SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker100.000 katjes
Fuck the EBU!
En dan eentje mee naar huis nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C8sKPCoCW9-/
@:bitterbal
de ah stoomsoep.quote:
Als het vuil dan ook niet zichtbaar is, zou dat helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
Ja mijn nieuwe bakplaat ziet er goed uit.
[ link | afbeelding ]
Ik heb schijnbaar een onzichtbare gekocht, is nieuw.
en helemaal draadloos zo te zienquote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja, dat zie ik er niet aan hequote:Op zondag 30 juni 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n 1 gekocht, zo'n ding voor in de oven.
Nee snap ik.quote:
een lege doos gehad?quote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vond hem zelf ook al erg licht toen ik hem oppakte.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
raar, dat zou je toch moeten voelen dat er niets inzit
marktplaats oplichter?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook al erg licht toen ik hem oppakte.
Nee ik had die pindasoep, die was matigquote:Op zondag 30 juni 2024 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm geloof dat @:ltvdk die laatst ook had?
Gelijk een klacht indienen, zijn ze bij amazon over het algemeen wel schappelijk een meegaand inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |