Ik mis iemand?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bleek een taaie dag, een meerderheid leek toch te gokken op een ontsnapping die de ruimte kreeg, maar niets bleek minder waar. Er vielen dus vele hoge scores en de twee onderste in het klassement namen de beste gok waarvan ik mijzelf de dagwinnaar mag noemen.
Dan slecht nieuws voor @:Crv en @:Kopiko , beide gingen voor een tweede maal deze Tour respectievelijk voor Ciccone (etappe 1) en Poels (etappe 5) en ontvingen dus de maximale score. (Ik hou het overzicht toch niet voor niks bij hoop ik.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ogen bleven even in de verkeerde regel hangenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
slecht nieuws voor @Kopiko , voor een tweede maal deze Tour voor Ciccone (etappe 1)
Pfff wat domquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bleek een taaie dag, een meerderheid leek toch te gokken op een ontsnapping die de ruimte kreeg, maar niets bleek minder waar. Er vielen dus vele hoge scores en de twee onderste in het klassement namen de beste gok waarvan ik mijzelf de dagwinnaar mag noemen.
Dan slecht nieuws voor @:Crv en @:Kopiko , beide gingen voor een tweede maal deze Tour respectievelijk voor Ciccone (etappe 1) en Poels (etappe 5) en ontvingen dus de maximale score. (Ik hou het overzicht toch niet voor niks bij hoop ik.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe ging dit?quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerste keer dit jaar een echte foute keuze![]()
12. ARK - Arnaud Demare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |