Geel pakken is iets wat jij graag zou zien toch? Nederland pakte er te weinig tegen Oostenrijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:19 schreef trein2000 het volgende:
Geen geel?
Die vent naar heel snel wisselen dan.
Je moet gewoon doordrukken tegen die labiele Britten.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:19 schreef Szura het volgende:
Ook als Guehi rood pakt, scoort Engeland nog als Slowakije zo blijft kloten
En je kan ook weer shirtje trekken en elleboogjes geven als niemand kijktquote:Op zondag 30 juni 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of die onzin afschaffen.
Het gaat me niet om de teen, terecht buitenspel is buitenspel, maar dat VAR gedoe duurt me veel te lang altijd.
Ik ben voor Passie, Strijd, met lef voerballen.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Geel pakken is iets wat jij graag zou zien toch? Nederland pakte er te weinig tegen Oostenrijk.
Drank zit er al goed inquote:Op zondag 30 juni 2024 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
bozeniekkkkkkkkkkkkkkkkkkk
feyenoord rulez
Wat heeft dat met buitenspel te maken? Dat afsschaffen bedoel ik he, niet de VAR afschaffen.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je kan ook weer shirtje trekken en elleboogjes geven als niemand kijkt
Minuut 40-45 echter zonder schade doorgekomenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Het is een beetje als de nazomer van '39: je ziet het fout gaan maar je kunt er verder weinig aan doen.
Met Harry in de spits?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
er moet een wonder gebeuren om engeland te laten scoren
We nemen het meequote:Op zondag 30 juni 2024 19:20 schreef Zorro het volgende:
Ik kan me altijd zo ergeren dat iemand die al geel heeft gespaard wordt, terwijl die al gewaarschuwd is met zijn eerste en daarom juist strenger mag worden aangepakt door de scheidsrechter
Dat is dus exact wat die Slowaken doenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben voor Passie, Strijd, met lef voerballen.
Niet voor rood pakken.
Dat kan ik waarderenquote:
nog geen kans gehadquote:
Zit ze op onlyfans?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens bij een Twitch-event van een klant van mijn vriendin dus ik mis deze potmaar ja gratis eten en bier dus ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |