dit en tyrells met lekker veel azijn. Verder is alles smaakloze meukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Zet deze zak bij mij en hij is leeg voor je (of vooral ik) het weet.
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:
Die zullen binnenkort ook wel troep worden:quote:Op maandag 29 juli 2024 10:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die Pringles Cheddar Cheese is echt top. Honey Mustard nog niet geprobeerd.
quote:’Snoepreus Mars slokt maker van Pringles op in overnamedeal van $29 miljard’
De Amerikaanse zoetwarengigant Mars heeft iets meer dan $29 miljard neergelegd in een deal om zijn rivaal Kellanova, onder meer bekend van het merk Pringles, in handen te krijgen, zo meldt The Financial Times op basis van bronnen.
Mars staat vooral bekend om zijn zoetige snack met dezelfde naam. Toch zitten er ook andere grote merken onder het dak. Het Amerikaanse conglomeraat brengt eveneens M&M’s, Snickers en Skittles op de consumentenmarkt. Het Amerikaanse familiebedrijf is wereldwijd actief. De omzet bedraagt meer dan $50 miljard. In totaal zijn er ruim 150.000 werknemers actief bij Mars.
Ik vond Bali altijd erg lekker. Maar ja, zelf afbakken is vele malen goedkoper. Uit een zakje van een paar honderd gram haal je achterlijk veel kroepoek.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:18 schreef Nielojram75 het volgende:
De kroepoek (-varianten) van conimex zijn ook nog prima te snaaien, bij de weg.
Correct, heb een zak lays paprika hier in D gekocht en die zijn ouderwetsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:22 schreef Molo het volgende:
Chips in België, Luxemburg en Duitsland zijn gewoon nog lekker zout viel me op. Daar voortaan maar inkopen dus![]()
![]()
In de vorm van dat het écht karton met kruiden is?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:26 schreef Beathoven het volgende:
Boerderijchips zijn wel een van de klasse apart.
Yep!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Correct, heb een zak lays paprika hier in D gekocht en die zijn ouderwets
Degenen die geen defecten hebben in de waarneming ervaren het wat anders dan jij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:35 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
In de vorm van dat het écht karton met kruiden is?
typo uit quote gehaald
Het is allemaal een stuk droger geworden, alsof je stof zit te eten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep!
Helaas niks mee teruggenomen
Inmiddels erachter gekomen dat Pombär tegenwoordig ook kartonsmaak heeft in Nederland
Ja echt belabberd, ik koop het echt niet meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is allemaal een stuk droger geworden, alsof je stof zit te eten.
Je bedoelt met waarneming hoe ik de zak chips zie?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Degenen die geen defecten hebben in de waarneming ervaren het wat anders dan jij.
op vakantie in frankrijk altijd, zitten echt verassend lekkere smaakcombi's bij. Er is een hele lekkere met geitenkaassmaak, en eentje met flinke knoflookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen als Brets gehad? Die schijnt booming te zijn.
Ik heb drie zakken bij de Jumbo gehaald. Cheddar ui, patatje mayo en nog kip bbq.
Enige die me niet lekker lijkt is die met anijssmaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op vakantie in frankrijk altijd, zitten echt verassend lekkere smaakcombi's bij. Er is een hele lekkere met geitenkaassmaak, en eentje met flinke knoflook
Dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:34 schreef DjVero het volgende:
Eigenlijk geen één meer, wat is de chips vertieft in Nederland. Graf-overheidsbemoeienis.
En lekkere chips van een ander merk, met dille.quote:Op zondag 1 september 2024 11:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
In de poolse winkels kan je ook nog zoute lays kopen.
Zal het eens opzoeken, lijkt me wel lekker.quote:Op zondag 1 september 2024 12:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En lekkere chips van een ander merk, met dille.
https://wateetons.com/201(...)ziemniaczki-koperku/
Je gaat er wel erg van uit je mond ruiken. Dus reserveer het maar voor een moment zonder verplichtingen kort erna.quote:Op zondag 1 september 2024 13:39 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Zal het eens opzoeken, lijkt me wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |