Moet je weer een nieuw paspoort aanvragen enzoquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij wel recht?![]()
Ik ben trouwens helemaal geen 179! Ik ben maandag gemeten op 178,5
Wel nee. Ik raak niet getriggert door afwijkingenquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je weer een nieuw paspoort aanvragen enzo
Misschien ben je gewoon gekrompen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel nee. Ik raak niet getriggert door afwijkingen
Ja, ook waar.quote:
En vijf getuigen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een mietje
[..]
Maar wel in drievoud en ondertekend door alle partijen?
Dan zal ik die van jou enkel lieflijk strelen als het ooit zover komt.quote:
Uhm of gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik die van jou enkel lieflijk strelen als het ooit zover komt.
I knowquote:
Succesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks psycholoog en vanmiddag begeleider. Niet zo'n zin
Ben al drie kwartier bezig.quote:
Vroeg starten = ook vroeg stoppen.quote:
Beter. Zullen vanmiddag dan iets leuks gaan doen samen?quote:
Ik ben er voor de sier vandaag. Vanmiddag liquid lunch in het park.quote:
Liquid breakfast.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er voor de sier vandaag. Vanmiddag liquid lunch in het park.
Ambitieus welquote:
Heb jij ongetwijfeld gedaanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Straks met blije tüter het weekend in
Ik heb nog geen weekendquote:
Nee, de braziliaanse grillbar.quote:
Doen ze het gegrilde vlees dan in de blender zodat je het met een rietje kunt opzuigen? Want liquid lunch.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doen ze het gegrilde vlees dan in de blender zodat je het met een rietje kunt opzuigen? Want liquid lunch.
Dan kan je beter door andere dingen wakker liggenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nog geen weekend
En heb laatst wel lang wakker gelegen door de tüterende Turken
Barb is ook de jongste niet meer.quote:
Vertel? Waar denk je dan aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dan kan je beter door andere dingen wakker liggen
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doen ze het gegrilde vlees dan in de blender zodat je het met een rietje kunt opzuigen? Want liquid lunch.
Niet te betalen en het effect is maar voor even?quote:
Tsk, tsk. Ordinair tiepje ben je ook.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet te betalen en het effect is maar voor even?
Ik was op m'n 16e mentaal al een oude manquote:
Elitair en vooral iets voor bejaarden?quote:
Oude zielquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was op m'n 16e mentaal al een oude man
En daarna een dikke katerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet te betalen en het effect is maar voor even?
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elitair en vooral iets voor bejaarden?
Wat maakt je dat nu dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was op m'n 16e mentaal al een oude man
Ik drink geen Château du Migrainequote:
Periodiek blijven checken of dat nog steeds het geval is. En het is alweer een tijd geleden dat ik het gecheckt heb.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Periodiek blijven checken of dat nog steeds het geval is. En het is alweer een tijd geleden dat ik het gecheckt heb.
Dus, komt u maar even naar de onderzoekskamer mevrouwtje.quote:
Benjamin Button?quote:
Nee want ik heb alleen maar kleurquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kennen jullie dat, dat je een nieuw kledingstuk heb gekocht dat niet zwart of donkerblauw is en dat je dan super onzeker ermee over straat gaat en dat je dan complimenten krijgt waardoor je gaat twijfelen over meer kleur in je kast (heb nu vier truien, dus dat gaat voorlopig niet gebeuren, maar gewoon het idee)
Ik kan het wel hebben hoor. Ze zijn gewoon jaloers op mijn terras en grillbar-leefquote:
Haha, misschien werkt het ook met wisselen naar zwartquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee want ik heb alleen maar kleur
Alleen op je ijsmutsjesfetishquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben hoor. Ze zijn gewoon jaloers op mijn terras en grillbar-leef
Ik ben ook een beetje jaloersquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben hoor. Ze zijn gewoon jaloers op mijn terras en grillbar-leef
Ik geloof niet in afkledende kleuren. Ik draag gewoon wat ik leuk vindquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha, misschien werkt het ook met wisselen naar zwart
alleen mijn logica van dik dus donkere kleding is beter klopt niet
Okquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, komt u maar even naar de onderzoekskamer mevrouwtje.
Ga ik vanaf nu ook doenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in afkledende kleuren. Ik draag gewoon wat ik leuk vind
Heb nooit genoeg kledingquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga ik vanaf nu ook doen
Naja, als ik nieuwe kleding nodig heb. Heb genoeg
EN TERECHTquote:
Gewoon langskomen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje jaloers
Zoals een wijs man (niet ik) ooit zei: twijfel is het begin van wijsheid.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kennen jullie dat, dat je een nieuw kledingstuk heb gekocht dat niet zwart of donkerblauw is en dat je dan super onzeker ermee over straat gaat en dat je dan complimenten krijgt waardoor je gaat twijfelen over meer kleur in je kast (heb nu vier truien, dus dat gaat voorlopig niet gebeuren, maar gewoon het idee)
Valt mee hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een wijs man (niet ik) ooit zei: twijfel is het begin van wijsheid.
Dus u bent een wijs mens.
En bescheiden ook nog.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:55 schreef AirwiN het volgende:
Zoals een wijs man (niet ik) ooit zei: twijfel is het begin van wijsheid.
Dus u bent een wijs mens.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Barb is wel gezelliemozzarellie :j
Eindelijk roomboterbabbelaars.quote:
De warmtequote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan kan je beter door andere dingen wakker liggen
Blegh.quote:
Lekker manquote:
Ik heb opzich weinig problemen met zeiknat op een kussen liggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heerlijk wakker worden op een zeiknat kussen
Geen last vanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heerlijk wakker worden op een zeiknat kussen
Que¿quote:
Is het volle maan ofzo?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb opzich weinig problemen met zeiknat op een kussen liggen.
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter. Zullen vanmiddag dan iets leuks gaan doen samen?
Compleet slakkenspoor door het dorpquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee mijn depressie is voorbij en het is zomer enzo dus nu ben ik weer zoals ik vroeger was
Jaquote:
I felt kinda sad for himquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens "the loneliest man in the office" gesproken. Is een Rus, en zijn taak is om online betalingsverkeer van russische klanten te monitoren. Vanwege de sancties is er al ruim anderhalf jaar 0,0 activiteit.
Dus daar zit 'ie. In een hoekje. In z'n eentje. 5 dagen per week 8 uur lang cat video's te kijken op joetoep
Het bedrijf dacht niet van goh, misschien kunnen we hem ook anders inzetten?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trouwens "the loneliest man in the office" gesproken. Is een Rus, en zijn taak is om online betalingsverkeer van russische klanten te monitoren. Vanwege de sancties is er al ruim anderhalf jaar 0,0 activiteit.
Dus daar zit 'ie. In een hoekje. In z'n eentje. 5 dagen per week 8 uur lang cat video's te kijken op joetoep
Dat kan/mag niet begreep ik, vanwege regulaties. Dus...quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Het bedrijf dacht niet van goh, misschien kunnen we hem ook anders inzetten?
Gelukkig had je maar twintig jaar de tijdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:18 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde nog even naar Soldaat van Oranje, maar het is uitverkocht.
Ze blijven vast nog wel 20 jaar herhalen, dus nog alle kansquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig had je maar twintig jaar de tijd
Helaas niet!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze blijven vast nog wel 20 jaar herhalen, dus nog alle kans
Geloof er niets van.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas niet!
Over twee weken valt het doek.
Alweer?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas niet!
En half september beginnen ze weerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas niet!
Dat is een remake. Waarschijnlijk zijn na al die jaren sommige acteurs en decorstukken aan een opfrisbeurt toequote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt op de website nog tot januari reserveren
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas niet!
Nog nooit de tijd voor gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig had je maar twintig jaar de tijd
En morgen ook nogquote:
ik heb dinsdag ook nog vrijquote:Op zondag 30 juni 2024 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En morgen ook nog
En dan start de week weer
Maar mijn agenda is een stuk leger dan voorheen. Trok hen niet meer
Dan komt de ambulant begeleider voor het huishouden en bloedprikkenquote:
lekker. Plannen voor de vakantie?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan komt de ambulant begeleider voor het huishouden en bloedprikken
Woensdag wel weer vrij
En dan donderdag clubje en vrijdag naar vrienden
Daarna een week vakantie
Gewoon lekker thuis aanklooien, zonder verplichtingenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spam je boomermuziek eens ergens anders barb
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spam je boomermuziek eens ergens anders barb
Oh lekker, patatjesquote:Op zondag 30 juni 2024 16:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo ook ergens een zakje friet halen denk ik
Verkeerde topic Henk. Dit is niet OUDquote:
Heb je een recept van dat laatste? Klinkt erg goed, een groente muffinquote:Op zondag 30 juni 2024 16:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hier gaat zo ook een zakje aardappels in de airfyerheb net mijn groente muffins in de oven gegooid
1 ei per hoeveelheid muffins die je wilt. Ik maak 6 muffins dus 6 eitjes. En die gooi ik samen met bladspinazie in de blender. Daar kan je peper zout en kruiden of pesto bij in kwakken. Vervolgens gooi ik een uitje met courgette in de pan bak ik aan en dan gooi ik in de muffinvormpjes met wat feta of parmezaanse kaas oid. Daar giet ik het muffin/spinazie mengsel overheen en dat gaat voor 30 min op 200 graden de oven in. In de koelkast 2 dagen houdbaar in een bakje. In de vriezer drie maandenquote:Op zondag 30 juni 2024 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je een recept van dat laatste? Klinkt erg goed, een groente muffin
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
1 ei per hoeveelheid muffins die je wilt. Ik maak 6 muffins dus 6 eitjes. En die gooi ik samen met bladspinazie in de blender. Daar kan je peper zout en kruiden of pesto bij in kwakken. Vervolgens gooi ik een uitje met courgette in de pan bak ik aan en dan gooi ik in de muffinvormpjes met wat feta of parmezaanse kaas oid. Daar giet ik het muffin/spinazie mengsel overheen en dat gaat voor 30 min op 200 graden de oven in. In de koelkast 2 dagen houdbaar in een bakje. In de vriezer drie maanden
Ik zou wel mee etenquote:
Monsterkoekie heeft de snotkind-modus aan zo te zien. Ondertussen ben ik een runderstoofpotje aan het maken, want OUD schijnbaarquote:Op zondag 30 juni 2024 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Verkeerde topic Henk. Dit is niet OUD
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Monsterkoekie heeft de snotkind-modus aan zo te zien. Ondertussen ben ik een runderstoofpotje aan het maken, want OUD schijnbaar
* Barbusse gaat hierna eendjes voeren in het park
Ik heb genoeg voor een week, je bent welkomquote:
Snotkind eet nog steeds geen doodbeestquote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voor een week, je bent welkom
Waarom niet?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Snotkind eet nog steeds geen doodbeest
Snotkind is mal snotkindquote:Op zondag 30 juni 2024 19:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:
Heb niks aan jullie.quote:
Kijk. Hier kan ik wat meequote:
Wij al helemaal niet aan jou, reserve-Nederlanderquote:
Kom vechtuh danquote:Op maandag 1 juli 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij al helemaal niet aan jou, reserve-Nederlander
Kom jij maar eens naar Nederland danquote:
Nah fuck that shit homiequote:Op maandag 1 juli 2024 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom jij maar eens naar Nederland dan
Niet te zuipenquote:
quote:
Barbaar gespotquote:
Hahahahahah grapjas. Dit jaar ga ik sws niet meer halenquote:Op maandag 1 juli 2024 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel snel zijn. Spanje en Italie lonken
quote:Op maandag 1 juli 2024 16:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hahahahahah grapjas. Dit jaar ga ik sws niet meer halen
Ik had me weer helemaal warm aangekleed voor de regen, was bloedheet daardoorquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:29 schreef DrMarten het volgende:
De klimaatbeheersing op kantoor staat op standje vrieskist
Ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben jaloers op alle mensen die nu slapen
Hoe is het met je? Alles oke?quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook weermaar vooral omdat ik even zin moet maken om zo de deur uit te gaan
slapen, wat is dat?quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben jaloers op alle mensen die nu slapen
Lief dat je het vraagquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Alles oke?
Fijn dat het weer redelijk gaatquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief dat je het vraag![]()
Het gaat wel redelijk weer. Even een flinke terugval gehad, door een te drukke agenda. Nu weer rust en evenwicht in het leven. Dus niks te klagen
Hoe gaat het met jou?
Elke stap vooruit is er een. Doet me goed om te lezenquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat het weer redelijk gaatNiet teveel meer plannen dan
![]()
Wel aardig. De goede dagen worden steeds beter, de slechte dagen worden steeds minder slecht
Je kan met jezelf afspreken dat je maximaal 2 kleine afspraken of 1 grote afspraak doet op 1 dag. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elke stap vooruit is er een. Doet me goed om te lezen![]()
Hopelijk zijn slechte dagen ook steeds minder aanwezig![]()
Dat plannen is altijd wel een dingetje. Ik plan wel vrije momenteel. Alleen als iemand vraagt of ik dan kan zeg ik ja. Dat moet ik afleren
Dank je wel voor het meedenkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan met jezelf afspreken dat je maximaal 2 kleine afspraken of 1 grote afspraak doet op 1 dag. Bijvoorbeeld.
Zo doe ik dat met de weekenden in ieder geval. 2 dagen weekend = 1 dag sowieso niets. De andere dag plan ik soms niets, soms is er een verjaardag ('grote' afspraak), soms ga ik in de ochtend sporten ('kleine' afspraak) en ga ik in de middag even met de kinderen naar de kinderboerderij ofzo ('kleine afspraak'). Daaromheen niets.
Dat helpt een hoopDus als iemand vraagt 'kan je dan?' dan zeg je 'nee, ik heb al iets staan, maar xxdag kan ik wel'. Niemand die jou daarom minder lief gaat vinden
Als je er mee oefent doe je al een hele hoopquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor het meedenken
Met de hulpverlening heb ik wel afspraken over hoeveel per week kan
Alleen heb ik de discipline nodig me eraan houden. Terwijl ik dol ben op mijn vrije dagen. En van mijn symptomen is mijn agenda niet meer begrijpen. Ook al staan er maar twee afspraken voor die hele week.
En je hebt gelijk. Iedereen heeft er begrip voor behalve ik
Dank je wel
Ik doe heel hard mijn best iigquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je er mee oefent doe je al een hele hoop
Yep. Alleen nog genoeg te doen vandaag en tussendoor nog ff een condoleancequote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Alleen nog genoeg te doen vandaag en tussendoor nog ff een condoleance
Lekker en poetsen matcht niet in mijn hoofd.quote:
Wel in die van mijquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker en poetsen matcht niet in mijn hoofd.
Jouw hoofd.quote:
Bij lekker en poetsen denk ik aan een mooie vrouw in een french maid outfit met een plumeau in de handquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker en poetsen matcht niet in mijn hoofd.
Dat komt al dichterbij mijn gedachten. En zelf vooral zitten, niks doen en ongegeneerd kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
Bij lekker en poetsen denk ik aan een mooie vrouw in een french maid outfit met een plumeau in de hand
Je moet natuurlijk wel in de gaten houden of ze het goed doetquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt al dichterbij mijn gedachten. En zelf vooral zitten, niks doen en ongegeneerd kijken.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:27 schreef DrMarten het volgende:
Je moet natuurlijk wel in de gaten houden of ze het goed doet
Nou mooi kan ik niet over oordelen, dat jurkje ga ik maar ff niet proberen maar die plumeau rock ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij lekker en poetsen denk ik aan een mooie vrouw in een french maid outfit met een plumeau in de hand
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Alleen nog genoeg te doen vandaag en tussendoor nog ff een condoleance
Naakt is ook leuker om naar te kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou mooi kan ik niet over oordelen, dat jurkje ga ik maar ff niet proberen maar die plumeau rock ik.
quote:
Zou kijkenquote:
Slechte meningen daarover neem ik niet serieus.quote:
Serieus nemenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Slechte meningen daarover neem ik niet serieus.
Verkeerde restaurant gebeld!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Staan niet op het menu
Wel een burgermenu besteld
Doe mij maar een koekie to go.quote:
Nou ja zeg. Ff doen en dan weer aan de kant zetten.quote:
To go = ophalen om mee naar huis te nemen en daar te consumeren. Dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ff doen en dan weer aan de kant zetten.Koekie verdient beter dan dat.
Consumeren?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
To go = ophalen om mee naar huis te nemen en daar te consumeren. Dus.
'consumeren'.quote:
Sure sure....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
To go = ophalen om mee naar huis te nemen en daar te consumeren. Dus.
Hai, ga je mee?quote:
Kunnen we zeker ook ff langs.quote:
* belt aanquote:
Word je op een andere tijden wakker in het weekend dan door de week?quote:Op zondag 7 juli 2024 08:51 schreef AirwiN het volgende:
Veel te vroeg wakker.Zin in meer koffie. Met een @:Tegan erbij.
Scheelt per dag. Vandaag te vroeg. Ook tov doordeweeks.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Word je op een andere tijden wakker in het weekend dan door de week?
Ah oké!quote:Op zondag 7 juli 2024 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt per dag. Vandaag te vroeg. Ook tov doordeweeks.
Ik sta meestal op tussen half 6 en 6 uur. Ik word graag langzaam wakker. Koffie erbij, rustig ontbijten etc.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah oké!
Ik sta elke dag om half acht op. Al wil ik soms ook wel uitslapen
Nee dat begrijp ik... dan is het gewoon nog geen ochtendquote:Op zondag 7 juli 2024 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sta meestal op tussen half 6 en 6 uur. Ik word graag langzaam wakker. Koffie erbij, rustig ontbijten etc.
Vanochtend was ik kwart over 4 klaarwakker. Dus nee, ik was niet blij toen ik opstond. En nog steeds niet echt.
?quote:Op zondag 7 juli 2024 08:51 schreef AirwiN het volgende:
Veel te vroeg wakker.Zin in meer koffie. Met een @:Tegan erbij.
quote:
Ik ga zo naar de bank beneden.quote:
Te wild voor r&p zelfsquote:Op zondag 7 juli 2024 15:14 schreef Barbusse het volgende:
Wat een wild weekend hebben we allemaal toch he?
Ik ben zo ontzettend wildquote:Op zondag 7 juli 2024 15:14 schreef Barbusse het volgende:
Wat een wild weekend hebben we allemaal toch he?
Dat wil ik ookquote:Op zondag 7 juli 2024 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de bank beneden.
quote:
Moeten we vaker doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |