SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die snap ik welquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stuurde vrij veel kaarten, voor elke poep of scheet. Zit je niet lekker in je vel? KAART. Worden je verstandskiezen getrokken? KAART. Is je vader heel ziek? KAART. Verjaardag? KAART. Kerst? KAART.
Ben ik jarig? 0 kaarten.
Krijg ook allemaal de tyfus.
oh damnquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Die schrijf ik vaak een 100 stuks en mik ik in de ouderenwijk door de brievenbussen
Ik heb niets gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weten we gelijk wiens schuld het dit keer is.
Ja of de laatste dag van de aarde..quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als dit de laatste zomerdag is van dit jaar.....WOEST
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stuurde vrij veel kaarten, voor elke poep of scheet. Zit je niet lekker in je vel? KAART. Worden je verstandskiezen getrokken? KAART. Is je vader heel ziek? KAART. Verjaardag? KAART. Kerst? KAART.
Ben ik jarig? 0 kaarten.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Die schrijf ik vaak een 100 stuks en mik ik in de ouderenwijk door de brievenbussen
Gewoon bij onbekenden?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Met prijzen voor wie het grootste stuk ISS vangt?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ISS de-orbit recovering party. Ook een manier om je astronauten weer naar beneden te krijgen. Even geduld tot 2030. We zeggen niet wat we gaan doen maar neem hittebestendige zwemkleding mee.
Krijg ook allemaal de tyfus. KAARTquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik jarig? 0 kaarten.
Zeker. En van oma krijg ik vaak tips welke straten het goed kunnen gebruiken. Of bij specifiek welk huis ik echt eventjes langs magquote:
Zo'n kaart schrijven met gelijk alles voor de komende jaren dr op;quote:
Oh ja.quote:
Fijn dat het raam ook nog open gingquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Het raam opendoen was hier ook wel een goede zet. Ik woon hier ruim elf jaar.
Hij zit vast met klemmen en ik waai hier elke winter uit m'n velletje. Bleek er dus al heel lang één klem niet goed te zittenquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat het raam ook nog open ging
Je moet toch iets economischer omgaan met de post tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo'n kaart schrijven met gelijk alles voor de komende jaren dr op;
"ik wil je vast feliciteren met de komende 10 verjaardagen, eventuele operaties, behalen van diploma's, je huwelijk en geboorte van je kind. Mocht je in die jaren dood gaan is dit ook alvast de condoleance. Het ga je goed"
p.s. bedankt voor je verjaardagskaart. oh nee toch niet![]()
Joejoequote:Op donderdag 27 juni 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit vast met klemmen en ik waai hier elke winter uit m'n velletje. Bleek er dus al heel lang één klem niet goed te zitten
Misschien is ze aan het tandenknarsenquote:
als je te laat voor kerst bent kun je ook nog de overstap naar oud en nieuw kaartjes maken?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:33 schreef TaMieke het volgende:
Kerstkaartjes zijn wel leuk, maar doe ik ook niet. Ik neem het me elk jaar voor en vergeet het dan weer.
Komend jaar toch nog maar eens naar kijken.
Ik was niet in Den Haagquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te warm
hoe was het fantastische den haag?
[..]
jaa, hadden ook weer veel leuke glazen en kopjes
[..]
vast wel maar wilde gewoon droog broodje
[..]
ik heb de rest van de spullen die ik wilde
Kerstkaartjes krijg ik echt nog amper. Toen mijn moeder nog leefde wist ik nog dat ik van haar wel 1 kreeg.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:33 schreef TaMieke het volgende:
Kerstkaartjes zijn wel leuk, maar doe ik ook niet. Ik neem het me elk jaar voor en vergeet het dan weer.
Komend jaar toch nog maar eens naar kijken.
Lekker smeren dan vandaagquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
Gister toch nog een beetje verbrand
Ohhh, dacht ikquote:
heb ook nooit kaartje van jou ontvangen, jij wel van mijquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Kerstkaartjes krijg ik echt nog amper. Toen mijn moeder nog leefde wist ik nog dat ik van haar wel 1 kreeg.
Ik weet dit niet meer.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:42 schreef Crack_ het volgende:
heb ook nooit kaartje van jou ontvangen, jij wel van mij
volgens mij zelfs meerdere verstuurd, oa eentje toen het uitging met je vriend zo van 'om je op te fleuren!!!'quote:
Zandvoortquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dacht ikwel het strand toch?
[..]
heb ook nooit kaartje van jou ontvangen, jij wel van mij
Dat laatste klinkt wel echt als iets voor jou ja.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij zelfs meerdere verstuurd, oa eentje toen het uitging met je vriend zo van 'om je op te fleuren!!!'
Dat is wel zuur! Ik smeer niet en verbrand nietquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gister ook gedaan, twee keer met spf50
Oh, dan moet ik snel aan de slagquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik verklaar LUNCHGENOT voor geopend
ohhh, nooit geweest. Is het wat?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel echt als iets voor jou ja.
Vergeet nooit meer dat je helemaal vanuit het westen naar me toe kwam op mijn verjaardag om mij te verrassen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, nooit geweest. Is het wat?
[..]
goede dealquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel zuur! Ik smeer niet en verbrand niet
Dichtbij Amsterdam met het ov als je wil drinken verder mwa. Noordwijk is leukerquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, nooit geweest. Is het wat?
[..]
Oke, ik ben ongezond.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:53 schreef TaMieke het volgende:
Ik las vandaag dat insmeren voor ongezonde mensen is. Gezonde mensen/wappies smeren niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Vergeet nooit meer dat je helemaal vanuit het westen naar me toe kwam op mijn verjaardag om mij te verrassen.![]()
Ik hoorde net een andere collega wel eventjes meezingen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ze is zelf fan, of diep van binnen haat ze je nu.
Ja je was wel lang onderweg.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]was ook echt gezellie!
Ik moest daar van de week nog aan denken met die lange treinreis naar Groningen. Ik dacht toen 'volgens mij is dit mn langste treinreis in NL op één dag'. Denk dat een keer naar jou op nummer twee staat. Waren toen werkzaamheden oid dacht ik, toen was ik 6 uur aan het reizen
jaquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
Online kunnen we nog wel eens discussiërenmaar in het echt zijn we altijd wel goed met elkaar.
Ook aan mij hoor, ik vind soms lastig dat je geen emoties kan aflezen aan iemand zijn gezicht soms wat dan in het echt wel weer kan.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaen online ligt denk ik vooral aan mij, dan ben ik te zwart wit want zie alleen tekst? Geen idee
vind mezelf ook leuker/gezelliger in het echt dan op fok
Ahhh, handig. Ik vind Zandvoort nooit leuk klinken maar geen idee of dat ook echt zo wasquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dichtbij Amsterdam met het ov als je wil drinken verder mwa. Noordwijk is leuker
inb4 'alles is tegenwoordig ongezond'quote:
verschil moet er zijnquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je was wel lang onderweg.Mono en Moira waren er met 50 minuten in de bus.
Naar andere stranden gaan geen treinen of OV?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zandvoort is het enige strand waar ik ooit kom (want trein)
Truequote:Op donderdag 27 juni 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook aan mij hoor, ik vind soms lastig dat je geen emoties kan aflezen aan iemand zijn gezicht soms wat dan in het echt wel weer kan.
Hoek van Holland misschien.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Naar andere stranden gaan geen treinen of OV?
Oh ja, de bergen chips die ik nooit eetquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat ligt vast ook aan het ijs en de chips ed
Station Zandvoort ligt bijna op het strand.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Naar andere stranden gaan geen treinen of OV?
Heerlie de peerliequote:Op donderdag 27 juni 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Station Zandvoort ligt bijna op het strand.
Dat is wel praktisch.quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat zo dichtbij elkaar lagquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die van mij zijn niks waardquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
Het is zo fucking warm in de woonkamer huis. Hopelijk heb ik vanavond nog huisdieren. Gordijnen wel dicht gelaten voor ze.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
27 graden in huis. Caafs lagen net samen op de icepod.
Al het uiteten danquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, de bergen chips die ik nooit eet
Hoek van Holland Strand bestaat toch?quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zandvoort is het enige strand waar ik ooit kom (want trein)
Luna ligt languit in de gang. Het is hier tegen de 30 graden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
27 graden in huis. Caafs lagen net samen op de icepod.
Ja moet eigenlijk de rattenkooi doen vandaag maar denk dat ik maar even wacht tot morgen. Laat ze wel met rust nu.quote:
Ja maar is metroquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoek van Holland Strand bestaat toch?
Mijn kat Sytse ligt gewoon af en toe op het bureauquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna ligt languit in de gang. Het is hier tegen de 30 graden.
pfff, jeetjequote:Op donderdag 27 juni 2024 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna ligt languit in de gang. Het is hier tegen de 30 graden.
ik denk ook bij veel dingen 'wacht wel tot het over paar dagen'quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moet eigenlijk de rattenkooi doen vandaag maar denk dat ik maar even wacht tot morgen. Laat ze wel met rust nu.
Ik weet niet hoe chill dat ze dat getil en gesjouw vinden nu want ze liggen half in coma nu door de hitte dus lijkt me zo sneu om het nu te doen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
ik denk ook bij veel dingen 'wacht wel tot het over paar dagen'
wel chill dat het dan weer een stuk koeler wordt zodat we weer dingen kunnen doen en de hitte niet compleet in je huis gaat zitten (uitzonderingen daargelaten, rip)
Primaaaaaaquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Al het uiteten danen taartjes.
Geef de chips dan maar aan mij.
Anders zit ze zo aan de icepod vastquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Madelief heeft weer een blote pens dus er zit even een theedoek tussen.
Zal zo eens proberen als ik drinken pak.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Pics van jullie gesmolten huisdieren?![]()
[ afbeelding ]
Bollie![]()
naaktkat kan dit weer prima hebben, enige verschil is dat ze nu niet onder het dekentje slaapt maar erop
als het geen super ranzige kooi is dan lijkt me het prima om het een dagje uit te stellenquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe chill dat ze dat getil en gesjouw vinden nu want ze liggen half in coma nu door de hitte dus lijkt me zo sneu om het nu te doen?
Ahh, succesquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet vanmiddag mijn leerlingen bellen of ze over zijn naar volgend jaar, en op welk niveau.
Zitten er wel een paar bij die erg zenuwachtig zijn.
ohja, drinken pakken is ook een goed ideequote:Op donderdag 27 juni 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal zo eens proberen als ik drinken pak.
is dit nieuw? Kan me niet herinneren dat wij dit ooit gehad hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet vanmiddag mijn leerlingen bellen of ze over zijn naar volgend jaar, en op welk niveau.
Wie deed het dan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
is dit nieuw? Kan me niet herinneren dat wij dit ooit gehad hebben.
Helemaal vastgeplakt. Moet de föhn er weer op.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders zit ze zo aan de icepod vast
Bij ons wel. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niemand, je was gewoon overquote:
Madeboos ineens.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal vastgeplakt. Moet de föhn er weer op.
Coronageneratiequote:Op donderdag 27 juni 2024 12:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet trouwens niet of het toeval is of niet maar er moeten dit jaar veel meer studenten weg dan voorgaande jaren. Heb zelf het idee dat dat komt omdat studenten minder hun best doen 'want hoef toch maar 45 punten te halen'. Deze groep had ook echt een instelling van 'we kijken wel hoe het gaat haha ja toch' ipv 'ik zet alles op alles want als ik het niet haal moet ik van de opleiding af'
heb dit ook nooit gehadquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waar denk jij dat dit aan ligt ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet trouwens niet of het toeval is of niet maar er moeten dit jaar veel meer studenten weg dan voorgaande jaren. Heb zelf het idee dat dat komt omdat studenten minder hun best doen 'want hoef toch maar 45 punten te halen'. Deze groep had ook echt een instelling van 'we kijken wel hoe het gaat haha ja toch' ipv 'ik zet alles op alles want als ik het niet haal moet ik van de opleiding af'
We gingen onze cijfers van de tentamenweek ophalen en dan wist je het welquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, je was gewoon over
En bij het examineren hetzelfde.. als je geen belletje kreeg, zat je goed
Niemand. Als je er slecht voor stond hadden je ouders wel een gesprek op school over hoe en wat.quote:
45 studiepunten dusquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar denk jij dat dit aan ligt ?
Niet dat ik dat boycot hoor, maar is gewoon nog veel verder weg idd. Zeestrand kom ik sowieso niet veel. Kan me de laatste keer niet eens herinneren. HvH ben ik in ieder geval nog niet geweest sinds het metro is, kun je nagaan.quote:
Oh ja, dat was eerst ooit 60quote:
Ja was het ook, maar die ging naar Hoek van Holland en dat is veranderd in een metrolijn en daarna doorgetrokken naar het strand. Het ligt nu letterlijk in de duinen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon echt zweren dat dat een treinstation was
Ach, maar 1 lastig gesprek. Gozer valt op ieder mogelijke manier negatief op. Zakt dan ook helemaal af naar basis. Moeder wil er niet aan.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als het geen super ranzige kooi is dan lijkt me het prima om het een dagje uit te stellen
[..]
Ahh, succes![]()
dat is hier volgende week 'Hoiiii, je moet van de opleiding af, nee je mag je nooit meer aanmelden, nee er is ook geen andere mogelijkheid in NL, ja dat betekent inderdaad dat je dit beroep waarschijnlijk nooit van je leven zult kunnen beoefenen, joejoeeee'
60? dat is wel héél streng hoor, dan moet je alles gehaald hebben?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat was eerst ooit 60
ahhh jammer, hopelijk doet het hem goed?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, maar 1 lastig gesprek. Gozer valt op ieder mogelijke manier negatief op. Zakt dan ook helemaal af naar basis. Moeder wil er niet aan.
Oef, klinkt hardvochtig. Was vergeten dat het zo ging.
quote:
om over te gaan naar het volgende jaar? Of moest je die halen voor je diplomaquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Wij hadden ook 60 punten ja, 7,5 punten per cursus.
Ik heb research gedaan; het was ooit een treinstation, maar is gesloten in 2017.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja was het ook, maar die ging naar Hoek van Holland en dat is veranderd in een metrolijn en daarna doorgetrokken naar het strand. Het ligt nu letterlijk in de duinen.
haha die oogjesquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
@:crack_
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Crack_
[ afbeelding ]
De andere kat ben ik even kwijt
Noa kijkt echt alsof hij nog een keer nadenkt over het nut van zijn leven.quote:
brilletje zou wel bij hem passenquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Noa kijkt echt alsof hij nog een keer nadenkt over het nut van zijn leven.
Halfbloedje. De moeder van deze siamees is gewoon een Europese korthaarquote:
Hopelijk. Vrees van niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh jammer, hopelijk doet het hem goed?
Die moest je halen om door te gaan, of om in elk geval een positief studieadvies te krijgen. Maar door dat BaMa systeem maakte het ook allemaal niet meer uit als je iets te weinig punten had want dan liep je gewoon uit. Alleen in het eerste jaar was het nodig maar dat was bij mij nog het oude systeem.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om over te gaan naar het volgende jaar? Of moest je die halen voor je diploma
Want 60 studiepunten per jaar is standaard voor een hbo opleiding, en dat moet ook wel anders klopt het niet meer (of je moet het opsplitsen in 2x 30 ofzo maar dat komt op hetzelfde neer)
Want 240 studiepunten is hbo, niet lager
het gaat nu over de studienorm om over te gaan naar het volgende jaar, dat was lange tijd 50 maar is afgelopen jaar wettelijk aangepast naar 45. Wordt waarschijnlijk 30
Ja en de helft werd dan ook weggestuurdquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
60? dat is wel héél streng hoor, dan moet je alles gehaald hebben?
het was heel lang 50
He die lijkt op de mijne.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
oh, sterke genen danquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Halfbloedje. De moeder van deze siamees is gewoon een Europese korthaar
Verder gedraagt ie als echte Siamees betaamt.
ahhh ja jammer jammer, lijkt me pijnlijk om te zienquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk. Vrees van niet.
vermoeden van loopjongen zijn van drugshandelaren. Belachelijk lage scores uit alle testen. Verkeerde vriendjes.
oh jeeej, dat lijkt me dan weer heel heftig!quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moest je halen om door te gaan, of om in elk geval een positief studieadvies te krijgen. Maar door dat BaMa systeem maakte het ook allemaal niet meer uit als je iets te weinig punten had want dan liep je gewoon uit. Alleen in het eerste jaar was het nodig maar dat was bij mij nog het oude systeem.
bij mijn hbo opleiding kregen de mensen die niet genoeg studiepunten hadden om over te gaan uitzonderingen waardoor ze toch door mochten, maar zonder geldige reden. Ik vond dat echt stomquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en de helft werd dan ook weggestuurd
hij zag er al wat poezelig uitquote:
Achterliggende gedachte is dat studenten minder druk moeten ervaren maar naar mijn mening pakt dat totaal anders uit. Het wordt steeds meer een on-demand maatschappij, proactiviteit en eigen verantwoordelijkheid nemen is er bijna niet bij, schuld ligt bij iemand anders.quote:
Nou ja, het waren wel de mensen die niet fatsoenlijk Nederlands konden schrijven of zelfs spreken, dus ik vond de keuze om die mensen niet over te laten gaan/ weg te sturen wel terecht.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, sterke genen dan
[..]
ahhh ja jammer jammer, lijkt me pijnlijk om te zien
[..]
oh jeeej, dat lijkt me dan weer heel heftig!dan heb je het hele jaar stress
[..]
bij mijn hbo opleiding kregen de mensen die niet genoeg studiepunten hadden om over te gaan uitzonderingen waardoor ze toch door mochten, maar zonder geldige reden. Ik vond dat echt stom![]()
![]()
50 leek mij een pirma aantal. Misschien nog een regel dat iedere toets max. 5 studiepunten is oid
[..]
hij zag er al wat poezelig uit
Ja mee eens, maar aan het eind van de opleiding moeten ze wel het benodigd aantal punten halen, toch?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achterliggende gedachte is dat studenten minder druk moeten ervaren maar naar mijn mening pakt dat totaal anders uit. Het wordt steeds meer een on-demand maatschappij, proactiviteit en eigen verantwoordelijkheid nemen is er bijna niet bij, schuld ligt bij iemand anders.
130 op de vluchtstrook. Ze voorzagen de toekomst alquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Huidige nummer:
Hmmmmmmhmmmmmmmmmmmmhmmmmmmmmmmhmmmmmmmm
Ik zie dat bij wat nieuwe mensen ook voorbij komen. En dan als ze net beginnen ook niet meteen het werk op willen pakken als het niet precies in hun straatje valt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achterliggende gedachte is dat studenten minder druk moeten ervaren maar naar mijn mening pakt dat totaal anders uit. Het wordt steeds meer een on-demand maatschappij, proactiviteit en eigen verantwoordelijkheid nemen is er bijna niet bij, schuld ligt bij iemand anders.
Gezellig.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie dat bij wat nieuwe mensen ook voorbij komen. En dan als ze net beginnen ook niet meteen het werk op willen pakken als het niet precies in hun straatje valt.
Confronterende zichtbaarheid van een generatiekloof. En je vervolgens realiseren dat er ook ooit een generatie is geweest die ook zo over ons dacht toen we net starten met werken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie dat bij wat nieuwe mensen ook voorbij komen. En dan als ze net beginnen ook niet meteen het werk op willen pakken als het niet precies in hun straatje valt.
oooooh, heet dat ook siamees?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
Maar bij katten en ratten lijkt het net anders maar idee is zelfde alleen wat lichter enz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
130 op de vluchtstrook. Ze voorzagen de toekomst al
Extra cursus oid lijkt me dan ook prima. Door laten gaan lijkt me niet echt een optie nee..quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het waren wel de mensen die niet fatsoenlijk Nederlands konden schrijven of zelfs spreken, dus ik vond de keuze om die mensen niet over te laten gaan/ weg te sturen wel terecht.
Kan mij voorstellen dat jij die uitzonderingen stom vond. Voelt toch ergens onrechtvaardig.
Dat is gewoon leeftijdskloof dusquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Confronterende zichtbaarheid van een generatiekloof. En je vervolgens realiseren dat er ook ooit een generatie is geweest die ook zo over ons dacht toen we net starten met werken.
Ik ben een millennial. Daar denken mensen nog steeds zo over.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Confronterende zichtbaarheid van een generatiekloof. En je vervolgens realiseren dat er ook ooit een generatie is geweest die ook zo over ons dacht toen we net starten met werken.
Het is wel een generatie-ding. Maar niet iets wat iedere nieuwe generatie overneemt maar de volgende.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ik ook wel doen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Extra cursus oid lijkt me dan ook prima. Door laten gaan lijkt me niet echt een optie nee..
Ik maakte me vooral zorgen dat ze mensen die niet zo goed waren wel doorlieten, en het hele vak daarmee naar de knoppen zou gaan. En dit was Voeding & Diëtetiek, diëtisten staan al ontzettend laag aangeschreven
Maarja. Het is zoals het is
yea maar als je een toets 10 keer doet dan haal je het uiteindelijk wel een keerquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar aan het eind van de opleiding moeten ze wel het benodigd aantal punten halen, toch?
Ja is officieel echt siamees. Noa is een burmees.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooh, heet dat ook siamees?![]()
Dan is Nina dat ook![]()
[ afbeelding ]
hadden we bij mijn oude werkgever ook inderdaad.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
oooh, zoveel geleerd vandaagquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is officieel echt siamees. Noa is een burmees.
Maar bij katten zijn de kleuren wel duidelijker aanwezig, vooral bij de siamees.quote:
Hebben die paspoortn en verblijfsvergunningen en zo dan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is officieel echt siamees. Noa is een burmees.
Diegene die erg zenuwachtig zijn, laat je natuurlijk extra lang wachten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben die paspoortn en verblijfsvergunningen en zo dan?
heeft noa dan ook blauwe ogenquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar bij katten zijn de kleuren wel duidelijker aanwezig, vooral bij de siamees.
Katquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Kattenquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooh, heet dat ook siamees?![]()
Dan is Nina dat ook![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard. Zo ben ik.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Diegene die erg zenuwachtig zijn, laat je natuurlijk extra lang wachten.
Nee kan niet met ratten. Draco wel heel erg donkerrood maar ik zie het niet, alleen aan het feit dat hij vaak kijkt alsof hij dronken is omdat hij dan beter kan kijken. Dat is alleen met ratten die rode ogen hebben.quote:
Morgen koelt het juist weer af.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar morgen ga ik echt rustig aan doen hoor.
Ook dan mag hij rustig aan doenquote:
Ja nou ja vind ik op zich ook gewoon prettig hoorquote:
Truequote:Op donderdag 27 juni 2024 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dan mag hij rustig aan doen
poesjes heuheuehu?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee kan niet met ratten. Draco wel heel erg donkerrood maar ik zie het niet, alleen aan het feit dat hij vaak kijkt alsof hij dronken is omdat hij dan beter kan kijken. Dat is alleen met ratten die rode ogen hebben.
Het fenomeen dat elke generatie moppert op een jongere generatie is wel een patroon. Kan helaas het artikel zo snel niet terugvinden waar men dat ooit eens had uitgezocht obv krantenberichten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel een generatie-ding. Maar niet iets wat iedere nieuwe generatie overneemt maar de volgende.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nog maar even buiten lopen. Het is koeler, het waait wat, en misschien kan ik zo nog een hele week tienduizendplussers op een rij maken. Maar morgen ga ik echt rustig aan doen hoor.
Daar kan je het wel goed mee vergelijken ja. Vaak ook bij ratten die (grotendeels) wit zijn ja.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
poesjes heuheuehu?
[..]ahhh ja, is het 'gewoon' een albino? Die hebben vaak slechte ogen toch
quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het fenomeen dat elke generatie moppert op een jongere generatie is wel een patroon. Kan helaas het artikel zo snel niet terugvinden waar men dat ooit eens had uitgezocht obv krantenberichten.
Het is goed om te constateren dat wij onze rol pakken in dit patroon. Slachtoffers van het systeem zijn we, allemaal.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]jup, en 'oudere' generatie is zelf grotendeels verantwoordelijk voor de nieuwe generatie omdat het er logischerwijs uit voortvloeit
*Springt uit het raamquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:02 schreef AirwiN het volgende:
Slachtoffers van het systeem zijn we, allemaal.
ik doe gewoon niet aan het maken van een jongere generatie, beste oplossingquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is goed om te constateren dat wij onze rol pakken in dit patroon. Slachtoffers van het systeem zijn we, allemaal.
Dat zeg ik ook altijd als m'n moeder loopt te klagenquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]jup, en 'oudere' generatie is zelf grotendeels verantwoordelijk voor de nieuwe generatie omdat het er logischerwijs uit voortvloeit
quote:
Hij heeft het zwaarquote:
Juna zou daar aan vastvriezenquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft het zwaar
Had ook deze erin gelegd net:
https://www.action.com/nl-nl/p/2573632/koelplaat/
Was vergeten dat ik die had
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als m'n moeder loopt te klagen"Ja JIJ hebt me opgevoed
"
quote:
Ik heb er speciaal theedoeken voor gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juna zou daar aan vastvriezen
Alle rampscenario's uitsluitenquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal theedoeken voor gekochtAnders zijn ze zo weer aan de schijt als ze eraan gaan likken.
quote:
Gewoon zeik waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan die cavia ruikentypsiche geur hebben die beestjes
of misschien is het zaagsel, of combi
Dat wel, dat werkt naar boven en beneden natuurlijk. Maar de onderliggende redenen kunnen dan nog steeds wel anders zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het fenomeen dat elke generatie moppert op een jongere generatie is wel een patroon. Kan helaas het artikel zo snel niet terugvinden waar men dat ooit eens had uitgezocht obv krantenberichten.
Hij heeft 2 liedjes gedropt?quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echten weten waar dit over gaat
Dan zeg je het toch niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent geen echte en zit er dus kneiterhard naast
Ik weet hier net zoveel van af als @mscholquote:
(Kijk even terug in de lijst)quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet hier net zoveel van af als @:MSchol
Waterig zonnetje dus we gaan de fase in van 'drukkend en benauwd weer'. Meh.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
De zon is hier trouwens weg, maar wilde zo nog zonnen
In Spanjequote:Op donderdag 27 juni 2024 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik luister nu de foute 1500 vanuit de enige trein die rijdt vanaf station van mijn woonplaats.
een waterig zonnetje?quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waterig zonnetje dus we gaan de fase in van 'drukkend en benauwd weer'. Meh.
Voor zover ik kan zien vanaf mijn werkplek.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
een waterig zonnetje?![]()
Het ziet er wel uit alsof het lekker waait buiten
Natuur slopen om iets kunstmatig toe te voegen. Dank namen het groen, het milieu en het klimaat.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een windscherm gekocht voor privacy, ben benieuwd of het werkt. Ik heb mn privacy deels weggesnoeid![]()
quote:Mensen in Groningen, Drenthe en Overijssel kunnen donderdag last krijgen van smog. De luchtkwaliteit is er slecht, vooral aan het eind van de middag en het begin van de avond. Het RIVM raadt mensen aan om binnen te blijven.
die bomen staan op een windstille plek, toevallig?quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien vanaf mijn werkplek.
* kijkt naar buiten
De bomen die ik zie tonen geen tekenen van wind.
alsjeblieftquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuur slopen om iets kunstmatig toe te voegen. Dank namen het groen, het milieu en het klimaat.
Sommige dingen moet je niet willen.quote:Google Translate krijgt ondersteuning voor 110 nieuwe talen, waaronder Limburgs
Hmmm, ik deed het voor de economie?quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet achter je gezocht.
[ afbeelding ]
Ja omdat je het niet spreektquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er wel betekenis in Balliaans? Volgens mij is het één en al verwarring.
Het verliest wel wat van de nuance als je het niet in native wingdings schrijft.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er wel betekenis in Balliaans? Volgens mij is het één en al verwarring.
Heel wat noordelijkerquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik jarig? 0 kaarten.
geloof me... dat wil ze nietquote:
Nog noordelijkerquote:
lekker vals mee galmenquote:
Toen was je.nog niet eens geboren toen dit nummer uitkwamquote:
Correctquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen was je.nog niet eens geboren toen dit nummer uitkwam
Die tijd heb ik doorgaans niet als ik richting een festival moet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook een paar minuten buiten gaan staan?
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd leuk word-bestanden waarbij via enters naar een nieuwe pagina is gegaan.
Bewolkingquote:
hmm, dat moet ik ook nog allemaal hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:55 schreef Nizno het volgende:
afspraak om 15:30, gaat om 14.45u de deurbel, euh ja ik ben wat vroeg... waarop ik aangeef dat het alleen maar goed uit komt want is hij ook eerder weer weg. kon hij wel waarderen. dus hij keek even rond en hop meteen alles nieuw. Tegeltjes leidingen radiotor pleepot douche en twee wastafels.
Nu even afwachten wanneer aangezien ik dan overdag niet kan thuiswerken
nouja ik had verwacht dat ik zou moeten onderhandelen voor de pot, want die wilde ik 8 jaar geleden al een nieuwe voor... maar nee hij was binnen 5min klaar hiero met de melding, alles nieuw.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat moet ik ook nog allemaal hebben
Dat was niet zo'n goed idee. De zon staat nu zo hoog dat je bijna nergens meer kunt lopen zonder te verbranden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nog maar even buiten lopen. Het is koeler, het waait wat, en misschien kan ik zo nog een hele week tienduizendplussers op een rij maken. Maar morgen ga ik echt rustig aan doen hoor.
goed bezig met stappies. nu afkoelenquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was niet zo'n goed idee. De zon staat nu zo hoog dat je bijna nergens meer kunt lopen zonder te verbranden.
Nou ja wel 7100 stapjes inmiddels. Je moet er wat voor over hebben denk ik.
de zon is hier een beetje weg. op zich wel prima zo. zie op de livestream dat het in duitsland al regentquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:00 schreef Nizno het volgende:
en nu ga ik lekker in mn bijna nakie rondlopen. deur is op slot en verwacht niemand meer.
onverwacht bezoek heeft pech
de zon speelt hier ook even verstoppertje zo nu en dan... vinnik heel niet ergquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de zon is hier een beetje weg. op zich wel prima zo. zie op de livestream dat het in duitsland al regent
diesgekquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ohja vriendin en ik hebben hard gerend en nu hebben we een van de weinige schaduwplekjes
Krijg je een PLONSpot?quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja ik had verwacht dat ik zou moeten onderhandelen voor de pot, want die wilde ik 8 jaar geleden al een nieuwe voor... maar nee hij was binnen 5min klaar hiero met de melding, alles nieuw.
ben je alweer vieze gifjes aan het zoeken?quote:
geen idee die afspraak komt nog en dan kan ik ook tegels kiezen enzoquote:
Allerlei professionele evenementen worden gewoon afgelast, maar een heel leger internetimbecielen is druk met zichzelf de echten te vindenquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echten gaan gewoon sporten, hitte of niet.
Ik werd gister gedwongenquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allerlei professionele evenementen worden gewoon afgelast, maar een heel leger internetimbecielen is druk met zichzelf de echten te vinden
Ja of drie dagen helemaal niet als het zandkorrelduizend graden isquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd gister gedwongen
Maar competities zijn natuurlijk even hele andere koek, daar heb je een overduidelijke missie waar je voor getraind heb. Als je gewoon gaat trainen, kan je best een dag wat minder zwaar trainen.
Straks weer zwemmenquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of drie dagen helemaal niet als het zandkorrelduizend graden is
Wa bierquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wa bier
Wa zon
En mooie sinjoorietas
As wij op ferkansie gaan
dan kost dè veul Pesetas!
Oud man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ook nog eens met onmogelijk veel spullenquote:
*ergens in de verte loeien sirenesquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd leuk word-bestanden waarbij via enters naar een nieuwe pagina is gegaan.
Bij welk festival ben je?quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook nog eens met onmogelijk veel spullenMaar ja, alternatief was vier dagen verschroeien
Leuk joh, festivals.
https://antcube.shop/nl/?msclkid=ddbbc7f05c0b1b5369d6a18d2fdcf70dquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Zou er iemand bestaan die mieren als zijn of haar lievelingsdier heeft?
Trekt Ylvi een mierenpakje aanquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Zou er iemand bestaan die mieren als zijn of haar lievelingsdier heeft?
Is dit geen insectendierenmishandeling?quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://antcube.shop/nl/?msclkid=ddbbc7f05c0b1b5369d6a18d2fdcf70d
Zo'n strak mierenpakje?quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trekt Ylvi een mierenpakje aan
Net zo duur als een sportschoolabonnement?quote:
quote:
neequote:Op donderdag 27 juni 2024 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit geen insectendierenmishandeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |