Dat is waarschijnlijk niet alleen het gevoel... Maar om TS dan ook maar gelijk eeuwen mee te geven is misschien ook wat te gortig. Hooguit enkele tientallen jaren.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:50 schreef bonanza8 het volgende:
Wat is het toch met die sekstopics van deze TS waarmee je het gevoel krijgt dat hij al eeuwen droog staat?
Dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:44 schreef verbijstering het volgende:
Beetje opgewarmd, tongzoenen is al genoeg
Het is moeilijk om niet op de man te spelen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:50 schreef bonanza8 het volgende:
Wat is het toch met die sekstopics van deze TS waarmee je het gevoel krijgt dat hij al eeuwen droog staat?
Hij is gewoon een pestkop, niet op reagerenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:33 schreef Chandler het volgende:
[..]
Het is moeilijk om niet op de man te spelen.
Maar om antwoord te geven op je absurde vraag. Ik heb gewoon een hoop interesse met alles wat met seks te maken heeft en durf gewaagde topics te openen.
Daarnaast ben ik al bijna 7 jaar samen met mij lief. Dus nee ik sta niet eeuwen droog, maar nu al wel 3 dagen omdat mevrouw ziek is. En nu graag ontopic.
Dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:44 schreef verbijstering het volgende:
Beetje opgewarmd, tongzoenen is al genoeg
Oh echt wel. Soms is het dan vuurwerk.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit.
En soms alleen al de gedachte aan.... (wat komen gaat).
"Heb ik de kliko aan de straat gezet?"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Opwarmen. Ben vaak in mijn hoofd met andere dingen bezig.
Bij het tongzoenen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh echt wel. Soms is het dan vuurwerk.
Dat, en daarnaquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Heb ik de kliko aan de straat gezet?"
Ook belangrijk!quote:
Nee, dat heb je nu eenmaal met een ADD brein.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |