In de gemiddelde instelling is dat niet echt een optie.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:34 schreef Elan het volgende:
Thuisbezorgt?
En anders kun je bij elke willekeurige slager wel vaak verse maaltijden halen die goed van kwaliteit zijn .
Ook zou ik een airfryer aanschaffen.
Jaquote:Op donderdag 27ja juni 2024 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Je bedoelt dat je helemaal niet iets kunt koken, maar het volledig in de oven en/of magnetron moet bereiden?
Mag wel. Maar wil zelf iets makenquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:39 schreef nostra het volgende:
[..]
In de gemiddelde instelling is dat niet echt een optie.
Yupquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Je bedoelt dat je helemaal niet iets kunt koken, maar het volledig in de oven en/of magnetron moet bereiden?
Ok. Kan wel gekookte aardappelen krijgen bij Ahquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Onee, dat klinkt niet bestlange opname?
Witlof ham/kaas met aardappelen kunnen in oven.
Of een pasta bake met welke pasta dan ook.
Pizza zelf maken/beleggen.
Je mag (eventueel onder toezicht) wel met messen e.d. in de weer? Zonde dat ze geen eigen keuken hebben, dat voedsel van Huuskes word je aardig zat kan ik me voorstellen.quote:
Als je die from scratch wil maken heb je ook kookplaat nodig denk ikquote:
Ja zoiets zoek ikquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baketrays
Gewoon kipblokjes, krieltjes, en paprika/ui in een ovenschaal flikkeren en dan in de oven.
Ja dat mag gelukkig. Wel inleveren na koken maar dat is logisch.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Je mag (eventueel onder toezicht) wel met messen e.d. in de weer? Zonde dat ze geen eigen keuken hebben, dat voedsel van Huuskes word je aardig zat kan ik me voorstellen.
Rijst koken lukt nog wel in de magnetron gehakt opbakken voor vulling wordt erg moeilijk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:05 schreef Kanaroe het volgende:
- Gevulde paprika's; passen makkelijk 8 naast elkaar in de oven (oeh, maar dan moet je wel rijst of andere vulling koken.....slecht plan dus.
Ik maak de bechamelsaus ook liever zelf, maar als je die kant-en-klaar koopt dan heb je geen kookplaat nodig.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Als je die from scratch wil maken heb je ook kookplaat nodig denk ik
Gelukkig hoeft er ook niet in elke maaltijd gehakt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Rijst koken lukt nog wel in de magnetron gehakt opbakken voor vulling wordt erg moeilijk.
Maar je bakt toch eerst de groente en het eventuele vlees eerst even aan, voordat je het in de oven zet?quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik maak de bechamelsaus ook liever zelf, maar als je die kant-en-klaar koopt dan heb je geen kookplaat nodig.
Je hebt een keukenmachine of blender nodig.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:28 schreef Lienekien het volgende:
Makkelijke pasta uit de oven. Geen fornuis nodig.
https://brendakookt.nl/recepten/makkelijke-pasta-uit-de-oven/
De pasta wordt gaar in de tomatensaus.
Ik denk dat het met gewoon mengen ook wel lukt. Sommige ingrediënten (rozemarijn, spinazie bijv.) even zelf wat fijner hakken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt een keukenmachine of blender nodig.
Er hoeft niet perse gehakt in de lasagne toch? Als er vlees in moet, kun je ook kiezen voor ham.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:25 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Maar je bakt toch eerst de groente en het eventuele vlees eerst even aan, voordat je het in de oven zet?
Inderdaad, al schijnen er mensen te bestaan die gehakt in een waterkoker gooienquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Rijst koken lukt nog wel in de magnetron gehakt opbakken voor vulling wordt erg moeilijk.
Tnxquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier een paar leuke recepten
https://www.foodandfriends.nl/gratis-weekmenu-de-groene-bakplaat/
Ik zeg toch “groente en het eventuele vlees”, oftewel als je lasagne maakt is het vlees optioneel. Ham vind ik zelf een beetje gek, maar is zeker een mogelijkheid als je het zonder kookplaat wil maken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er hoeft niet perse gehakt in de lasagne toch? Als er vlees in moet, kun je ook kiezen voor ham.
Spinazie bv. kan er zo in.
Tnxquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:35 schreef miss_sly het volgende:
Traybakes zijn inderdaad goed te doen. Alles in een ovenschaal doen en in de oven zetten om te garen.
Ik vind deze bijvoorbeeld lekker:
https://www.puurgezond.nl(...)ke-met-kip-en-kerrie
Deze lijkt me ook lekker, maar die heb ik nog nooit gemaakt, omdat man en kind geen zoete aardappel blieven.
https://brendakookt.nl/re(...)pel-en-kikkererwten/
Deze als alternatief voor lasagne:
https://miljuschka.nl/bolognese-ballen-traybake/
Dus als ik de tijd heb kan ik dat alvast doen. Eventueel on meerdere batchesquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:25 schreef Ole het volgende:
Ohw wacht.. aardappels kun je garen in magnetron
Dus als ik de tijd heb kan ik dat alvast doen. Eventueel on meerdere batchesquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:25 schreef Ole het volgende:
Wilde net posten dat er wel waterkoker is..quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Inderdaad, al schijnen er mensen te bestaan die gehakt in een waterkoker gooien
Je kunt voorgegaarde aardappels kopenquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:25 schreef Ole het volgende:
die had ik al bedacht inderdaad!quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt voorgegaarde aardappels kopen
#geefthaarbekeengooi #geenideevanhetbudget
budget is afhankelijk per groep, maar voor een keer kan ik zelf betalenquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt voorgegaarde aardappels kopen
#geefthaarbekeengooi #geenideevanhetbudget
wilquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:54 schreef Ole het volgende:
[..]
budget is afhankelijk per groep, maar voor een keer kan ik zelf betalen
Ga vragen of inductie mag. Goed ideequote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.lidl.nl/p/sil(...)O666r6XEquY7cnNSCXS0
electrisch kookpitje een optie?
Gehakt krijg je wel gaar in magnetron ook. Daarna even in oven. Kost wat meer tijd maar kan wel. Spek kun je ook in magnetron garen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Inderdaad, al schijnen er mensen te bestaan die gehakt in een waterkoker gooien
Maar die mogen ze zelf verzorgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |