SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Nee nooit geweest.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:36 schreef McGrath het volgende:
Al eens bij Sojubar geweest @:dezwabber @:bitterbal? echt fantastische gefrituurde kip, maar ook mandu (gefrituurde gyoza, ja deze zijn wel echt goed) en bibimbap enzo
Ze?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
Als ik dan toch zo eerlijk ben. Heb ze in totaal vier keer laten piercen in mijn leven.
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelfquote:
oh ja, de TT is juist helemaal verkeerd voor haarquote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelf
Waar heb je Ess gelaten eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelf
A h. Wat maakt dat je drie keer hebt verwijderd, dat het opnieuw nodig was?quote:
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.quote:
Verstopt?quote:
Gekke Ama, bitterballen hebben toch helemaal geen piercings. Hihahoquote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.
Telkens beide laten doen. Eruit gehaald na een paar jaar. Paar jaar later weer allebei maar 1 ging niet zo lekker dus die is ook weer pleite.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A h. Wat maakt dat je drie keer hebt verwijderd, dat het opnieuw nodig was?
Door je tepels?quote:
Heb een eskimo piercing gehad maar verder nietsquote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.
Zo'n vlaggetje op een prikker.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gekke Ama, bitterballen hebben toch helemaal geen piercings. Hihaho
Oh heyquote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een eskimo piercing gehad maar verder niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |