SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Nee nooit geweest.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:36 schreef McGrath het volgende:
Al eens bij Sojubar geweest @:dezwabber @:bitterbal? echt fantastische gefrituurde kip, maar ook mandu (gefrituurde gyoza, ja deze zijn wel echt goed) en bibimbap enzo
Ze?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
Als ik dan toch zo eerlijk ben. Heb ze in totaal vier keer laten piercen in mijn leven.
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelfquote:
oh ja, de TT is juist helemaal verkeerd voor haarquote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelf
Waar heb je Ess gelaten eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even kiep roepen, dan komt ze vanzelf
A h. Wat maakt dat je drie keer hebt verwijderd, dat het opnieuw nodig was?quote:
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.quote:
Verstopt?quote:
Gekke Ama, bitterballen hebben toch helemaal geen piercings. Hihahoquote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.
Telkens beide laten doen. Eruit gehaald na een paar jaar. Paar jaar later weer allebei maar 1 ging niet zo lekker dus die is ook weer pleite.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A h. Wat maakt dat je drie keer hebt verwijderd, dat het opnieuw nodig was?
Door je tepels?quote:
Heb een eskimo piercing gehad maar verder nietsquote:Op maandag 1 juli 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk piercings (behalve oorbellen)? Vraag ik me ineens af.
Zo'n vlaggetje op een prikker.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gekke Ama, bitterballen hebben toch helemaal geen piercings. Hihaho
Oh heyquote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een eskimo piercing gehad maar verder niets
Als een vrouw een tepelpiercing heeft, mag je dat dan ook een kipspies noemen?quote:
Klopt, boven Airwins tafel.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:49 schreef McGrath het volgende:
Ik gok dat Cherrylips in het weekend aan de vleeshaken hangt
Huh, is dat niet precies die Ama vandaag opnieuw heeft laten zetten?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een eskimo piercing gehad maar verder niets
Ja en als het een Hongaarse vrouw is, kipshaslick.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een vrouw een tepelpiercing heeft, mag je dat dan ook een kipspies noemen?
Boven een eettafel zelfs weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:49 schreef McGrath het volgende:
Ik gok dat Cherrylips in het weekend aan de vleeshaken hangt
Jazekerquote:Op maandag 1 juli 2024 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, is dat niet precies die Ama vandaag opnieuw heeft laten zetten?Wat toevallig
Kip kebobs.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een vrouw een tepelpiercing heeft, mag je dat dan ook een kipspies noemen?
quote:
Electric piercing is vast ook spannendquote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Mag dat nog eskimopiercing heten nu eigenlijk?
Nee heet nu “inwonervanAntarticapiercing”quote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Zo noemen ze het bij de piercingshops meestal wel nog zo maar op internet zeg ik tegenwoordig maar verticale labret want dat is de andere benaming.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee heet nu “inwonervanAntarticapiercing”
Wie heeft die arme mensen naar de andere kant van de aardbol gedeporteerd?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee heet nu “inwonervanAntarticapiercing”
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie heeft die arme mensen naar de andere kant van de aardbol gedeporteerd?
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk die kant waar niemand woont. Ik dacht al dat er iets niet helemaal kloptequote:Op maandag 1 juli 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of pingkinks.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk die kant waar niemand woont. Ik dacht al dat er iets niet helemaal klopte
Of pinguins hebben allerlei kinky piercings tegenwoordig. Kinkguins
Inuit wonen in Canada/Groenland, die regioquote:Op maandag 1 juli 2024 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk die kant waar niemand woont. Ik dacht al dat er iets niet helemaal klopte
Of pinguins hebben allerlei kinky piercings tegenwoordig. Kinkguins
De Pyreneeën, ook wel bekend als Beetje Beer.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik altijd grappig vind aan de Arctica / Noordpool en Antarctica is dat het komt van het Griekse woord voor Beer, en ant- dan staat voor "geen".
In mijn hoofd bereikt dan iemand de Noordpool en ziet ijsberen en denkt "Aaaaaaaah, BEER"
En dat dat iemand later goed voorbereid op beren de Zuidpool bereikte en zoiets had van, hmm. Geen Beer.
@gianni61quote:Op maandag 1 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik altijd grappig vind aan de Arctica / Noordpool en Antarctica is dat het komt van het Griekse woord voor Beer, en ant- dan staat voor "geen".
In mijn hoofd bereikt dan iemand de Noordpool en ziet ijsberen en denkt "Aaaaaaaah, BEER"
En dat dat iemand later goed voorbereid op beren de Zuidpool bereikte en zoiets had van, hmm. Geen Beer.
Zuid-Limburg, ook wel bekend als Eén Beer.quote:
Het woord dat mij te binnen schiet is meer ontbering. Vooral met hoe hij de laatste tijd overal behalve in Limburg is.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuid-Limburg, ook wel bekend als Eén Beer.
China? Omdat ze beren en de grootste goudproductie hebbenquote:
Ik probeerde een grap richting Haribo te maken maar het was een brug te verquote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Statistisch gezien waarschijnlijk in een kluis in Zwitserland.
vast allebei nep.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
China? Omdat ze beren en de grootste goudproductie hebben
Dat is waar. China, ook wel bekend als Baer.quote:
Ach een hoop goud daar komt eigenlijk uit Duitsland dus het klopt nog steeds.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeerde een grap richting Haribo te maken maar het was een brug te ver
Okee, denk ikquote:Op maandag 1 juli 2024 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Snap je, omdat ze ook Abibas, KatKot, Niki (Nike) en Peepi (Pepsi) verkopen.
The refreshing taste of Peepi. Hue.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Snap je, omdat ze ook Abibas, KatKot, Niki (Nike) en Peepi (Pepsi) verkopen.
Wel lekker koud op de Noordpoolquote:
Inmiddels toch alweer 4 dagen in Limburg. Vandaag met een kleine uitstap naar Wallonië voor wat boodschappenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het woord dat mij te binnen schiet is meer ontbering. Vooral met hoe hij de laatste tijd overal behalve in Limburg is.
Wallonië is Deep Limburg.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel lekker koud op de Noordpool
[..]
Inmiddels toch alweer 4 dagen in Limburg. Vandaag met een kleine uitstap naar Wallonië voor wat boodschappen
Maar daar praten ze echt raarquote:
Zo in m'n sas met adadas.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze rip off shit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil Frankrijk weg.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef McGrath het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai weer, ik wil Georgië terug
Hoezo niet?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Weet niet of een gigantisch gat tussen België en Spanje zo handig is
Ja die was mooi he?maar zat wel steeds te hopen dat Georgië nog terug kwam. En zou winnen. 😄quote:Op maandag 1 juli 2024 19:24 schreef McGrath het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai weer, ik wil Georgië terug
Kvaratskhelia is een held, die poging van de middenlijn had er gewoon in gemoetenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die was mooi he?maar zat wel steeds te hopen dat Georgië nog terug kwam. En zou winnen. 😄
Mag misschien wel een keertje naar Madekapperquote:
😅quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag misschien wel een keertje naar Madekapper
kunt ook op je hotelkamer kijken met een wijntje erbijquote:Op maandag 1 juli 2024 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
Maar heb net gegeten en ben gaat van heel veel lopen vandaag, dus geen idee of ik er nog een uur op ga wachten
Zit die in Made?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is ze al geweestquote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker! Maar kom op, in een soort stadion met Albanezen is toch leuker? Gister gekeken bij die tent bij de rotonde waar ik toen jou en hallojo heen heb gesleept. En ws de laatste keer dat we hier samen waren ws ook wel.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kunt ook op je hotelkamer kijken met een wijntje erbij [ afbeelding ]
Heb je er teveel vocht in gedaan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n curry staat nog steeds op. De saus moest tien minuten indikken maar we zijn een half uur verder en het is nog steeds een natte bende huehue
Oh dat kebabtentjequote:Op maandag 1 juli 2024 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker! Maar kom op, in een soort stadion met Albanezen is toch leuker? Gister gekeken bij die tent bij de rotonde waar ik toen jou en hallojo heen heb gesleept. En ws de laatste keer dat we hier samen waren ws ook wel.
EN die stoplichten waar heel die paal mee kleurdequote:Op maandag 1 juli 2024 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Met die taxichauffeur met dat slapende kindje 😄
Vuur hoger zetten en lekker blijven roerenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huehue
Maar nee, minder dan volgens het recept
Die staan er nog steeds volgens mij. Maar was meer onder de indruk van het slapende kinderen op mijn schoot. En die andere kinderen die uit moesten stappen en maar wat gaan steppen ofzo tot papa terug was. Om 11 uur savonds. 😄quote:Op maandag 1 juli 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN die stoplichten waar heel die paal mee kleurde![]()
Ik dacht een foto van je nieuwe kapsel te zien te krijgen.quote:
Ja bijzonder iddquote:Op maandag 1 juli 2024 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die staan er nog steeds volgens mij. Maar was meer onder de indruk van het slapende kinderen op mijn schoot. En die andere kinderen die uit moesten stappen en maar wat gaan steppen ofzo tot papa terug was. Om 11 uur savonds. 😄
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje Bal-kapsel als die meewind heeft op de brommert
Een plofcaafquote:
je moet toch weten waar je de groente moet neerleggenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo heel erg van belang? Er gaat groente in en er komt ontlasting uit.
Want dat kunnen ze zelf niet vinden idd.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet toch weten waar je de groente moet neerleggen
Linksonder zie je iets wat op een neusje lijktquote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet toch weten waar je de groente moet neerleggen
De grond achter en onder de kappersstoel wanneer de klant aan het betalen isquote:
Coupe Tsjernobyl, alleen dan zonder Tsjernobyl.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De grond achter en onder de kappersstoel wanneer de klant aan het betalen is
Wat schattigquote:
Kun je wel weer eerder aan de hapjesquote:Op maandag 1 juli 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, heerlie de peerlie verstrooid.. man3 ook een uur te vroeg voor het sporten
Gelukkig kon ik aansluiten, maar wth.
Babi pangang, bijvoorbeeld.quote:
En dan staat er niet eens een mooi plaatje op maar alleen wat cyrillisch geneuzelquote:Op maandag 1 juli 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat beruchte biljetje he? Dat donderdag geveild wordt? Staat inmiddels op...
https://crowncurrencyauct(...)931-pmg-very-fine-30
Ik help je graag tot nieuwe inzichten te komenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babi pangang, bijvoorbeeld.
Ik dacht dus niet aan hapjes, totdat jij het zei.
Je wordt bedankt
Ja, deze hele KSC, bedoel je?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik help je graag tot nieuwe inzichten te komen
Ja da's met alles van Spitsbergen. Niet alleen het Russische maar ook het Noorse en Zweedse spul. Gewoon een bonnetje met wat tekst.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan staat er niet eens een mooi plaatje op maar alleen wat cyrillisch geneuzel
Ohja daar ging jij een hypotheek voor afsluitenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat iedereen nu gelijk naar de chinees toe dan?quote:
jeetjequote:Op maandag 1 juli 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga donderdag naar de Mac. Pa en ik hebben een gesprek met de begeleiding en dan gaan we daarna lekker bij daar eten...quote:
Ja snap niet zo goed waarom dat zoveel geld moet waard zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's met alles van Spitsbergen. Niet alleen het Russische maar ook het Noorse en Zweedse spul. Gewoon een bonnetje met wat tekst.
Ja nou ja, sinds die avond heb ik helemaal geen bier meer aangeraaktquote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja daar ging jij een hypotheek voor afsluiten
Nee dat niet, maar wij gaan naar een gelegenheid toe waar ze babi pangang op een pannenkoek serverenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat iedereen nu gelijk naar de chinees toe dan?
Weet je al wat je gaat nemen?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar de Mac. Pa en ik hebben een gesprek met de begeleiding en dan gaan we daarna lekker bij daar eten...
MODIEEEEEquote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja daar ging jij een hypotheek voor afsluiten
Die had ik niet uitgekozen hoor, dat was je eigen schuldquote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wij gaan naar een gelegenheid toe waar ze babi pangang op een pannenkoek serveren
Vraag-aanbod. Er is onlangs nog een zilveren kwartje uit 1891 afgehamerd voor een miljoen euro. Zijn er precies twee van geslagen en die andere zit in de collectie van De Nederlandsche Bank. En als je dan twee gekken met geld teveel hebt die het PER SE willen hebben, dan gebeurt dit. Eigenlijk elke keer weer.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet zo goed waarom dat zoveel geld moet waard zijn
Je zat er wel met 1 schuin oog naar te kijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik niet uitgekozen hoor, dat was je eigen schuld
Ben ook wel blij dat het ZO ver buiten bereik is hoorquote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet zo goed waarom dat zoveel geld moet waard zijn
Alsof jij niet nieuwsgierig wasquote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zat er wel met 1 schuin oog naar te kijken
Heb net 7000 geboden. Gewoon de prijs beetje opdrijven als jij het toch niet krijgt.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawel, maar moest dan gelijk denken dat die babi pangang uit blik zou komen of zoquote:
Lekker maatquote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb net 7000 geboden. Gewoon de prijs beetje opdrijven als jij het toch niet krijgt.
Een vriendin van mijn moeder is kapster en zij noemt dat standaardkapsel dat alle Oostblokkers (hier) hebben altijd een platgeslagen caviaquote:Op maandag 1 juli 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Coupe Tsjernobyl, alleen dan zonder Tsjernobyl.
Ja ik snap de aantrekkingskracht van verzamelen, en als je zoveel geld hebt dat je niet meer weet wat je er mee moet dat je zulke bedragen voor een muntje betaalt. Maar dan is het toch haast eerder een investering dan dat je het voor het verzamelen doet. Niet eens een financiële investering maar om ermee te kunnen stoefen omdat je iets hebt wat niemand anders heeft.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag-aanbod. Er is onlangs nog een zilveren kwartje uit 1891 afgehamerd voor een miljoen euro. Zijn er precies twee van geslagen en die andere zit in de collectie van De Nederlandsche Bank. En als je dan twee gekken met geld teveel hebt die het PER SE willen hebben, dan gebeurt dit. Eigenlijk elke keer weer.
Ja daardoor heb ik het uiteindelijk niet genomen, door die horrorverhalen van jouquote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar moest dan gelijk denken dat die babi pangang uit blik zou komen of zo![]()
Of het komt uit de diepvries..
Of het was op..
Hoezo laat jij je zo beïnvloeden door mij?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daardoor heb ik het uiteindelijk niet genomen, door die horrorverhalen van jou
Ja, mijn sportles is daardoor een dag verplaatstquote:
Ik luister gewoon goed naar mijn verstandige zusquote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo laat jij je zo beïnvloeden door mij?
Is dat geld? Zo gek dat het helemaal niets herkenbaars heeft. Niet eens een getalletje met de waarde. Maar dat zal er dan wel uitgeschreven in het Russisch opstaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed voorbeeld doet ook volgenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik luister gewoon goed naar mijn verstandige zus
Ja precies. En als je lang genoeg gestoefd hebt veil je hem weer en krijg je er NOG weer meer voor. Topstukken blijft altijd vraag naar. Je wil niet weten wat er voor gekken in China, Rusland en het Midden-Oosten zitten. Die alleen maar biljetjes in 70 (de hoogst mogelijke kwaliteit) eisen en zo. En die ook gewoon betalen wat je maar vraagt.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap de aantrekkingskracht van verzamelen, en als je zoveel geld hebt dat je niet meer weet wat je er mee moet dat je zulke bedragen voor een muntje betaalt. Maar dan is het toch haast eerder een investering dan dat je het voor het verzamelen doet. Niet eens een financiële investering maar om ermee te kunnen stoefen omdat je iets hebt wat niemand anders heeft.
Ben je ziek?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babi pangang, bijvoorbeeld.
Ik dacht dus niet aan hapjes, totdat jij het zei.
Je wordt bedankt
Ja en nu wil ik een boterham met pindakaas.quote:
Ja er staat iets van "Deze bon geeft recht op aankoop van goederen ter waarde van EEN KOPEKE in de bedrijfswinkel van Arktikugol op het eiland Spitsbergen"quote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat geld? Zo gek dat het helemaal niets herkenbaars heeft. Niet eens een getalletje met de waarde. Maar dat zal er dan wel uitgeschreven in het Russisch opstaan.
nicequote:Op maandag 1 juli 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie was precies het goede voorbeeld?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja goed voorbeeld doet ook volgen
zal één extra smeren, ook hagelslag?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik een boterham met pindakaas.
Geen pannenkoek met saté?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik een boterham met pindakaas.
Schnitzel met champignonsausquote:
Oeh, lekkerquote:
Jongehhhhquote:
Nu ben ik in een soort crisis beland waarin ik niet weet of ik heel graag wel of heel graag niet een kauwgombal met ijsbeersmaak wil proberen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er staat iets van "Deze bon geeft recht op aankoop van goederen ter waarde van EEN KOPEKE in de bedrijfswinkel van Arktikugol op het eiland Spitsbergen"
1 Kopeke is 0,01 Roebel. De laagste coupure van allemaal. Kon je misschien ooit een kauwgombal met ijsbeersmaak voor kopen of zo.
Vaak wel de beste optie bij twijfelquote:
Ja wat, die was er toch ookquote:
Klote, ging het gisteren proberen en ben de straat niet uitgekomenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schnitzel met champignonsaus
[..]
Oeh, lekker![]()
Hoe gaat het met je blessure ?
[..]
Jongehhhh!
Die heb ik even gemist, denk ik ... ?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak wel de beste optie bij twijfel
[..]
Ja wat, die was er toch ook
Komt je trainingschema nu in gevaar?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klote, ging het gisteren proberen en ben de straat niet uitgekomen
Weet je zo welke poort dat is? Ik heb het idee dat ik die op de foto heb staan, maar er zijn heel veel verschillende die allemaal op elkaar lijken natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk deze is veel mooier bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Was ook nog wel even zoeken naar eentje in enigszins mooie kwaliteit trouwens.
wel wat ja, maar we gaan het zien aan het einde van de ritquote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt je trainingschema nu in gevaar?
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel wat ja, maar we gaan het zien aan het einde van de rit
Zoeken we op.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je zo welke poort dat is? Ik heb het idee dat ik die op de foto heb staan, maar er zijn heel veel verschillende die allemaal op elkaar lijken natuurlijk
Ook met ragout, dus een soort kroketpannenkoek, en met kebab, tonijn of hete kipquote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist, denk ik ... ?![]()
Maar sowieso.. die combi lijkt mij niet zo heel lekker.
Zit elke avond met ijs om mijn enkel, enige wat ik echt kan doen momenteel, en een beetje blijven wandelen zodat hij niet te stijf wordt.quote:
Na scrollen door ongewenst veel foto's met mijn ex erop ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet de poort is die ik in gedachten hadquote:
Het is Bab Chorfa (Gate of the Nobles) en de Minaret van Kasbah Nouar (Blossoms Fortress) in Fez.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je zo welke poort dat is? Ik heb het idee dat ik die op de foto heb staan, maar er zijn heel veel verschillende die allemaal op elkaar lijken natuurlijk
Eigenlijk moeten we ooit weer een keer terug he?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook met ragout, dus een soort kroketpannenkoek, en met kebab, tonijn of hete kiphttps://princenhof.info/pannenkoeken/
Oh dat doen we toch best rap danquote:Op maandag 1 juli 2024 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na scrollen door ongewenst veel foto's met mijn ex erop ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet de poort is die ik in gedachten had
Ik las even te snel en ik las softijs om mijn enkel..quote:Op maandag 1 juli 2024 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zit elke avond met ijs om mijn enkel, enige wat ik echt kan doen momenteel, en een beetje blijven wandelen zodat hij niet te stijf wordt.
Kunnen ze geen proefplankje maken zodat je ze allemaal kunt proberen?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ooit weer een keer terug he?
Dit is echt een gat in de markt.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze geen proefplankje maken zodat je ze allemaal kunt proberen?
Heb je trek in een ijsje ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las even te snel en ik las softijs om mijn enkel..![]()
Ik heb 3 boterhammen uit de vriezer liggenquote:
Ja nee oke, heel gastvrij wel.quote:Let op: Indien het rustig is behouden wij ten alle tijden het recht eerder dicht te gaan!
Komen ze met een bakje koud water aanzetten want de studentjes weten niet wat soep isquote:Op maandag 1 juli 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is echt een gat in de markt.
Zou ze mailen en zeggen dat je een goed voorstel hebt, maar dat je wel een deel van de winst wil.
Tevens:
"Soep vooraf (Vraag de bediening)"
Dan vraag je het en dan zeggen ze dat de soep op is.
Na bijna mijn hele leven gevoetbald te hebben is alles wel een zwakke plek gewordenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las even te snel en ik las softijs om mijn enkel..![]()
Maar is wel vervelend, is dat een zwakke plek of is dit nieuw?
En de ober kan zichzelf net in leven houden door zelfstandig te ademen, dus dat gaat ook allemaal maar net.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen ze met een bakje koud water aanzetten want de studentjes weten niet wat soep is
Dat klinkt wel als een slijtageslag.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Na bijna mijn hele leven gevoetbald te hebben is alles wel een zwakke plek geworden
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zit elke avond met ijs om mijn enkel, enige wat ik echt kan doen momenteel, en een beetje blijven wandelen zodat hij niet te stijf wordt.
En ook om later open te gaanquote:
Ik las eerst hagelslag.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een slijtageslag.
Let op! De spelling is:quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Let op! De spelling is:
*haalt adem
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Met als onderbouwing dat je niet weet of je wel mensen hebt die kunnen bedienenquote:
wil je een bestelling plaatsen voor een nieuwe?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Na bijna mijn hele leven gevoetbald te hebben is alles wel een zwakke plek geworden
In Bilal's geval wel.quote:
Oh tóch in Fez, dan had ik de juiste stad maar de verkeerde poort in gedachtenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is Bab Chorfa (Gate of the Nobles) en de Minaret van Kasbah Nouar (Blossoms Fortress) in Fez.
Zie ook dit op het menu staan, hier word ik een beetje misselijk vanquote:Op maandag 1 juli 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de ober kan zichzelf net in leven houden door zelfstandig te ademen, dus dat gaat ook allemaal maar net.
quote:Patatje pannenkoek
Met ketchup en mayonaise
Jesus take the wheelquote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ook dit op het menu staan, hier word ik een beetje misselijk van
[..]
Huilenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ook dit op het menu staan, hier word ik een beetje misselijk van
[..]
quote:
En er dan alsnog 2x op een dag naartoe gaanquote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met als onderbouwing dat je niet weet of je wel mensen hebt die kunnen bedienen
Goed verhaal, lekker geloofwaardig.
And Jesus shouted: but I can't drive!quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je een bestelling plaatsen voor een nieuwe?
We houden van zelfkastijding.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En er dan alsnog 2x op een dag naartoe gaan![]()
Ja dat zie je heel veel met geld uit Franse (ex-)kolonies medio vorige eeuw. Soms zijn het net schilderijtjes, dan vind ik het eigenlijk niet meer op geld lijken. Maar deze vond ik heel erg mooi jaquote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh tóch in Fez, dan had ik de juiste stad maar de verkeerde poort in gedachtenOp 300 meter na gemist of wel gezien maar vergeten
Maar erg gaaf wel om het zo op zo'n biljet te zien staan. Een heel kunstwerkje is het zo.
Denk dat jezus zich hier ook van distantieertquote:
quote:
Met ketchup en mayonaise
Lof it.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht van een countryzangeres en dat het toen een meme werd
Ja, dat wil echt helemaal niemand.quote:
en stoelpoten met zaagsel of andersom...quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een slijtageslag.
Was even op zoek of ik de foto's van mijn gescheurde enkelbanden nog kon vinden. Toen had ik een hele mooie blauwe been.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je een bestelling plaatsen voor een nieuwe?
Zin in een stokbrood met pindakaas en hagelslag nuquote:
That took two flushes!quote:Op maandag 1 juli 2024 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
And Jesus shouted: but I can't drive!
Ja, ik wil jouw blauwe been met gescheurde enkelbanden wel zienquote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Was even op zoek of ik de foto's van mijn gescheurde enkelbanden nog kon vinden. Toen had ik een hele mooie blauwe been.
[..]
Zin in een stokbrood met pindakaas en hagelslag nu
[..]
That took two flushes!
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit allemaal 'Jesus take the wheel-meme's te bekijken.
Hilarisch
Ja pech gehad dusquote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil jouw blauwe been met gescheurde enkelbanden wel zien
In een pannenkoek?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil jouw blauwe been met gescheurde enkelbanden wel zien
Ja, je hebt de foto niet gevonden?quote:
Wat zeg jij nou weer voor rare dingen ?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Hij heeft meerdere verhuizingen niet helemaal overleefd zie ik![]()
En vies bah. En ook al vijf jaar niet meer bijgewerkt met nieuwe valuta. En onscherpe foto. MAAR schildpad en lama en pelikaanbeest en krokodil en piratenschip
Ik wist niet wat me overkwam als eurozone-meid.
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)hen_jesus_told_them/quote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit allemaal 'Jesus take the wheel-meme's te bekijken.
Hilarisch
Nee,moet ik mijn oude laptop dus even aanslingerenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt de foto niet gevonden?
[..]
Wat zeg jij nou weer voor rare dingen ?
Is dit een retorische vraagquote:Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zeg jij nou weer voor rare dingen ?
Dat gemompel van die vrouw in het beginquote:Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)hen_jesus_told_them/
Nee, een reformatorische vraagquote:
wbquote:
Als je hem hebt gevonden, wil je mij dan even taggen ?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee,moet ik mijn oude laptop dus even aanslingeren
Wat leukquote:Op maandag 1 juli 2024 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zoiets heeft @:liesje1979 ook ooit eens gemaakt van wat Balkanlandjes
Nee, ik vind dat je hier veel te vrolijk over doetquote:Op maandag 1 juli 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je hem hebt gevonden, wil je mij dan even taggen ?
Van bijbelse proporties?quote:
Graag jouw eerste gedachte als je dit leestquote:
Met ketchup en mayonaise
Beide kampen waren erg rustig vandaagquote:
waar is de proteine?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graag jouw eerste gedachte als je dit leest
[..]
in welk kamp zit jij?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beide kampen waren erg rustig vandaag
Misschien dat je er ook nog een frikandel tussen moet vouwen ofzo?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ik maak wel altijd foto's voor ik het uitgeef. ALLES MOET VASTGELEGD WORDEN
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je hier veel te vrolijk over doet
Amen.quote:
Zonnestraaltje in het pad der verlichtingquote:Op maandag 1 juli 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ben nooit vrolijk
Vraag maar aan LTVDK
hartige pannenkoeken smaken prima, maar de combi pannenkoek en patat lijkt me mehquote:Op maandag 1 juli 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graag jouw eerste gedachte als je dit leest
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonnestraaltje in het pad der verlichting
Zou je de pannenkoek met babi pangang uitproberen?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hartige pannenkoeken smaken prima, maar de combi pannenkoek en patat lijkt me meh
kieeppcornquote:Op maandag 1 juli 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat je er ook nog een frikandel tussen moet vouwen ofzo?
jeetje, gek persoon ben je tochquote:Op maandag 1 juli 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ben nooit vrolijk
Vraag maar aan LTVDK
quote:
Portugal-Slovenië, dus ga er niet vanuit dat dat de reden isquote:Op maandag 1 juli 2024 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Is er voetbal bezig nu? Echt niemand op straat behalve wat mensen op verplichte hondenwandelrondjes. Dit zal ook wel weer in het domme EK-vragen topic gepost gaan worden, maar ik ben gewoon benieuwd waarom het zo uitzonderlijk rustig is op straat
Oehquote:
nou hoop het toch nietquote:Op maandag 1 juli 2024 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat om regen te maken
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Portugal-Slovenië, dus ga er niet vanuit dat dat de reden is
Klopt, is mijn constante in een wereld vol met chaos.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al zou de wereld vergaan , jij blijft rustig door eten
Maar dan een kindlequote:Op maandag 1 juli 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, zocht je nog een e-reader? https://nl.pepper.com/aan(...)da-abonnement-315405
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al zou de wereld vergaan , jij blijft rustig door eten
Oh das die van amazon toch, is die beter?quote:
Speel eens niet zo met mijn privequote:
Ik vind hem prettig, maar ik lees veel Engelstalige boeken en die zijn regelmatig in de aanbieding bij Amazon. En je kunt boeken naar je kindle mailen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh das die van amazon toch, is die beter?
Ik vind het schrikbarend duur gewordenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al de hele week zin in Maccie maar weet dat het een teleurstelling is en dat het te duur daarvoor is.
neem je alleen 1 cheeseburgerquote:Op maandag 1 juli 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al de hele week zin in Maccie maar weet dat het een teleurstelling is en dat het te duur daarvoor is.
Ik moet morgen denk ik wel tankenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speel eens niet zo met mijn prive
IK HOEF NIET MEER TE TANKEN SCHAT
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
allemaal van die duikelende jankballen, een pastel de nataatje maakt dat echt niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |