Die was mij dan weer niet opgevallen. Hilarisch; voor de liefhebbers:quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:53 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
De wc boven vind ik nog veel opmerkelijker. Zand op de vloer. Mijn katten zouden het geweldig vinden. Gezellig samen naar de wc![]()
![]()
Ja 925duizend maar aan rand centrum en het paleis om de hoek dus daar gaan de prijzen wel lekker omhoogquote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het scrollen en had niet het idee dat al deze foto’s bij dezelfde woning hoorden![]()
Tot ik klikte omdat Valentijn het had over zand bij het toilet en ik niet wist wat ik me daar bij voor moest stellen. Ook erg bijzonder. En toen zag ik dat het roze toilet ook in deze woning was. Hoeveel verschillende stijlen kun je kwijt.
Wel aardig wat woonoppervlakte. Zeker wat van de maken (wel duur, maar dat zal ook locatie zijn ga ik vanuit)
Met uitzondering van de keukenkasten en 2 toiletten is het verder vooral inrichting en stukjes geschilderde muur dus niet te moeilijk aan te passen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:03 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het scrollen en had niet het idee dat al deze foto’s bij dezelfde woning hoorden![]()
Tot ik klikte omdat Valentijn het had over zand bij het toilet en ik niet wist wat ik me daar bij voor moest stellen. Ook erg bijzonder. En toen zag ik dat het roze toilet ook in deze woning was. Hoeveel verschillende stijlen kun je kwijt.
Wel aardig wat woonoppervlakte. Zeker wat van de maken (wel duur, maar dat zal ook locatie zijn ga ik vanuit)
Ik krijg ook kortsluiting, ik vind die roze wc misschien nog wel het normaalste aan het hele huis...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:37 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Mijn collega is gek van dat roze, direct ter inspiratie doorgestuurd (al betwijfel ik of echtgenoot en twee puberkinderen hier goed op gaan)
Wat een huis joh. Ook van deze keuken krijg ik kortsluiting:
[ afbeelding ]
Goede vondst @:Essebes
Iets met octopussen bij je nest![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog meer kortsluiting:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus. Ik zie behoorlijk wat potentie in dit huis.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:35 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Met uitzondering van de keukenkasten en 2 toiletten is het verder vooral inrichting en stukjes geschilderde muur dus niet te moeilijk aan te passen.
De beide verdiepingen lopen volgens mij wel van voor tot achter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:33 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zie behoorlijk wat potentie in dit huis.
Veel vloeroppervlakte en de prijs is niet extreem voor deze m2.
Wel vaak een drukte voor de deur ivm Hilton hotel, maar het huis zit achterin en zal daar amper last van hebben.
Jammer dat de tuin niet (deels) bij het huis hoort, maar dan was de prijs ook navenant hoger geweest.
Bedoel je de slaapkamer achter die twee deuren?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:02 schreef J-net het volgende:
Ik vraag mij hier af waar je je bed kwijt moet. In die slaapkamer, maar je kan er echt alleen door de deur ongeveer inspringen.
https://www.funda.nl/deta(...)658066/media/foto/27
Na een avond stappen met je zatte bakkes nog even naar de WC wordt een serieuze survival tocht in deze badkamer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:22 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Die was mij dan weer niet opgevallen. Hilarisch; voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Ja die rechts is volgens mij de “slaapkamer” van 1.85 bij 2.en een beetjequote:Op maandag 8 juli 2024 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je de slaapkamer achter die twee deuren?
[ afbeelding ]
Ja die linker twee deuren zijn voor de slaapkamer. Waar net aan een bed in past.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je de slaapkamer achter die twee deuren?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juli 2024 17:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ja die rechts is volgens mij de “slaapkamer” van 1.85 bij 2.en een beetje
(In de tekst staat overigens slaap/werkkamers en dit is duidelijk een werkkamer. Al zou ik het een werkkast noemen)
Achter die twee linker deuren is toch de slaapkamer (9,5 m2)? Zo staat het op de plattegrond. Dat hok rechts staat op de plattegrond als een berging.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:06 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja die linker twee deuren zijn voor de slaapkamer. Waar net aan een bed in past.
Rare makelaar. Als je via plattegrond kijkt, staat ook daar slaapkamerquote:Op maandag 8 juli 2024 19:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Achter die twee linker deuren is toch de slaapkamer (9,5 m2)? Zo staat het op de plattegrond. Dat hok rechts staat op de plattegrond als een berging.
[ afbeelding ]
Ik zie het!quote:Op maandag 8 juli 2024 19:39 schreef Serinde het volgende:
[..]
Rare makelaar. Als je via plattegrond kijkt, staat ook daar slaapkamer
Je hebt helemaal gelijk. Ik ken de galerie op de begane grond en ergens kreeg ik daarom het idee dat dit daarom net achterhuis zou zijn. Op foto 17 echter herken ik het Hilton hotel en de Panorama Mesdag (wit gebouw). Ik fiets er elke dag langsquote:Op maandag 8 juli 2024 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De beide verdiepingen lopen volgens mij wel van voor tot achter.
Bed tussen die 2 louvre deuren zetten, kun je ieder aan een andere kant de kamer in en in bed stappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 06:49 schreef J-net het volgende:
Maar ook in die ruimte van 9m2 kan je amper bed kwijt.
kan best, ik heb van een kamertje van 2 bij 2 ook een bedstee gemaakt, werkt prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 06:49 schreef J-net het volgende:
Maar ook in die ruimte van 9m2 kan je amper bed kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |