Oops. Ik vond het al raar. Voor VSC was Max iets van 4-5s achter Lewis en na VSC opeens 14-15s.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Dit was ook gebeurd, klinkt wel als iets dat Stroll zou doen
...en daarna wel roepen dat ze tegen het uitjouwen van coureurs zijn en dat iedereen met respect moet worden behandeld om vervolgens weer te janken als de fans het in Zandvoort x10 terug doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
Sky is ook nog steeds lekker bezig zo te zien. Silverstone gaat echt een ramp worden als ze rijders op deze manier blijven wegzetten.
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:49 schreef Jane het volgende:
Denk er serieus over om Silverstone maar over te slaan, voor mijn eigen bloeddruk.
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:49 schreef Jane het volgende:
Denk er serieus over om Silverstone maar over te slaan, voor mijn eigen bloeddruk.
Die analyse van Davidson sloeg ook nergens op met zijn niet bestaande regels.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
Sky is ook nog steeds lekker bezig zo te zien. Silverstone gaat echt een ramp worden als ze rijders op deze manier blijven wegzetten.
En dan is dit iets wat eigenlijk vrij weinig voorstelt.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...en daarna wel roepen dat ze tegen het uitjouwen van coureurs zijn en dat iedereen met respect moet worden behandeld om vervolgens weer te janken als de fans het in Zandvoort x10 terug doen.
Typisch .... stoken, stoken, nog meer stoken, Silverstone een fuck fest laten zijn, daarna gedrag een klein beetje afkeuren om vervolgens de fans in NL weer flink onder de bus te gooien. Ze worden voorspelbaar.
Die gaan er nog de hele week op los als een hitsig paard om dit tot in den treure uit te melken voor Silverstonequote:Op maandag 1 juli 2024 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wat flauw dat ie geblocked isquote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Spielberg is een geschenk uit de hemel voor Sky Sports UK in aanloop naar de Britse GP; Er kan weer op de trom geslagen worden.
Want een paar uur geleden geupload: De meest dramatische ongelukken waar Max Verstappen bij betrokken is geweest (geo-blocked).
Tot morgenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:49 schreef Jane het volgende:
Daarom hoop ik dat Max met overmacht wint op Silverstone. Zet het hele veld maar op een ronde of zo.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaan er nog de hele week op los als een hitsig paard om dit tot in den treure uit te melken voor Silverstone
Als er 1 of andere gek Max zou aanvallen op Silverstone mag je Sky dit aanrekenen. Idioot zoals die aan het hitsen zijn. Waren al sneue kneusjes met hun kerstboodschap van 2021 waarin ze trots waren dat hun Lewis een aanslag op Max gepleegd had. En gaan vrolijk door. Kan de FIA hier niet ingrijpen? Dit kan toch niet meer?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Spielberg is een geschenk uit de hemel voor Sky Sports UK in aanloop naar de Britse GP; Er kan weer op de trom geslagen worden.
Want een paar uur geleden geupload: De meest dramatische ongelukken waar Max Verstappen bij betrokken is geweest (geo-blocked).
Je doet alsof ik gezegd heb dat ik FOK! ga verlaten, maar ik zei alleen maar dat ik wellicht iets anders ga doen dan F1 kijken a.s. weekend.quote:
Na een nachtje slapen denk je er vast heel anders overquote:Op maandag 1 juli 2024 21:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Je doet alsof ik gezegd heb dat ik FOK! ga verlaten, maar ik zei alleen maar dat ik wellicht iets anders ga doen dan F1 kijken a.s. weekend.
We zullen zien, maar op zich ben ik vrij goed in het niet kijken als ik me teveel erger hoor. Het NLs elftal kan er over meepraten.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Na een nachtje slapen denk je er vast heel anders over
Dit zou best wel eens letterlijk zo uit kunnen komenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...en daarna wel roepen dat ze tegen het uitjouwen van coureurs zijn en dat iedereen met respect moet worden behandeld om vervolgens weer te janken als de fans het in Zandvoort x10 terug doen.
Typisch .... stoken, stoken, nog meer stoken, Silverstone een fuck fest laten zijn, daarna gedrag een klein beetje afkeuren om vervolgens de fans in NL weer flink onder de bus te gooien. Ze worden voorspelbaar.
Toch gek dat je geen commentaar kunt leveren, je zou toch op zijn minst mogen verwachten dat de napraters een groter platform hebbenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En wie even terug kijkt ziet dat Lando tijdens de start precies hetzelfde doet bij George Russel, namelijk naar links komen waardoor George Russel hem moet ontwijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Merry Christmasquote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan moet je naar zijn patreon gaan. Hij heeft laatst 2 podcasts daar gepsot.quote:
🤣🤣quote:Op maandag 1 juli 2024 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan wel een duimpje geven. Even denken welk duimpje ik zal kiezen...quote:Op maandag 1 juli 2024 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch gek dat je geen commentaar kunt leveren, je zou toch op zijn minst mogen verwachten dat de napraters een groter platform hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |