Hier nog 1.5 week KDV!quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:10 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vooral in mijn handjes wrijven als het KDV stopt in maart... dan gaan we van 20 uur naar 6 uur per week voor de jongste. En de PSZ valt dan ook weg, dus nog eens 4 uur minder. Dat gaat zo veel geld schelen
Dus ook een jarige in deze drukke tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hier nog 3 weken. Onze kinderen zijn bijna even oud denk ik
Daar kijk ik ook naar uitquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:10 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vooral in mijn handjes wrijven als het KDV stopt in maart... dan gaan we van 20 uur naar 6 uur per week voor de jongste. En de PSZ valt dan ook weg, dus nog eens 4 uur minder. Dat gaat zo veel geld schelen
Ah ja ik krijg ook net melding van de nieuwe tarieven. Van 10.25 naar 10.92.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. Nieuwe organisatie na fusie.
Zeker hoog tarief. Hoewel ik voor een warme maaltijd ook wel meer zou willen betalen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:52 schreef Bami het volgende:
Wij gaan van ¤11,41 naar ¤11,75. Met het invoeren van warme maaltijden voor de lunch valt de stijging me nog mee. Maar het uurtarief was al vrij hoog als ik het vergelijk met wat ik in dit topic zie.
Ja die zat er alleen bij het oude tarief dus helemaal nog niet bij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zeker hoog tarief. Hoewel ik voor een warme maaltijd ook wel meer zou willen betalen.
1 november.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Wanneer kunnen meestal de jaarinkomens en gegevens voor het jaar erop ingevuld worden? In de loop van december?
Inkomen heb ik deze week aangepast (in mijn geval alleen voor KGB). Meestal volgt de eerste beschikking zo tussen 7 en 15 december.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Wanneer kunnen meestal de jaarinkomens en gegevens voor het jaar erop ingevuld worden? In de loop van december?
Vanaf 1 november. En als je het voor 4 december doet, krijg je 20 december meteen de goede toeslagen van januari 2025.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Nee ik ook niet. Er wijzigt hier ook nog het eea qua wisseling van opvang dus wilde / hoopte het op tijd erin te kunnen zetten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:00 schreef Tink89 het volgende:
Ik kan de uurtarieven nog niet wijzigen in de toeslagen-app. Zo irritant!
Via de site? Heb ik 1 nov al gedaan.. de app ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:00 schreef Tink89 het volgende:
Ik kan de uurtarieven nog niet wijzigen in de toeslagen-app. Zo irritant!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |