Dat doen ze pas al RBR ook zo'n vleugel heeft.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend, had eigenlijk een open huilbrief van de Zak verwacht maar dit is ook wel echt het nieuwe McLaren.
Silverstone lijkt me een goed moment voor de FIA om eens naar die voorvleugel te kijken en met een technical directive te komen.
Herbert is al keer door King Alonso vernietigd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Herbert heeft het alleen maar erger gemaakt door de beslissing 'uit te leggen'
Hij was die race een scheidsrechter en moet daarna gewoon zich stil houden. Als een scheids zijn besluit nog uit moet leggen en alle tijd neemt om het uit te leggen dan is er wel wat aan de hand.
Iedereen is al op reddit gebanned, omdat ze daar hun mening gaven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Op reddit maken ze er echt gehakt van
Zo veel eensgezindheid, word er bijna emotioneel van.
Ja hoor. Ik heb de goede mening.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Iedereen is al op reddit gebanned, omdat ze daar hun mening gaven.
Jouw acc werkt nog?
Wat Chandhok zegtquote:Op zondag 30 juni 2024 17:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor Max is zo'n aanvaring een investering in de toekomst.
Anderen hebben al ervaren dat Max hard vecht op de baan, Lando leert dat nu ook
En dat bedoel ik niet zo lullig als het klinkt maar Max gaat een goed gevecht niet uit de weg en verdient daarmee op de baan wat extra ruimte links en rechts omdat anderen wel 2x nadenken voor ze hun neus er tussen steken.
Wil je Max inhalen, dan moet je er goed en op tijd naast zitten.
Die scherpe randen zitten er wel op, was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
stop, stop, stop. gewoon stoppen met geneuzel verstappen/norris.
gaat veel te ver. er is zelfs complottheorie over expres scherpe deeltjes op de neus van de McLaren, om banden mee lek te prikken. wtf.
En dan nog de kracht van een kapotte band die op carbon slaat. Maar dat deed Norris vooral zijn eigen auto aan. Waarom hij nu die schade bij Verstappen legt..quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die scherpe randen zitten er wel op, was ook het eerste waar ik aan dacht.
Ik heb toch echt vooraf aan de race (of ander deel van het weekend, maar de race live gekeken) een shot gezien van de frontwing van McLaren, met een uitstekend driehoekje.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
stop, stop, stop. gewoon stoppen met geneuzel verstappen/norris.
gaat veel te ver. er is zelfs complottheorie over expres scherpe deeltjes op de neus van de McLaren, om banden mee lek te prikken. wtf.
Ja. Is normaal.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:35 schreef THEFXR het volgende:
was het al bekend dat Max ook nog een penalty points had gekregen??
#3 Max Verstappen
Penalty Points: 4
Two points: Causing a collision with Lando Norris at the 2024 F1 Austrian GP(Expires on June 30, 2025)
Two points: Forcing Charles Leclerc off track during the 2023 Las Vegas Grand Prix (Expires on November 19, 2024).
https://www.sportskeeda.c(...)ints-2024-british-gp
Ja echt, legt hij de schuld dat hij zijn eigen wagen aan barrels reed met de resten van die band nu ook al bij Max neer? Teringjantje, het is nog een grotere huilbaby dan ik al dacht.....quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En dan nog de kracht van een kapotte band die op carbon slaat. Maar dat deed Norris vooral zijn eigen auto aan. Waarom hij nu die schade bij Verstappen legt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |