[ Bericht 60% gewijzigd door crv op 02-07-2024 11:25:59 ]
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
Nog altijd geen bonuspunten kunnen uitdelen, sterker nog heel wat scores zijn al wat pijnlijke tranentrekkers geworden. Gelukkig is Nice nog ver. Dagwinnaars van vandaag zijn diegene die voor Groenewegen, opnieuw is de 5de plek dus het beste resultaat die er uitgetrokken is. Hopelijk gaat dit morgen eindelijk anders.
Dan nog even een reminder voor @marsan en @skysheriff . Gezien de scores is het echt nog niet te laat om nog verder mee te doen.
Eens, je mag je hoogste en laagste scores schrappen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]