SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die snap ik welquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stuurde vrij veel kaarten, voor elke poep of scheet. Zit je niet lekker in je vel? KAART. Worden je verstandskiezen getrokken? KAART. Is je vader heel ziek? KAART. Verjaardag? KAART. Kerst? KAART.
Ben ik jarig? 0 kaarten.
Krijg ook allemaal de tyfus.
oh damnquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Die schrijf ik vaak een 100 stuks en mik ik in de ouderenwijk door de brievenbussen
Ik heb niets gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weten we gelijk wiens schuld het dit keer is.
Ja of de laatste dag van de aarde..quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als dit de laatste zomerdag is van dit jaar.....WOEST
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stuurde vrij veel kaarten, voor elke poep of scheet. Zit je niet lekker in je vel? KAART. Worden je verstandskiezen getrokken? KAART. Is je vader heel ziek? KAART. Verjaardag? KAART. Kerst? KAART.
Ben ik jarig? 0 kaarten.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Die schrijf ik vaak een 100 stuks en mik ik in de ouderenwijk door de brievenbussen
Gewoon bij onbekenden?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Met prijzen voor wie het grootste stuk ISS vangt?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ISS de-orbit recovering party. Ook een manier om je astronauten weer naar beneden te krijgen. Even geduld tot 2030. We zeggen niet wat we gaan doen maar neem hittebestendige zwemkleding mee.
Krijg ook allemaal de tyfus. KAARTquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik jarig? 0 kaarten.
Zeker. En van oma krijg ik vaak tips welke straten het goed kunnen gebruiken. Of bij specifiek welk huis ik echt eventjes langs magquote:
Zo'n kaart schrijven met gelijk alles voor de komende jaren dr op;quote:
Oh ja.quote:
Fijn dat het raam ook nog open gingquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Het raam opendoen was hier ook wel een goede zet. Ik woon hier ruim elf jaar.
Hij zit vast met klemmen en ik waai hier elke winter uit m'n velletje. Bleek er dus al heel lang één klem niet goed te zittenquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat het raam ook nog open ging
Je moet toch iets economischer omgaan met de post tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo'n kaart schrijven met gelijk alles voor de komende jaren dr op;
"ik wil je vast feliciteren met de komende 10 verjaardagen, eventuele operaties, behalen van diploma's, je huwelijk en geboorte van je kind. Mocht je in die jaren dood gaan is dit ook alvast de condoleance. Het ga je goed"
p.s. bedankt voor je verjaardagskaart. oh nee toch niet![]()
Joejoequote:Op donderdag 27 juni 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit vast met klemmen en ik waai hier elke winter uit m'n velletje. Bleek er dus al heel lang één klem niet goed te zitten
Misschien is ze aan het tandenknarsenquote:
als je te laat voor kerst bent kun je ook nog de overstap naar oud en nieuw kaartjes maken?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:33 schreef TaMieke het volgende:
Kerstkaartjes zijn wel leuk, maar doe ik ook niet. Ik neem het me elk jaar voor en vergeet het dan weer.
Komend jaar toch nog maar eens naar kijken.
Ik was niet in Den Haagquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te warm
hoe was het fantastische den haag?
[..]
jaa, hadden ook weer veel leuke glazen en kopjes
[..]
vast wel maar wilde gewoon droog broodje
[..]
ik heb de rest van de spullen die ik wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |