Nee, je hebt nog steeds recht op minimaal 1 vers zakje per dag op kosten van de zaak.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:56 schreef Unefille1986 het volgende:
Teamleider vindt dit een goed idee, maar dan mag ik niet meer van de thee die er staat pakken. Is dit terecht?
De onderhandelingspositie is vrij goed. Ik denk dat TS er - met wat slimme trucjes - wel 2 zakjes per dag van kan maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog steeds recht op minimaal 1 vers zakje per dag op kosten van de zaak.
3 zakjes behoort ook nog tot de mogelijkheden, mits enige buiging voorover.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De onderhandelingspositie is vrij goed. Ik denk dat TS er met wat slimme trucjes wel 2 zakjes per dag van kan maken.
Verzonnen topicquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:56 schreef Unefille1986 het volgende:
Ik ben sinds een half jaar begonnen met een andere baan. Leuke collega’s en voldoende uitdaging. Toch ben ik vorige week door onze teamleider apart genomen, omdat hem was opgevallen dat ik voor elk kopje thee een nieuw zakje gebruikte. Hij zei dat ik makkelijk meerdere keren met een zakje kon doen. Ik vertelde dat ik mijn thee lang laat trekken, dus dat ik dat niet van plan was. Er ontstond vervolgens een discussie die al snel de kinderachtige kant op ging (als in welles/nietes), dus heb ik gezegd dat ik voortaan mijn eigen thee meeneem naar het werk. Teamleider vindt dit een goed idee, maar dan mag ik niet meer van de thee die er staat pakken. Is dit terecht?
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Gezien je 19 weggepoetste posts in je PoHi is dat volledig terecht
Deze is leuker:quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:13 schreef paardendokter het volgende:
Dat was toch ook die teamleider die van je eiste dat je bij toiletbezoek maximaal drie velletjes gebruikt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |