonnen, Wilders kan niet vrij z'n gang gaan. Niet zo janken en hopen dat het circus snel in elkaar valt.
De 65- moeten werken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dat het merendeel van de Tour de France kijkers 65+ is.
laatste vrije dagquote:
Zo wild is mijn post nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind dit ook wel een beetje jammer, alleen verwoorden jullie het weer wat wilder dan ik zou doenEn ik hoop ook zeker geen puntmutsenuurtje te starten of voort te zetten met deze post. Maar ik vind het ook een beetje vreemd om alleen voor de democratie te zijn als de uitslag naar jouw wens uitvalt, dat is niet hoe het werkt
Van mij mag daar over geklaagd worden zo veel als iedereen maar wil, maar het daadwerkelijke aanvechten vind ik wel wat ongepast (geen idee of dat nu nog steeds gebeurt hoor).
Ministers die termen als omvolking normaal vinden moeten altijd aangevochten worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind dit ook wel een beetje jammer, alleen verwoorden jullie het weer wat wilder dan ik zou doenEn ik hoop ook zeker geen puntmutsenuurtje te starten of voort te zetten met deze post. Maar ik vind het ook een beetje vreemd om alleen voor de democratie te zijn als de uitslag naar jouw wens uitvalt, dat is niet hoe het werkt
Van mij mag daar over geklaagd worden zo veel als iedereen maar wil, maar het daadwerkelijke aanvechten vind ik wel wat ongepast (geen idee of dat nu nog steeds gebeurt hoor).
Ja.quote:
Geloof ik wel wel. Lekker op de bank zitten als gepensioneerde.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dat het merendeel van de Tour de France kijkers 65+ is.
Mensen die te veel waarde hechten aan termen en elke vorm van context ondergeschikt vinden aan de term moeten vooral niet serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ministers die termen als omvolking normaal vinden moeten altijd aangevochten worden.
Volgens sommigen ook wel een metafoor voor het huidige kabinetquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien die caaf met diarree die nu door je woonkamer spuit?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die te veel waarde hechten aan termen en elke vorm van context ondergeschikt vinden aan de term moeten vooral niet serieus genomen worden.
Ik ben visueel ingesteldquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien die caaf met diarree die nu door je woonkamer spuit?
Hopelijk hattrick. Wil misschien Wolves ofzo hem hebben.quote:
Ik heb pizzaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ze vroegen op kantoor wie er mee eten willen bestellen voor voetbal zometeen. Ik vroeg of ik ook mee mag doen zonder voetbal te kijken. Gelukkig mag dat. Nou, top, eetprobleem van vanavond ook weer opgelost
De caafs van CL en 4E trekken nu hun hesjes aan en zetten koers naar de A12quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens sommigen ook wel een metafoor voor het huidige kabinet
Tskquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef Haags het volgende:
twee maten van me zitten nu bij die wedstrijd, die willen morgen door naar Berlijn als Nederland wint.
Ik stuurde, Bergwijn basis. Jullie komen morgen naar huis.
ik ga geen voetbal zien. ik ga naar dadawanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ze vroegen op kantoor wie er mee eten willen bestellen voor voetbal zometeen. Ik vroeg of ik ook mee mag doen zonder voetbal te kijken. Gelukkig mag dat. Nou, top, eetprobleem van vanavond ook weer opgelost
Wij ook geloof ikquote:
Oeh, prima restaurantje zo te zien?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga geen voetbal zien. ik ga naar dadawan
Tot over 4 jaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef McGrath het volgende:
Maar het is duidelijk de puntmutsenfeestdag dus ik doe even een kwiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensenkennis, eet en drink het.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef McGrath het volgende:
Maar het is duidelijk de puntmutsenfeestdag dus ik doe even een kwiwi
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot over 4 jaar.Aangezien de oppositie al 6 maanden aan het schuimbekken is, hoop ik van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt genot.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
nooit geweest, maar schijnt wel goed te zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij ook geloof ikAl kan dat ook zo nog omslaan naar wat anders. Lekker chaotisch altijd dit
[..]
Oeh, prima restaurantje zo te zien?
[..]
Tot over 4 jaar.Paar maandjes schat ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat wel. Maar ik vrees dat het door rodekontengedrag eerder klapt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien de oppositie al 6 maanden aan het schuimbekken is, hoop ik van wel.
Echt genot.
Whatever.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik vrees dat het door rodekontengedrag eerder klapt.
Dit heb ik met voetbal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:09 schreef Haags het volgende:
Ik heb besloten om me er niet meer druk om te maken. Wat heeft het voor nut joh. Laat gaan man. We zien wel weer wanneer het klapt of niet.
Gaafquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweest, maar schijnt wel goed te zijn.
En al je voedsel wordt door robotjes naar je tafel gebracht.
Ja even serieus, rot op joh met die Bergwijn man. Ik had niet eens een heel slecht gevoel voorafgaand aan deze wedstrijd. Dacht echt even van, dit gaat wel goed komen. Maar nu???quote:
weet ik niet, heb je je sleutels en pinpas?quote:
Voordat de hedendaagse Franken en Germanen ons de donkere middeleeuwen in storten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whatever.
Geniet van de nadagen van het Romeinse Rijk.
Is al een paar decennia bezig hoor. Niks meer aan te redden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat de hedendaagse Franken en Germanen ons de donkere middeleeuwen in storten.
die napolitaanse toch, die zijn wel een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeeee, ze halen New York Pizza. Nja, gelukkig geen Domino's. Maar ik wil Beppe
dan haal je zelf Beppequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Boeeeee, ze halen New York Pizza. Nja, gelukkig geen Domino's. Maar ik wil Beppe
[..]
Tot over 4 jaar.3 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hier is het Domino troepquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Suri etenquote:
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
die napolitaanse toch, die zijn wel een stuk lekkerder![]()
Dan kan ik net zo goed thuis wat eten en vervalt het voordeelquote:
Bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |