SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker100.000 katjes
Fuck the EBU!
En dan eentje mee naar huis nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C8sKPCoCW9-/
@:bitterbal
de ah stoomsoep.quote:
Als het vuil dan ook niet zichtbaar is, zou dat helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
Ja mijn nieuwe bakplaat ziet er goed uit.
[ link | afbeelding ]
Ik heb schijnbaar een onzichtbare gekocht, is nieuw.
en helemaal draadloos zo te zienquote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja, dat zie ik er niet aan hequote:Op zondag 30 juni 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n 1 gekocht, zo'n ding voor in de oven.
Nee snap ik.quote:
een lege doos gehad?quote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vond hem zelf ook al erg licht toen ik hem oppakte.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
raar, dat zou je toch moeten voelen dat er niets inzit
marktplaats oplichter?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook al erg licht toen ik hem oppakte.
Nee ik had die pindasoep, die was matigquote:Op zondag 30 juni 2024 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm geloof dat @:ltvdk die laatst ook had?
Gelijk een klacht indienen, zijn ze bij amazon over het algemeen wel schappelijk een meegaand inquote:
gelukkig, dan verslijten je plinten ook minder snelquote:Op zondag 30 juni 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn tent.
Die goedkope iets grotere dingen die opgesteld stonden probeerden wel heel hard om me op andere gedachten te brengen, maar ik ben weer van m'n geld af
Preciesquote:Op zondag 30 juni 2024 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig, dan verslijten je plinten ook minder snel
Ja ze sturen al een nieuwe op.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk een klacht indienen, zijn ze bij amazon over het algemeen wel schappelijk een meegaand in
Heb daar ooit een keer een legoset gehad die er uit zag alsof de pakketbus er eerst even overheen was gereden voordat ze het gingen bezorgen. Toen hebben ze ook gelijk een nieuwe gestuurd en mocht ik die andere set houdenquote:
25 valt toch nog wel mee?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn zeer waterdichte meetmethode heb ik kunnen herleiden dat het bij mijn ene buurman minimaal 25 graden in huis is op dit moment.
Arme buurman
en die legoset van de slechte doos was die nog goed?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar ooit een keer een legoset gehad die er uit zag alsof de pakketbus er eerst even overheen was gereden voordat ze het gingen bezorgen. Toen hebben ze ook gelijk een nieuwe gestuurd en mocht ik die andere set houden
Ja zijn vrij harde steentjes natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en die legoset van de slechte doos was die nog goed?
Minimaal is het sleutelwoord. Denk dat het er nog wel een stukje boven zit, want 25 is wat ik nu kan meten in mijn kledingkast tegen de muur aanquote:
Tikkeltje verontrustend wel dat je in je kledingkast de temperatuur bij de buurman gaat metenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minimaal is het sleutelwoord. Denk dat het er nog wel een stukje boven zit, want 25 is wat ik nu kan meten in mijn kledingkast tegen de muur aan
geeft een heel nieuwe betekenis bij de term uit de kast komen.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tikkeltje verontrustend wel dat je in je kledingkast de temperatuur bij de buurman gaat meten
Bij bol zijn ze daar ook erg goed in jaquote:Op zondag 30 juni 2024 13:35 schreef Nizno het volgende:
Heb bij Bolpuntcom eens een Noa geurtje kunnen houden en een nieuwe gekregen alleen omdat de doos verfrommeld was.
was als verjaardagscadeau bedoeld. dus gebeld en gevraagd of ze een leeg doosje op konden sturen of dat ik deze terug stuurde en een nieuwe kon krijgen.. Nee joh. we sturen een nieuwe en dan heb je voor jezelf ook een geurtje.
We accepteren Natkat gewoon ongeacht zijn voorkeurenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft een heel nieuwe betekenis bij de term uit de kast komen.
nakketakquote:Op zondag 30 juni 2024 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We accepteren Natkat gewoon ongeacht zijn voorkeuren
De autist in me wilde gewoon weten hoe warm die muur was omdat het hier zo gigantisch hard opwarmt iedere keer als ik die airco uit zetquote:Op zondag 30 juni 2024 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tikkeltje verontrustend wel dat je in je kledingkast de temperatuur bij de buurman gaat meten
Maar de warmte in de stenen is niet hetzelfde als de warmte in een ruimtequote:Op zondag 30 juni 2024 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De autist in me wilde gewoon weten hoe warm die muur was omdat het hier zo gigantisch hard opwarmt iedere keer als ik die airco uit zet
Maar hoe anders kunnen inpandige stenen nou weer warmer zijn dan het ooit in mijn slaapkamer geweest is deze week?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de warmte in de stenen is niet hetzelfde als de warmte in een ruimte
Omdat warmte doorstraalt? Stenen houden vrij goed warmte vast maar stralen dat ook door, als eerste naar de stenen waar ze tegenaan liggen en daarna gaan ze pas de ruimte verwarmen. Daarom duurt het ook altijd een tijdje voordat de echte warmte uit je huis is na een lange warme periode zoals afgelopen weekquote:Op zondag 30 juni 2024 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe anders kunnen inpandige stenen nou weer warmer zijn dan het ooit in mijn slaapkamer geweest is deze week?
Je hebt een lavastroom in de muurquote:Op zondag 30 juni 2024 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe anders kunnen inpandige stenen nou weer warmer zijn dan het ooit in mijn slaapkamer geweest is deze week?
Dit wordt te natuurkundig voor deze halfzonnige zondagmiddag.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat warmte doorstraalt? Stenen houden vrij goed warmte vast maar stralen dat ook door, als eerste naar de stenen waar ze tegenaan liggen en daarna gaan ze pas de ruimte verwarmen. Daarom duurt het ook altijd een tijdje voordat de echte warmte uit je huis is na een lange warme periode zoals afgelopen week
Je begint er zelf mee met je rare kastexperimentjesquote:Op zondag 30 juni 2024 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit wordt te natuurkundig voor deze halfzonnige zondagmiddag.
goed mishandelde doos danquote:Op zondag 30 juni 2024 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zijn vrij harde steentjes natuurlijkDe doos was wel helemaal opengescheurd en er waren een paar zakjes open geknapt, maar alles zat er nog wel in
Ik was er dit weekend bijna niet dus heb helemaal gemist hoe dat eten in die trein was.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en die legoset van de slechte doos was die nog goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |