SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker100.000 katjes
Fuck the EBU!
En dan eentje mee naar huis nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C8sKPCoCW9-/
@:bitterbal
de ah stoomsoep.quote:
Als het vuil dan ook niet zichtbaar is, zou dat helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
Ja mijn nieuwe bakplaat ziet er goed uit.
[ link | afbeelding ]
Ik heb schijnbaar een onzichtbare gekocht, is nieuw.
en helemaal draadloos zo te zienquote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja, dat zie ik er niet aan hequote:Op zondag 30 juni 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n 1 gekocht, zo'n ding voor in de oven.
Nee snap ik.quote:
een lege doos gehad?quote:Op zondag 30 juni 2024 12:35 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vond hem zelf ook al erg licht toen ik hem oppakte.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
raar, dat zou je toch moeten voelen dat er niets inzit
marktplaats oplichter?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook al erg licht toen ik hem oppakte.
Nee ik had die pindasoep, die was matigquote:Op zondag 30 juni 2024 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm geloof dat @:ltvdk die laatst ook had?
Gelijk een klacht indienen, zijn ze bij amazon over het algemeen wel schappelijk een meegaand inquote:
gelukkig, dan verslijten je plinten ook minder snelquote:Op zondag 30 juni 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn tent.
Die goedkope iets grotere dingen die opgesteld stonden probeerden wel heel hard om me op andere gedachten te brengen, maar ik ben weer van m'n geld af
Preciesquote:Op zondag 30 juni 2024 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig, dan verslijten je plinten ook minder snel
Ja ze sturen al een nieuwe op.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk een klacht indienen, zijn ze bij amazon over het algemeen wel schappelijk een meegaand in
Heb daar ooit een keer een legoset gehad die er uit zag alsof de pakketbus er eerst even overheen was gereden voordat ze het gingen bezorgen. Toen hebben ze ook gelijk een nieuwe gestuurd en mocht ik die andere set houdenquote:
25 valt toch nog wel mee?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn zeer waterdichte meetmethode heb ik kunnen herleiden dat het bij mijn ene buurman minimaal 25 graden in huis is op dit moment.
Arme buurman
en die legoset van de slechte doos was die nog goed?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar ooit een keer een legoset gehad die er uit zag alsof de pakketbus er eerst even overheen was gereden voordat ze het gingen bezorgen. Toen hebben ze ook gelijk een nieuwe gestuurd en mocht ik die andere set houden
Ja zijn vrij harde steentjes natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en die legoset van de slechte doos was die nog goed?
Minimaal is het sleutelwoord. Denk dat het er nog wel een stukje boven zit, want 25 is wat ik nu kan meten in mijn kledingkast tegen de muur aanquote:
Tikkeltje verontrustend wel dat je in je kledingkast de temperatuur bij de buurman gaat metenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minimaal is het sleutelwoord. Denk dat het er nog wel een stukje boven zit, want 25 is wat ik nu kan meten in mijn kledingkast tegen de muur aan
geeft een heel nieuwe betekenis bij de term uit de kast komen.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tikkeltje verontrustend wel dat je in je kledingkast de temperatuur bij de buurman gaat meten
Bij bol zijn ze daar ook erg goed in jaquote:Op zondag 30 juni 2024 13:35 schreef Nizno het volgende:
Heb bij Bolpuntcom eens een Noa geurtje kunnen houden en een nieuwe gekregen alleen omdat de doos verfrommeld was.
was als verjaardagscadeau bedoeld. dus gebeld en gevraagd of ze een leeg doosje op konden sturen of dat ik deze terug stuurde en een nieuwe kon krijgen.. Nee joh. we sturen een nieuwe en dan heb je voor jezelf ook een geurtje.
We accepteren Natkat gewoon ongeacht zijn voorkeurenquote:Op zondag 30 juni 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft een heel nieuwe betekenis bij de term uit de kast komen.
nakketakquote:Op zondag 30 juni 2024 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We accepteren Natkat gewoon ongeacht zijn voorkeuren
De autist in me wilde gewoon weten hoe warm die muur was omdat het hier zo gigantisch hard opwarmt iedere keer als ik die airco uit zetquote:Op zondag 30 juni 2024 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tikkeltje verontrustend wel dat je in je kledingkast de temperatuur bij de buurman gaat meten
Maar de warmte in de stenen is niet hetzelfde als de warmte in een ruimtequote:Op zondag 30 juni 2024 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De autist in me wilde gewoon weten hoe warm die muur was omdat het hier zo gigantisch hard opwarmt iedere keer als ik die airco uit zet
Maar hoe anders kunnen inpandige stenen nou weer warmer zijn dan het ooit in mijn slaapkamer geweest is deze week?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de warmte in de stenen is niet hetzelfde als de warmte in een ruimte
Omdat warmte doorstraalt? Stenen houden vrij goed warmte vast maar stralen dat ook door, als eerste naar de stenen waar ze tegenaan liggen en daarna gaan ze pas de ruimte verwarmen. Daarom duurt het ook altijd een tijdje voordat de echte warmte uit je huis is na een lange warme periode zoals afgelopen weekquote:Op zondag 30 juni 2024 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe anders kunnen inpandige stenen nou weer warmer zijn dan het ooit in mijn slaapkamer geweest is deze week?
Je hebt een lavastroom in de muurquote:Op zondag 30 juni 2024 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe anders kunnen inpandige stenen nou weer warmer zijn dan het ooit in mijn slaapkamer geweest is deze week?
Dit wordt te natuurkundig voor deze halfzonnige zondagmiddag.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat warmte doorstraalt? Stenen houden vrij goed warmte vast maar stralen dat ook door, als eerste naar de stenen waar ze tegenaan liggen en daarna gaan ze pas de ruimte verwarmen. Daarom duurt het ook altijd een tijdje voordat de echte warmte uit je huis is na een lange warme periode zoals afgelopen week
Je begint er zelf mee met je rare kastexperimentjesquote:Op zondag 30 juni 2024 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit wordt te natuurkundig voor deze halfzonnige zondagmiddag.
goed mishandelde doos danquote:Op zondag 30 juni 2024 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zijn vrij harde steentjes natuurlijkDe doos was wel helemaal opengescheurd en er waren een paar zakjes open geknapt, maar alles zat er nog wel in
Ik was er dit weekend bijna niet dus heb helemaal gemist hoe dat eten in die trein was.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en die legoset van de slechte doos was die nog goed?
Goed punt.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je begint er zelf mee met je rare kastexperimentjes
geen scheveningen in de fik? jammer..quote:Op zondag 30 juni 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Geen vuurwerkfestival dit jaarmn tand doet pijn
zon
zal voortaan geen like meer zetten maar net als jijquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je begint er zelf mee met je rare kastexperimentjes
quote:
Alweer niet?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Geen vuurwerkfestival dit jaarmn tand doet pijn
zon
bankoverval mislukt?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr vanaf de beurs. Veilingmeester even gesproken, said biljetje gaat naar verwachting over de 5k opbrengennou doei ermee dan
heb je de kachel aan ?quote:
even snel een persoonlijke lening aanvragen?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr vanaf de beurs. Veilingmeester even gesproken, said biljetje gaat naar verwachting over de 5k opbrengennou doei ermee dan
Ze is zelf zo heet.quote:
Misschien dat Nattekast daar ook even de stenen temperatuur kan gaan metenquote:
22quote:
in de kast met de deur dicht. in het donker, als een vies mannetjequote:Op zondag 30 juni 2024 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat Nattekast daar ook even de stenen temperatuur kan gaan meten
Was ook niet de kleinste set zeg maarquote:
Humor is en blijft niet je sterkste ding.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de kast met de deur dicht. in het donker, als een vies mannetje
das een vervelende om dubbel te hebbenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was ook niet de kleinste set zeg maarhttps://www.lego.com/en-nl/product/destiny-s-bounty-70618
Mwoah. Neuh.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
even snel een persoonlijke lening aanvragen?
waterigquote:
Ik vraag me ook altijd af hoeveel ijsklontjes je zou moeten gebruiken in de zomer om je glas een beetje te kunnen koelenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik had net twee ijsklontjes in m'n drinken gedaan maar ze zijn al meteen gesmolten
Wat denk je dat ik heb gedaanquote:Op zondag 30 juni 2024 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een vervelende om dubbel te hebben
1 in de doos laten.
andere in elkaar zetten
de nieuwe doos open gemaakt en in elkaar gezet?quote:
Nee die staat nog ongeopend in de kast, kopen?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de nieuwe doos open gemaakt en in elkaar gezet?
neh. geen ruimte voorquote:Op zondag 30 juni 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die staat nog ongeopend in de kast, kopen?
ik heb em al, ook ongeopend in de kastquote:Op zondag 30 juni 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die staat nog ongeopend in de kast, kopen?
Heb laatst een inventaris gemaakt met alle sets die ik nog heb liggen in een dichte doos, zijn er eigenlijk wel teveel, kan ze beter verkopenquote:
nee joh, voor je oude dag... of je nabestaandenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb laatst een inventaris gemaakt met alle sets die ik nog heb liggen in een dichte doos, zijn er eigenlijk wel teveel, kan ze beter verkopen
Meh, zitten al een aantal sets bij die al 10+ jaar oud zijn, die zullen niet heel veel waard meer wordenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh, voor je oude dag... of je nabestaanden
als alle andere uitgestorven zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, zitten al een aantal sets bij die al 10+ jaar oud zijn, die zullen niet heel veel waard meer worden
Welk biljetje laat je nu schieten?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar even een uitsmijter in de zon, van de uitgespaarde miljoenen
laten veilen op Foqueville plaza niet een idee?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, zitten al een aantal sets bij die al 10+ jaar oud zijn, die zullen niet heel veel waard meer worden
Ik verkoop ze liever als er geen noodzaak is dan wanneer ik geld nodig hebquote:
gezonde dingen zijn nooit echt heel lekkerquote:Op zondag 30 juni 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik had een minder lekkere smoothie. Wel gezond.
ik ben nog steeds van plan om het gros te bouwen, maar zolang ik niet kan inrichten, laat ik het maar..quote:Op zondag 30 juni 2024 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb laatst een inventaris gemaakt met alle sets die ik nog heb liggen in een dichte doos, zijn er eigenlijk wel teveel, kan ze beter verkopen
Das waar, dan ben ik echt goed bezig geweest.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gezonde dingen zijn nooit echt heel lekker
Vroeger was de V&A subforum een goede plek, heel stuk minder gezeik en gedoe dan via marktplaatsquote:Op zondag 30 juni 2024 14:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
laten veilen op Foqueville plaza niet een idee?
Volgens bepaalde guru's zou je dat iedere dag dat tegen jezelf moeten zeggen terwijl je voor de spiegel staat.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das waar, dan ben ik echt goed bezig geweest.
Zijn die toevallig ook lid van de #viesdik-bende?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Volgens bepaalde guru's zou je dat iedere dag dat tegen jezelf moeten zeggen terwijl je voor de spiegel staat.
Ja het jammere van alles bouwen is dat je het weer ergens kwijt moet. Nu heb ik de ruimte wel maar wil niet alles volzetten met lego.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nog steeds van plan om het gros te bouwen, maar zolang ik niet kan inrichten, laat ik het maar..
(en inrichten kan niet want verduurzaming, dus moet dan kamers verbouwen om ruimte te maken, echt totaal geen zin in.. dan maar even wachten)
Heb je je lavalamp al gekocht?quote:
ik heb het voordeel van een forse kamer waar ik gewoon praktisch alles kwijt zou kunnenquote:Op zondag 30 juni 2024 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het jammere van alles bouwen is dat je het weer ergens kwijt moet. Nu heb ik de ruimte wel maar wil niet alles volzetten met lego.
Dat denk ik niet, daar knagen ze teveel groenten en te weinig vlees voorquote:Op zondag 30 juni 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn die toevallig ook lid van de #viesdik-bende?
Ow, je hebt het over die bendequote:Op zondag 30 juni 2024 14:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, daar knagen ze teveel groenten en te weinig vlees voor
Spitsbergen Arktikugol 1 Kopeke 1931. Ben benieuwd wat die gaat opbrengen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk biljetje laat je nu schieten?
lego bootje?quote:
ze zijn net gefinishedquote:
de tour de france?quote:
Ik ben niet zo van de lego; misschien als ik ooit kinderen heb wel weer. Volgens mij staat de zolder van m'n ouders nog redelijk vol.quote:
quote:
Kun je hem al wel pre-orderen?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, degene die ik wil hebben is er pas rond m'n verjaardag volgens mij
welke kleur heeft ie?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, degene die ik wil hebben is er pas rond m'n verjaardag volgens mij
Vind het matglas wel mooi effect geven. En deze kleur is mooier dan de vorige die ze uitbrachten met dat soort glas. Dat was wit met geel.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakt het dat je dit graag wilt hebben?
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:datismijnmening lust druiven ook wel
Yup.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het matglas wel mooi effect geven. En deze kleur is mooier dan de vorige die ze uitbrachten met dat soort glas. Dat was wit met geel.
water met paracetamol en druiven? Bijzondere combiquote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 14:58 schreef mschol het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-2/main.page zal ik nog een setje kopen?
niet te hard werken natuurlijk, dat kan nietquote:Op zondag 30 juni 2024 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna kan Wilders eindelijk aan de slag, maar ze gaan natuurlijk eerst op vakantie
ik had eerst iets van oeh die Logging Railway is tof..quote:Op zondag 30 juni 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja welke?
ik vind die dingen zo leuk
Zou mooi zijn als 'ie een auto heeft gehuurd met daarop een grote rubberen hand met de middelvinger omhoog. En dan rondjes rijden met die auto om het Binnenhof.quote:
Oh die ocean vind ik denk het leukstequote:Op zondag 30 juni 2024 15:18 schreef mschol het volgende:
ominous isle is ook tof want piraten maar al die losse eilandjes
ocean house heeft me sowieso minder getrokken om te kopen
In Thailand krijg je straks vast een boel huisdierenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik wil deze
ja maar vermoed geen schattigequote:Op zondag 30 juni 2024 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Thailand krijg je straks vast een boel huisdieren
ah okay voor hoelang en ga je dan je eigen woning in de tussentijd verhurenquote:
Ah voor hoelang en ga je dan je eigen woning in de tussentijd verhuren?quote:
ja plan is nu een jaar en als het goed gaat blijf ikquote:Op zondag 30 juni 2024 15:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay voor hoelang en ga je dan je eigen woning in de tussentijd verhuren
[..]
Ah voor hoelang en ga je dan je eigen woning in de tussentijd verhuren?
ja zelfde, heb 2 weken want per oktober heb ik dat huisje dus misschien 1 week bangkok en dan ook naar het noorden. Ben ik nog niet geweestquote:Op zondag 30 juni 2024 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je weer naar ja favo eiland of blijf je een tijd in Bangkok?
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja plan is nu een jaar en als het goed gaat blijf ik
Niemand hoeft het te wetenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Woning blijft leeg. Tijdelijke contracten mogen ook niet meer
Zwabber kun je wel vertrouwenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als die persoon niet meer weg wil of kan heb ik ook een probleem
Behalve dat er soms ineens sushi voor je klaar staat.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je merkt het niet eens als hij blijft.
Eerst keti koti en daarna aan de rotiquote:Op zondag 30 juni 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze aan de overkant iets met keti koti doen. Daar staat een standbeeld wat met de slavernij te maken heeft
Yes
16:00 - 17:00 uur - Herdenking bij het Slavernijmonument, Lloydstraat
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:55 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze aan de overkant iets met keti koti doen. Daar staat een standbeeld wat met de slavernij te maken heeft
Yes
16:00 - 17:00 uur - Herdenking bij het Slavernijmonument, Lloydstraat
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 30 juni 2024 16:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Allemaal plekken met wormen? Wormen zijn heel eiwitrijk
ja daarom kom ik hier maar schuilenquote:Op zondag 30 juni 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Het was een leuke race ook weer lees ik.
nouja in het F1topic zijn ineens allemaal relletjes. geen zin an.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n zus vloog het servies bijna door de kamer.
Terwijl er geen Griek meedoetquote:Op zondag 30 juni 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
10 seconde straf.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen in lokaal nieuws: 'Wielrenner botst achterop fietsers.'
Een wielrenner die als een idioot rijdt, dat verwacht je toch nietquote:Op zondag 30 juni 2024 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen in lokaal nieuws: 'Wielrenner botst achterop fietsers.'
Nee, dat krijg je al als je pech hebt met Pirelli. Dat is minstens een DT.quote:
Wat is er dan allemaal gebeurdquote:Op zondag 30 juni 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor deze ophelderingquote:
ja ik bedoel zelf op een motor zitten als ik ik hoe zij met150 door de bocht gaanquote:
Denk het niet maar toch bedanktquote:
Maakten mensen zich maar zo druk om een oorlog of het klimaat ipv auto's die urenlang rondjes rijden.quote:
Niet dusquote:
Hier wel frietjes. Gisteren al pizza gegeten.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:15 schreef Nizno het volgende:
Ik ga een pizza in de oven knallen.
geen zin om naar de petatboer te gaan. Geen zin om te koken... dan maar lui pizzaatje
quote:
of juist nietquote:Op zondag 30 juni 2024 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maakten mensen zich maar zo druk om een oorlog of het klimaat ipv auto's die urenlang rondjes rijden.
ik twijfel ookquote:Op zondag 30 juni 2024 17:15 schreef Nizno het volgende:
Ik ga een pizza in de oven knallen.
geen zin om naar de petatboer te gaan. Geen zin om te koken... dan maar lui pizzaatje
Hoe filosofisch.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
of juist nietdan was er wellicht ook geen oorlog
pizzaboer gebeld.quote:
Wel een foto van maken hequote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizzaboer gebeld.
hoppa ook weer geregeld. was alweer meer dan 6 maand geleden dus mag weer eens een keertje
quote:
Hoe kunnen wij dan oordelen of je wel de juiste beslissing hebt gemaaktquote:
mijn buikje kan dat prima zelf beoordelenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dan oordelen of je wel de juiste beslissing hebt gemaakt
Vooruit.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizzaboer gebeld.
hoppa ook weer geregeld. was alweer meer dan 6 maand geleden dus mag weer eens een keertje
ik wil best een pizzaboer bellen, maar ik moet eens wat ruimte in mijn koelkast vretenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
pizzaboer gebeld.
in mijn koelkast staat tegenwoordig de houdbare melk en houdbare pakjes chocomel. anders is de koelkast voor nop aan het koelenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best een pizzaboer bellen, maar ik moet eens wat ruimte in mijn koelkast vreten
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
in mijn koelkast staat tegenwoordig de houdbare melk en houdbare pakjes chocomel. anders is de koelkast voor nop aan het koelen
ja er ligt wel spul in natuurlijk. maar een te lege koelkast verbruikt meer energiequote:
op de terugweg van vakantie was ik bij de appie gestopt. Ik was alleen vergeten dat er nog heel veel in lag wat ik daarvoor had gekocht omdat ik daarvoor een rondje kaufland en colruyt had gemaaktquote:Op zondag 30 juni 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
in mijn koelkast staat tegenwoordig de houdbare melk en houdbare pakjes chocomel. anders is de koelkast voor nop aan het koelen
das een beetje domquote:Op zondag 30 juni 2024 17:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de terugweg van vakantie was ik bij de appie gestopt. Ik was alleen vergeten dat er nog heel veel in lag wat ik daarvoor had gekocht omdat ik daarvoor een rondje kaufland en colruyt had gemaakt
maar geen verse dingen?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja er ligt wel spul in natuurlijk. maar een te lege koelkast verbruikt meer energie
Waarom zou je de pizzaboer bellen om de pizza gelijk in de koelkast te gooien?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best een pizzaboer bellen, maar ik moet eens wat ruimte in mijn koelkast vreten
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je de pizzaboer bellen om de pizza gelijk in de koelkast te gooien?
ontbijtpizza morgenvoregquote:Op zondag 30 juni 2024 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
verse pasta. nee verder niet vers. ga op donderdagen naar de winkel en dan maak ik op vrijdag en zaterdag mn vriesdiepbakjes vol met de maaltijden van maandag tm vrijdag.quote:
ik was niet van plan om zo bijdehand te reageren... dacht.... lagaan.... maar er is altijd wel iemand...quote:Op zondag 30 juni 2024 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
maar ook geen kaas of ander beleg of weet ik veel?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
verse pasta. nee verder niet vers. ga op donderdagen naar de winkel en dan maak ik op vrijdag en zaterdag mn vriesdiepbakjes vol met de maaltijden van maandag tm vrijdag.
en liggen toevallig wel 3 plakjes kaas en 3 plakjes ham die over zijn van de witlof.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ook geen kaas of ander beleg of weet ik veel?![]()
sorrymijn koelkast zit altijd zo vol dat ik me dit bijna niet kan voorstellen
oh, jij doet echt letterlijk alles in de vriezerquote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en liggen toevallig wel 3 plakjes kaas en 3 plakjes ham die over zijn van de witlof.
maar nee die dingen doe ik halen als ik het op wil eten anders gaat het bij mij schimmelen.
en heb in de vriezer een heel brood met ham en kaas er tussen.
Voor hier reactie op komt... per 2 plakken brood ham en kaas er tussen... dat dus
Ik heb een beeld.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik kan niet in verveelmode, want ik ging nog m'n slaapkamer ontstoffen. Geen zin
naja niet letterlijk alles. maar ik woon alleen dus ga niet van alles weg gooien om schimmel of THT datum.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, jij doet echt letterlijk alles in de vriezermoet zeggen dat ik ook kaas in de vriezer heb, anders ging het schimmelen voordat ik het op kreeg
n
uit zn kast komen om te stoffenquote:
sowieso allemaal potten met sauzen en dingetjes. een lege koelkst zal ik niet snel hebbenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ook geen kaas of ander beleg of weet ik veel?![]()
sorrymijn koelkast zit altijd zo vol dat ik me dit bijna niet kan voorstellen
Nadat de temperatuur van de buurman (?) zorgvuldig is opgenomen.quote:
Ik heb van alles in mijn koelkast, echt een super uitvinding.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik gebruik mijn vriezer eigenlijk alleen voor vlees en ijsjes
quote:
Ja maar ik had het over de vriezerquote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb van alles in mijn koelkast, echt een super uitvinding.
Ehhhquote:
Valt reuze meequote:
ja, samequote:Op zondag 30 juni 2024 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja niet letterlijk alles. maar ik woon alleen dus ga niet van alles weg gooien om schimmel of THT datum.
Heb in de koelkast nog wel bifiworstjes trouwens en droge worst. houdbare drinkyoghurt. jam.
mosterd, sausjes langer houdbare dingen
Same, en ik heb altijd wel wat 'vers' spul. Dingen die binnen redelijke termijn over datum gaanquote:Op zondag 30 juni 2024 17:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso allemaal potten met sauzen en dingetjes. een lege koelkst zal ik niet snel hebben
Is je dopamine weer op orde?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Heel veel likes verdiend met de race vanmiddag, was weer een productieve dag zo.
Ohja, ik heb ook nog bitterballen en bladerdeeg in de vriezerquote:Op zondag 30 juni 2024 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhh
Ik moet naar bed... ben echt zo tering moe![]()
Ik bedoelde ook mn vriezer
Nee, mijn vakantievoorraad is op en dit zijn gewoon druppels in verhoudingquote:
Ik zit gelijk aan bitterballen in bladerdeeg te denken.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik heb ook nog bitterballen en bladerdeeg in de vriezer
Zou die daarvoor ook in de kast gaan zitten om het op te meten?quote:
Gecondoleerdquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die daarvoor ook in de kast gaan zitten om het op te meten?
Jawel, vinden we leukquote:Op zondag 30 juni 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat nooit meer dingen delen hier
Wel weer genoeg om de komende week vooruit te kunnen op weg naar een leuk toernooiquote:
In eerste instantie klinkt dit raar, maar zal niet heel veel anders zijn dan zoiets https://www.lekkerensimpel.com/kroketbroodjes/quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit gelijk aan bitterballen in bladerdeeg te denken.
Whoeep whoeepquote:Op zondag 30 juni 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel weer genoeg om de komende week vooruit te kunnen op weg naar een leuk toernooi
Beetje dezelfde categorie alsquote:Op zondag 30 juni 2024 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In eerste instantie klinkt dit raar, maar zal niet heel veel anders zijn dan zoiets https://www.lekkerensimpel.com/kroketbroodjes/
Of jammer voor jouquote:
op ee lijstje waar ze per kwartier genoteerd staanquote:Op zondag 30 juni 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nadat de temperatuur van de buurman (?) zorgvuldig is opgenomen.
Nee niet echtquote:Op zondag 30 juni 2024 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beetje dezelfde categorie als
- chips op brood
- broodje ijs
- patat met gebakken rijst
Klinkt wel als een soort levenswerk.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
op ee lijstje waar ze per kwartier genoteerd staan
Nizno heeft volgens mij ervaring met zoiets.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt wel als een soort levenswerk.
quote:
Oh, oke.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat jullie meer verliezen.
Zou best nog eens lekker kunnen zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit gelijk aan bitterballen in bladerdeeg te denken.
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nizno heeft volgens mij ervaring met zoiets.
Ik denk dat je na 1 wel vol zitquote:
Het is vooral een beetje overkill, aangezet een bitterbal ook al in een korstje zit en je met het bladerdeeg er een extra korstje omheen doetquote:Op zondag 30 juni 2024 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je na 1 wel vol zit
Voor de rest van het jaar.
Ja, bedankt voor je uitleg, ik denk dat niemand daar opgekomen was.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje overkill, aangezet een bitterbal ook al in een korstje zit en je met het bladerdeeg er een extra korstje omheen doet
Oke Etto.quote:
Ja ik verduidelijk het graag voor de wat minder begaafden hierquote:Op zondag 30 juni 2024 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor je uitleg, ik denk dat niemand daar opgekomen was.
Zieke burn hier.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik verduidelijk het graag voor de wat minder begaafden hier
amai, dat is een goedequote:
dit komt van een Italiaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
amai, dat is een goede
ik had laatst een vier kazen van domino's, ik dacht dat ze me perongeluk de verkeerde pizza hadden meegegeven maar.. die pizza is schijnbaar veranderd en dit zijn de kazen tegenwoordig; mozzarella, Gouda en cheddar kaasmix & Emmentaler
wtf?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |