Dat gebeurd pas als Marko vertrektquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze gewoon Jos zijn pitspas intrekken
Hardstylequote:
Of ze zijn aan het heien, kan ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh is dat het? Ik dacht even dat er wegwerkzaamheden oid waren
Dank voor de tipquote:
quote:
op F1TV nietquote:
Nah, nu is het nog een beetje een balls-to-the-wall sprint, dat ben je dan kwijt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sprintrace wat langer maken (50% race) met 1 verplichte pitstop (zonder bandenreglement).
Idee?
Dan moet je ook meer motoren kunnen gebruiken lijkt me.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sprintrace wat langer maken (50% race) met 1 verplichte pitstop (zonder bandenreglement).
Idee?
Da's wel weer zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nah, nu is het nog een beetje een balls-to-the-wall sprint, dat ben je dan kwijt.
Dat zou dan idd een gevolg zijn. Het was ook maar een hersenscheet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moet je ook meer motoren kunnen gebruiken lijkt me.
“De rest” is te lastig voor je om te begrijpen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Bij naam" is te lastig voor je om te begrijpen?
Motor wissel tijdens de racequote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan moet je ook meer motoren kunnen gebruiken lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |