SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Ik zie dit nu voor me.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. dat ik dan zon rondje draai met de balie en dat zij moeten wachten totdat het rondje vol gemaakt is
Jawel, maar ga je dan van je oude vertrouwde industrieterrein af ?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat ze nog niet eens hun zin hebben afgemaakt en dat ik dan alweer weg draai
Dat heb je vaak met tunnels hequote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uitzicht bij station Blaak is niet zo veel.
Ja liever iets dichterbij dat ik niet eerst een uur hoef te rijdenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar ga je dan van je oude vertrouwde industrieterrein af ?![]()
- Utrechtse Heuvelrug aan de kant van Leersum of Leusden is mooi
- Den Treek heb je al gehad
- Veluwezoom
En dan afsluiten met Chinees voer
Kalmthoutse Heide is ook tof!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja liever iets dichterbij dat ik niet eerst een uur hoef te rijden
Daar hebben ze zelfs een wandeling speciaal voor Etto https://grensparkkalmthoutseheide.com/wandelpad-vlinder/quote:
Ook even een hard reset gedaan en nu heb ik weer 5Gquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Appjes en mailtjes kwamen wel binnen, maar ik kon niet browsen en mijn Spotify deed stom
En dat eigenlijk al voor een paar dagen.
Volgens mij heb ik die laatst gelopenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs een wandeling speciaal voor Etto https://grensparkkalmthoutseheide.com/wandelpad-vlinder/
Ook mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of vlakkerderbij, de Wouwse Plantage.
Kampinaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja liever iets dichterbij dat ik niet eerst een uur hoef te rijden
Ga je mee dan?quote:
Met of zonder onfatsoenlijke broek?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker in de halfvolle vanillevla wandelen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook even een hard reset gedaan en nu heb ik weer 5G
Vandaag?quote:
Ik raak lichtjes opgewonden nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder onfatsoenlijke broek?
Net opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tosti's in de oven, ik herhaal, tosti's in de oven
Is dit een algemene uitnodiging?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is wel heel snel en dan het liefst over een uur of zo ?quote:
Het is nog geen 10.00 uur dus wel moeten netjes blijvenquote:
quote:
ja mag, maar tegen de tijd dat je hier bent, zijn ze al opge-kirby'tquote:
Ja, dit kan niet hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog geen 10.00 uur dus wel moeten netjes blijven
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ineens zin in rollade, weet niet waarom
Het is al een uur rijden, dus dat is misschien wat krapjesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel en dan het liefst over een uur of zo ?
Niets mis met tevreden burgerlijkheid, dit is nu precies wat veel mensen vergeten zijn en waarom ze frequent en languit bij mannen in een witte jas op bezoek moeten komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo even met vrouw en kind wandelen in het "woud".
Het heet woud, maar is meer een uitgebreid park.
Niet in het tosti-apparaat?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou de burgerrups zich achteraf gebruikt voelen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mensen die de burgerrups gebruiken hebben natuurlijk ook geen tosti-ijzer
Ik moet even kijken of ik een tostiapparaat hebquote:
Dit is gewoon een misdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Helaas. Ik heb nu wel zin in tosti's.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!!
[..]
ja mag, maar tegen de tijd dat je hier bent, zijn ze al opge-kirby't
Serieus een uur rijden?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al een uur rijden, dus dat is misschien wat krapjes
alleen als je daarna nooit meer reageert op de berichtjesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou de burgerrups zich achteraf gebruikt voelen?
Wat wil je eraan doen ?quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb nu wel zin in tosti's.
Ahww, ja dat is idd wel zoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen als je daarna nooit meer reageert op de berichtjes
Ik spendeer graag tijd met mijn vrouw en kind. Snap de mensen nooit zo die alleen maar weg willen zijn bij ze.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis met tevreden burgerlijkheid, dit is nu precies wat veel mensen vergeten zijn en waarom ze frequent en languit bij mannen in een witte jas op bezoek moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |