Oei, die werd door filmtotaal best wel met de grond gelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:56 schreef dimmak het volgende:
Salem's Lot(2024)5.9horror, thriller113R16Gary DaubermanStephen King, Gary DaubermanLewis Pullman, Makenzie Leigh, Jordan Preston CarterAn author returns to his hometown of Jerusalem's Lot in search of inspiration for his next book, only to discover that the townspeople are being attacked by a bloodthirsty vampireGister is Salem's Lot beschikbaar gekomen bij HBO dus kon ik eindelijk aan deze Stephen King verfilming. Hoewel het boek op sommige vlakken wat losjes in geïnterpreteerd vond ik dat het sfeertje mede door het gebruik van licht en camera shots heel goed is neer gezet. Eindelijk weer een hele toffe vampierenfilm! Het cijfer had nog hoger kunnen zijn als de vampieren er wat beter uit zagen. Op zich komt het verhaal in grote lijnen wel overheen met het boek (of niet, het is inmiddels een lekker tijdje geleden dat ik het boek gelezen heb). Dus man komt terug in geboortestad waar mensen verdwijnen, al vrij snel wordt het duidelijk dat het om vampieren gaat en moet het stadje dus gered worden tegen de steeds grotere groep vampieren.
Het IMDB cijfer keldert wel per uur, ik vind dat vreemd, maar waarschijnlijk staat het de puristen niet aan hoe de film in elkaar zit.8
Ik ga vanavond nog een keerquote:Op woensdag 25 september 2024 14:32 schreef Lavenderlily het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje voor komende dinsdag. Ben benieuwd!
Ik heb gisteren even een illegale versie gedownload om de laatste 30 minuten 4x versneld te kijken om zeker te weten dat ik deze wel wil zien en of ik mijn vrouw mee kan nemenquote:
Ik heb die recensie gelezen. Enige wat ik raak vind is de ietwat rommelige opbouw aan het begin. De schrijver schrijft ook dat het raar is dat de vampier zo snel wordt introduceert, maar dat vond ik wel gaaf. Vanaf dat moment was ik invested.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei, die werd door filmtotaal best wel met de grond gelijk gemaakt.
Ik ben erge fan van vampierfilms, maar daardoor wilde ik hem eigenlijk overslaan.
Maar als ie op max staat, dan toch maar kijken.
Oh mentions werken niet in een review. @flipsen FYI.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:53 schreef Farenji het volgende:
Strange Darling(2023)7.4horror, thriller97R16JT MollnerJT MollnerWilla Fitzgerald, Kyle Gallner, Madisen BeatyNothing is what it seems when a twisted one-night stand spirals into a serial killer's vicious murder spreeWat een waanzinnige film. Ik ga er verder niks over vertellen, het beste is om er zo blind mogelijk in te gaan. En dus ook *ZEKER NIET* van te voren "even de laatste 30 minuten 4x versneld kijken", echt wtf @:flipsen.8.5
Waar heb je dit gekeken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:53 schreef Farenji het volgende:
Strange Darling(2023)7.4horror, thriller97R16JT MollnerJT MollnerWilla Fitzgerald, Kyle Gallner, Madisen BeatyNothing is what it seems when a twisted one-night stand spirals into a serial killer's vicious murder spreeWat een waanzinnige film. Ik ga er verder niks over vertellen, het beste is om er zo blind mogelijk in te gaan. En dus ook *ZEKER NIET* van te voren "even de laatste 30 minuten 4x versneld kijken", echt wtf @:flipsen.8.5
Ik hoopte hem ergens te streamen maar dan moet ik nog even geduld hebben dus.quote:
Hij is al wel te krijgen via onofficiele kanalen zie ik. Maar geen idee of de kwaliteit goed is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik hoopte hem ergens te streamen maar dan moet ik nog even geduld hebben dus.
Ja maar, "horror" staat erbij als genre, ik houd niet van horrorquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Oh mentions werken niet in een review. @:flipsen FYI.
Ga nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar, "horror" staat erbij als genre, ik houd niet van horrorNu denk ik dat The Substance niet echt horror is, dus die wil ik wel gaan kijken. Maar deze?
4k hdrquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hij is al wel te krijgen via onofficiele kanalen zie ik. Maar geen idee of de kwaliteit goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |