Heb het filmpje inmiddels ook gezien. Ze staat met twee anderen, zwiept met haar haar, begint te lopen en om de hoek van de letters zet ze het op een rennen en met nog best een flinke sprong.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:54 schreef Paljasso het volgende:
[..]
Ja, dit is het dakterras wat legaal is.
Ze stonden echt boven het dak. Achter de reclame letters van Hooghoudt geloof ik. Daar mag je niet komen.
Ik heb een filmpje gezien waarop ze met iemand anders naast de groep zit.
Opeens staat ze op en begint te rennen. De ander rent er nog achter aan.
Net of ze iets gezegd heeft of de ander wat opgemerkt heeft. Die ander was in iedergeval nog bij de pinken.
Dan heb jij het echte filmpje gezien.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb het filmpje inmiddels ook gezien. Ze staat met twee anderen, zwiept met haar haar, begint te lopen en om de hoek van de letters zet ze het op een rennen en met nog best een flinke sprong.
Vond het er al met al erg raar uitzien. Helemaal omdat het groepje waar ze langs rent niets doorheeft en het hele tafereel er op dat dak er nog relatief rustig uitziet. Behalve de mensen die het vanaf de grond hebben zien gebeuren er op af rennen.
Er kan een hoop over gezegd worden. Wat mij opvalt is dat toen ze nog een het praten stond er helemaal geen consternatie bezig leek te zijn. En ook de beelden erna bleef het behoorlijk rustig. Maar goed het is inderdaad zoals zegt. We waren er niet bij en weten niet wat er daadwerkelijk gezegd is en wat er speelde.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:02 schreef Paljasso het volgende:
[..]
Dan heb jij het echte filmpje gezien.
Ik zag het geblokt.
Lijkt een bewuste actie. Mede omdat ze zo rustig langs die groep loopt en dan pas gaat rennen.
Maar goed, niemand van ons was erbij.
Ja je vermoed dat ook niet zo'n actiequote:Op woensdag 3 juli 2024 18:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb het filmpje inmiddels ook gezien. Ze staat met twee anderen, zwiept met haar haar, begint te lopen en om de hoek van de letters zet ze het op een rennen en met nog best een flinke sprong.
Vond het er al met al erg raar uitzien. Helemaal omdat het groepje waar ze langs rent niets doorheeft en het hele tafereel er op dat dak er nog relatief rustig uitziet. Behalve de mensen die het vanaf de grond hebben zien gebeuren er op af rennen.
Klopt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je vermoed dat ook niet zo'n actie
Nee inderdaad, precies wat je zegt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je vermoed dat ook niet zo'n actie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |