NO FEAR.quote:
Amen. Gelukkig zien de meeste neutrale toeschouwers het ook zo. Wat ik lees dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens, en ik vind ook niet dat het gestraft moet worden (ook Sainz niet afgelopen jaar, ook Vettel niet paar jaar terug, ook Norris niet in Spanje). Als je geen enkele move meer mag maken om te bewegen dan is het ook geen drol meer aan. Laat ze racen, zolang je geen debiele en levensgevaarlijke acties uithalen zoals Lewis in Silverstone bijvoorbeeld moet je ze vooral laten racen.
Oneens met Johnny. Johnny beetje biased dus door acties uit het verleden van Max en een eigen mening en niet gekeken naar seculier deze actie.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hier staan toch wat vreemde redeneringen in naar mijn idee.
In welke zin?quote:
in de zin dat ik er genoeg over gemeld heb.quote:
Johnny Herbert is over het algemeen ongeschikt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oneens met Johnny. Johnny beetje biased dus door acties uit het verleden van Max en een eigen mening en niet gekeken naar seculier deze actie.
[X]ongeschikt als steward
We praten nu vooral over mensen die erover praten. En af en toe komt een stoorzender tussendoor, maar dat is niets significants.quote:
Wat probeer je?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We praten nu vooral over mensen die erover praten. En af en toe komt een stoorzender tussendoor, maar dat is niets significants.
McLaren blijft nu eenmaal oranje, kunnen we om klagen maar dat is nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij wil eigenlijk van dat oranje af, maar het is collectief beslist.
Woont Lando dan in Monaco?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geneuzel allemaal. Ze zijn niet samen teruggevlogen, that's all.
Tijdens de interviews stonden ze gewoon naast elkaar. Ze hebben intussen ook al lang weer gesproken met elkaar.
Weetje; Bij de start ging de Red Bull weer als een raket van de startlijn. Had ie niet 6 seconde voorsprong daarna?
Maak je vooral niet druk.
RB Twitter wintquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Officiële account van McLaren post dit op twitter, dan ben je wel heel laag gezonken hoor.
AD21 wordt er ook nog regelmatig bijgehaald, dan is de 2e dag na de race toch niet heel erg lang.quote:
Trynottolaugh.gifquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:55 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Officiële account van McLaren post dit op twitter, dan ben je wel heel laag gezonken hoor.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:10 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Bijna net zo grappig als die "dit is een feitelijke omschrijving" tweet van Ferrari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |