Ik mis iemand?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bleek een taaie dag, een meerderheid leek toch te gokken op een ontsnapping die de ruimte kreeg, maar niets bleek minder waar. Er vielen dus vele hoge scores en de twee onderste in het klassement namen de beste gok waarvan ik mijzelf de dagwinnaar mag noemen.
Dan slecht nieuws voor @:Crv en @:Kopiko , beide gingen voor een tweede maal deze Tour respectievelijk voor Ciccone (etappe 1) en Poels (etappe 5) en ontvingen dus de maximale score. (Ik hou het overzicht toch niet voor niks bij hoop ik.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ogen bleven even in de verkeerde regel hangenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
slecht nieuws voor @Kopiko , voor een tweede maal deze Tour voor Ciccone (etappe 1)
Pfff wat domquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bleek een taaie dag, een meerderheid leek toch te gokken op een ontsnapping die de ruimte kreeg, maar niets bleek minder waar. Er vielen dus vele hoge scores en de twee onderste in het klassement namen de beste gok waarvan ik mijzelf de dagwinnaar mag noemen.
Dan slecht nieuws voor @:Crv en @:Kopiko , beide gingen voor een tweede maal deze Tour respectievelijk voor Ciccone (etappe 1) en Poels (etappe 5) en ontvingen dus de maximale score. (Ik hou het overzicht toch niet voor niks bij hoop ik.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop