Deze hele post is gebaseerd op jouw eigen vooroordelen. Niet echt netjes na zo'n gebeurtenis. "Aannemelijk" dat ze zwaar onder invloed was, omdat ze nu eenmaal bij Vindicat zit.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:51 schreef Cruzinats het volgende:
De vindicat sukkeltjes houden wel van drank en de nodige drugs. Het is aannemelijk dat de vrouw zwaar onder invloed was, er zijn in het verleden mensen uit ramen gesprongen door paddo's dus dat ligt voor de hand.
Vindicat, de media, popo en gemeente Groningen lijken dit 'incidentje' weer onder het tapijt te willen schuiven. Men wist vrijwel meteen te melden dat het om zelfmoord ging, terwijl de vrouw juist na een hevige nacht van zuipen en drugs van het gebouw rende.
Overal heb je gevallen van zelfmoord. Ook in mijn studietijd, toen corona alleen een bier was, is er iemand van de studentenflat gesprongen.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tijdens de coronaperiode hadden ook twee hbo studenten in Groningen zelfmoord gepleegd. Denk eerder een heel kwetsbaar type, veel drank en misschien drugs, maar die laatste twee zijn zeker niet de oorzaak.
In Uppsala, waar ik rond 2010 kort verbleef, hadden ze de ‘Flogsta scream’: in een Uilenstede-achtig complex van studentenflats deed een aantal bewoners elke avond om 22:00 het raam open om te schreeuwen. Scheen ter nagedachtenis te zijn van een student die jaren daarvoor gesprongen was.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:51 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Overal heb je gevallen van zelfmoord. Ook in mijn studietijd, toen corona alleen een bier was, is er iemand van de studentenflat gesprongen.
Jup, je kan beter scholier zijn dan student. Walgelijk crimineel clubje trouwens, verbieden net als de 1% outlaw brommerclubs.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Denk eerder zelfmoord. Als ik kijk naar alles wat er allemaal speelt rond een universiteitsleven, ben ik heel erg blij dat ik het gehouden heb bij een hbo-opleiding.
Kan me ook nog herinneren van rond die tijd dat er een student onder invloed van drugs door een raam sprong en ter pletter viel in Utrecht science park, deed me dit verhaal ook even aan terug denken.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In Uppsala, waar ik rond 2010 kort verbleef, hadden ze de ‘Flogsta scream’: in een Uilenstede-achtig complex van studentenflats deed een aantal bewoners elke avond om 22:00 het raam open om te schreeuwen. Scheen ter nagedachtenis te zijn van een student die jaren daarvoor gesprongen was.
Dichter bij huis ken ik de tragische verhalen uit de Selwerdflats in Groningen en de IBB in Utrecht, waar bewoners hun ganggenoot hangend aan de hoogslaper of de verwarmingsbuis vonden. Dat gebeurt en gebeurde, gelukkig, niet dagelijks.
Whut?quote:Op zondag 30 juni 2024 16:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als ik kijk naar alles wat er allemaal speelt rond een universiteitsleven, ben ik heel erg blij dat ik het gehouden heb bij een hbo-opleiding.
Whut whut?quote:Op zondag 30 juni 2024 16:42 schreef Vincent_student het volgende:
Bij de universiteit moet je lid worden van een studentenvereniging.
Je vergeet de waarschijnlijkste reden nog.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Wat een reacties weer
Kan zoveel redenen zijn.
Van zelfmoord tot drugs tot een absurde ontgroening, al lijkt die kans me wel bijzonder klein
Wellicht dat eerst even afwachten en het vooral gewoon droevig nieuws vinden
Hm?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je vergeet de waarschijnlijkste reden nog.
In mijn studententijd (heel lang geleden) kwam het ook regelmatig voor:quote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In Uppsala, waar ik rond 2010 kort verbleef, hadden ze de ‘Flogsta scream’: in een Uilenstede-achtig complex van studentenflats deed een aantal bewoners elke avond om 22:00 het raam open om te schreeuwen. Scheen ter nagedachtenis te zijn van een student die jaren daarvoor gesprongen was.
Dichter bij huis ken ik de tragische verhalen uit de Selwerdflats in Groningen en de IBB in Utrecht, waar bewoners hun ganggenoot hangend aan de hoogslaper of de verwarmingsbuis vonden. Dat gebeurt en gebeurde, gelukkig, niet dagelijks.
Nou als iemand rent en daarna springt wordt een noodgeval wel lastiger te verklarenquote:
Wellicht ff vergeten dat ze op een flat stond.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als iemand rent en daarna springt wordt een noodgeval wel lastiger te verklaren
Kijk eens naar de docu Schijnstudent of naar studenten en meervoudige moordenaren Thijs H. en Fouad L. of naar al die klimaatgekkies en hamassupporters.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Whut?![]()
Je kan ook gewoon een normaal studentenleven hebben zonder corporale idioterie en zucht om erbij te horen.
[..]
Whut whut?
Ik weet nog wel vlak voor het verbod op paddo's dat er in korte tijd twee incidenten met vliegende toeristen waren. Het CDA was er alles de kippen bij om de boel te verbieden.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:51 schreef Cruzinats het volgende:
De vindicat sukkeltjes houden wel van drank en de nodige drugs. Het is aannemelijk dat de vrouw zwaar onder invloed was, er zijn in het verleden mensen uit ramen gesprongen door paddo's dus dat ligt voor de hand.
Vindicat, de media, popo en gemeente Groningen lijken dit 'incidentje' weer onder het tapijt te willen schuiven. Men wist vrijwel meteen te melden dat het om zelfmoord ging, terwijl de vrouw juist na een hevige nacht van zuipen en drugs van het gebouw rende.
Hoe weet je dat het aan de drank lag? Misschien is ze wel verkracht.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:39 schreef thedeedster het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
En wat als ze nou helemaal geen lid was, maar een introducé?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:14 schreef Alpha0 het volgende:
Het ging al eerder mis toen ze voor Vindicat koos.
Ze had er een bestuursfunctie.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wat als ze nou helemaal geen lid was, maar een introducé?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |