Je trapt er nog in ook? Ok..quote:Op maandag 1 juli 2024 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, laat het 100 meter zijn.
Zoiets zei Alex Brundle (en dus niet Sam Collins) bij de analyse.
Ze begonnen iig 'ruim van tevoren' om goed te zien wat de rijdlijnen waren.
Er werd gevraagd naar waar ik een analyse had gezien.quote:
Excuses dan, was een zware dag hier dus wrsch niet goed genoeg opgelet (geen excuus, wel een verklaring)quote:Op maandag 1 juli 2024 23:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Er werd gevraagd naar waar ik een analyse had gezien.
Waar wil jij dan heen?
Want volgens mij heb ik nergens iets gezegd over wie er schuld had?
Kan je doen maar het effect zal minimaal zijn. De Britse media heeft een veel grotere impact.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zullen we in de media los gaan als Britse fans zich misdragen?
Soort van payback time.
Ik zie al twee dagen lang vergelijkingen voorbij komen waarbij veel meer bewogen wordt dan zondag en waarbij het allemaal gewoon goed gaat. Meer en meer raak ik verbolgen door alle commotie en shit die Max over zich heen krijgt.quote:
Yeah, heel erg dit !quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zie al twee dagen lang vergelijkingen voorbij komen waarbij veel meer bewogen wordt dan zondag en waarbij het allemaal gewoon goed gaat. Meer en meer raak ik verbolgen door alle commotie en shit die Max over zich heen krijgt.
Al die voorbeelden laten vooral zien dat 1) het allemaal wel meevalt met Max 2) Norris het zelf ook had kunnen ontwijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zie al twee dagen lang vergelijkingen voorbij komen waarbij veel meer bewogen wordt dan zondag en waarbij het allemaal gewoon goed gaat. Meer en meer raak ik verbolgen door alle commotie en shit die Max over zich heen krijgt.
Ja dit ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Clarksonquote:
Niet helemaal eens. Ik denk dat het goed is dat er een straf volgt zodra een beweging over het randje gevolgen heeft. Was alleen Norris lek gereden en had verstappen gewonnen krijg je, terecht, scheve gezichten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Al die voorbeelden laten vooral zien dat 1) het allemaal wel meevalt met Max 2) Norris het zelf ook had kunnen ontwijken.
Probleem is ook dat, ondanks wat ze zeggen, de stewards gewoon naar uitkomst van een incident kijken. Als ze vorig jaar Sainz gewoon hadden bestraft was er dit jaar niemand geweest die had gezegd "oh wat raar dat Max straf krijgt". Ook Max zelf niet. Er is nu gewoon geen duidelijkheid. Als aanvallende partij eieren voor zijn geld kiest, of gewoon het op een andere manier oplost, dan gaat de verdedingende partij vrijuit. Als de aanvallende partij gewoon dom blijft dive bomben dan is de verdedigende partij de lul, want je mag tegenwoordig bijna niks meer doen. Stomme regels zoals eerste bij de apex nodigt bijvoorbeeld dive bombing uit. Wagenbreedte ruimte laten regel nodigt uit dat de aanvallende partij niet meer met een wiel of twee buiten de baan wilt komen, want dan valt het minder op etc. etc.
Ik zeg niet dat er geen regels moeten zijn, maar sommige regels nodigen wel bepaald soort gedrag uit. Wat mij betreft mogen incidenten zoals afgelopen weekend gewoon een stempeltje race incident krijgen en weer door .....
En TeamMV loopt Norris de schuld te geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb idioten zien beargumenteren dat Max de apex nooit gehaald had en dat ie de bocht niet ging halen en meer van dat soort onzin.
Dat zegt wat over het niveau.
Ik vind dat een gevaarlijke beweging altijd een gevolg/straf moet hebben, ongeacht de uitkomst.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Ik denk dat het goed is dat er een straf volgt zodra een beweging over het randje gevolgen heeft. Was alleen Norris lek gereden en had verstappen gewonnen krijg je, terecht, scheve gezichten.
De straf was gewoon terecht, alleen de lading shit die men over hem heen gooit niet.
Dus Max ook straf voor meermaals bewegen onder het aanremmen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind dat een gevaarlijke beweging altijd een gevolg/straf moet hebben, ongeacht de uitkomst.
Afgelopen weekend vind ik echt een race incident. Norris duikt in een gat die er niet echt is en Max geeft misschien NET niet genoeg ruimte, maar ik vind het geen straf waard. Vooral niet als je kijkt dat soortgelijke bewegingen bijna nooit bestraft worden als de aanvallende partij gewoon zijn aanval afbreekt.
Daarom zeg ik dus ook dat als Sainz vorig jaar een straf had gekregen, omdat hij Max veel harder afkneel dan wat Max nu bij Norris deed ik deze beslissing veel beter had begrepen. Nu leg je echt teveel "macht" bij de aanvaller. Remt die als een idioot en komt die eerder bij de apex > straf verdedigende partij. Remt die als een idioot en duikt die in een gat die er niet of nauwelijks is > straf verdedigende partij.
Zo hoort het niet te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |