SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Nee nooit geweest.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:36 schreef McGrath het volgende:
Al eens bij Sojubar geweest @:dezwabber @:bitterbal? echt fantastische gefrituurde kip, maar ook mandu (gefrituurde gyoza, ja deze zijn wel echt goed) en bibimbap enzo
Ze?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
Als ik dan toch zo eerlijk ben. Heb ze in totaal vier keer laten piercen in mijn leven.
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelfquote:
oh ja, de TT is juist helemaal verkeerd voor haarquote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelf
Waar heb je Ess gelaten eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelf
A h. Wat maakt dat je drie keer hebt verwijderd, dat het opnieuw nodig was?quote:
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.quote:
Verstopt?quote:
Gekke Ama, bitterballen hebben toch helemaal geen piercings. Hihahoquote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.
Telkens beide laten doen. Eruit gehaald na een paar jaar. Paar jaar later weer allebei maar 1 ging niet zo lekker dus die is ook weer pleite.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A h. Wat maakt dat je drie keer hebt verwijderd, dat het opnieuw nodig was?
Door je tepels?quote:
Heb een eskimo piercing gehad maar verder nietsquote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.
Zo'n vlaggetje op een prikker.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gekke Ama, bitterballen hebben toch helemaal geen piercings. Hihaho
Oh heyquote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een eskimo piercing gehad maar verder niets
Als een vrouw een tepelpiercing heeft, mag je dat dan ook een kipspies noemen?quote:
Klopt, boven Airwins tafel.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:49 schreef McGrath het volgende:
Ik gok dat Cherrylips in het weekend aan de vleeshaken hangt
Huh, is dat niet precies die Ama vandaag opnieuw heeft laten zetten?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een eskimo piercing gehad maar verder niets
Ja en als het een Hongaarse vrouw is, kipshaslick.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een vrouw een tepelpiercing heeft, mag je dat dan ook een kipspies noemen?
Boven een eettafel zelfs weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:49 schreef McGrath het volgende:
Ik gok dat Cherrylips in het weekend aan de vleeshaken hangt
Jazekerquote:Op maandag 1 juli 2024 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, is dat niet precies die Ama vandaag opnieuw heeft laten zetten?Wat toevallig
Kip kebobs.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een vrouw een tepelpiercing heeft, mag je dat dan ook een kipspies noemen?
quote:
Electric piercing is vast ook spannendquote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Mag dat nog eskimopiercing heten nu eigenlijk?
Nee heet nu “inwonervanAntarticapiercing”quote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Zo noemen ze het bij de piercingshops meestal wel nog zo maar op internet zeg ik tegenwoordig maar verticale labret want dat is de andere benaming.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee heet nu “inwonervanAntarticapiercing”
Wie heeft die arme mensen naar de andere kant van de aardbol gedeporteerd?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee heet nu “inwonervanAntarticapiercing”
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie heeft die arme mensen naar de andere kant van de aardbol gedeporteerd?
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk die kant waar niemand woont. Ik dacht al dat er iets niet helemaal kloptequote:Op maandag 1 juli 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of pingkinks.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk die kant waar niemand woont. Ik dacht al dat er iets niet helemaal klopte
Of pinguins hebben allerlei kinky piercings tegenwoordig. Kinkguins
Inuit wonen in Canada/Groenland, die regioquote:Op maandag 1 juli 2024 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk die kant waar niemand woont. Ik dacht al dat er iets niet helemaal klopte
Of pinguins hebben allerlei kinky piercings tegenwoordig. Kinkguins
De Pyreneeën, ook wel bekend als Beetje Beer.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik altijd grappig vind aan de Arctica / Noordpool en Antarctica is dat het komt van het Griekse woord voor Beer, en ant- dan staat voor "geen".
In mijn hoofd bereikt dan iemand de Noordpool en ziet ijsberen en denkt "Aaaaaaaah, BEER"
En dat dat iemand later goed voorbereid op beren de Zuidpool bereikte en zoiets had van, hmm. Geen Beer.
@gianni61quote:Op maandag 1 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik altijd grappig vind aan de Arctica / Noordpool en Antarctica is dat het komt van het Griekse woord voor Beer, en ant- dan staat voor "geen".
In mijn hoofd bereikt dan iemand de Noordpool en ziet ijsberen en denkt "Aaaaaaaah, BEER"
En dat dat iemand later goed voorbereid op beren de Zuidpool bereikte en zoiets had van, hmm. Geen Beer.
Zuid-Limburg, ook wel bekend als Eén Beer.quote:
Het woord dat mij te binnen schiet is meer ontbering. Vooral met hoe hij de laatste tijd overal behalve in Limburg is.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuid-Limburg, ook wel bekend als Eén Beer.
China? Omdat ze beren en de grootste goudproductie hebbenquote:
Ik probeerde een grap richting Haribo te maken maar het was een brug te verquote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Statistisch gezien waarschijnlijk in een kluis in Zwitserland.
vast allebei nep.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
China? Omdat ze beren en de grootste goudproductie hebben
Dat is waar. China, ook wel bekend als Baer.quote:
Ach een hoop goud daar komt eigenlijk uit Duitsland dus het klopt nog steeds.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeerde een grap richting Haribo te maken maar het was een brug te ver
Okee, denk ikquote:Op maandag 1 juli 2024 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Snap je, omdat ze ook Abibas, KatKot, Niki (Nike) en Peepi (Pepsi) verkopen.
The refreshing taste of Peepi. Hue.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Snap je, omdat ze ook Abibas, KatKot, Niki (Nike) en Peepi (Pepsi) verkopen.
Wel lekker koud op de Noordpoolquote:
Inmiddels toch alweer 4 dagen in Limburg. Vandaag met een kleine uitstap naar Wallonië voor wat boodschappenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het woord dat mij te binnen schiet is meer ontbering. Vooral met hoe hij de laatste tijd overal behalve in Limburg is.
Wallonië is Deep Limburg.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel lekker koud op de Noordpool
[..]
Inmiddels toch alweer 4 dagen in Limburg. Vandaag met een kleine uitstap naar Wallonië voor wat boodschappen
Maar daar praten ze echt raarquote:
Zo in m'n sas met adadas.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze rip off shit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil Frankrijk weg.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef McGrath het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai weer, ik wil Georgië terug
Hoezo niet?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Weet niet of een gigantisch gat tussen België en Spanje zo handig is
Ja die was mooi he?maar zat wel steeds te hopen dat Georgië nog terug kwam. En zou winnen. 😄quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef McGrath het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai weer, ik wil Georgië terug
Kvaratskhelia is een held, die poging van de middenlijn had er gewoon in gemoetenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die was mooi he?maar zat wel steeds te hopen dat Georgië nog terug kwam. En zou winnen. 😄
Mag misschien wel een keertje naar Madekapperquote:
😅quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag misschien wel een keertje naar Madekapper
kunt ook op je hotelkamer kijken met een wijntje erbijquote:Op maandag 1 juli 2024 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
Maar heb net gegeten en ben gaat van heel veel lopen vandaag, dus geen idee of ik er nog een uur op ga wachten
Zit die in Made?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is ze al geweestquote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker! Maar kom op, in een soort stadion met Albanezen is toch leuker? Gister gekeken bij die tent bij de rotonde waar ik toen jou en hallojo heen heb gesleept. En ws de laatste keer dat we hier samen waren ws ook wel.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kunt ook op je hotelkamer kijken met een wijntje erbij [ afbeelding ]
Heb je er teveel vocht in gedaan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n curry staat nog steeds op. De saus moest tien minuten indikken maar we zijn een half uur verder en het is nog steeds een natte bende huehue
Oh dat kebabtentjequote:Op maandag 1 juli 2024 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! Maar kom op, in een soort stadion met Albanezen is toch leuker? Gister gekeken bij die tent bij de rotonde waar ik toen jou en hallojo heen heb gesleept. En ws de laatste keer dat we hier samen waren ws ook wel.
EN die stoplichten waar heel die paal mee kleurdequote:Op maandag 1 juli 2024 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Met die taxichauffeur met dat slapende kindje 😄
Vuur hoger zetten en lekker blijven roerenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huehue
Maar nee, minder dan volgens het recept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |