Dan heb je een wereldploeg staan idd, met veel goals. Al is Denzel natuurlijk ook wel erg sterk. Helaas gaat Ronald dit niet doen. Memphis en Dijk zullen ten alle tijden spelenquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
............................Verbruggen
Frimpong.........De Vrij...........Aké.............Van de Ven
...............Schouten................Gravenberch
............................Depay
.Malen.................Brobbey...................Gakpo
Van Dijk met zijn mooie handgebaren maar effe aan de kant. Twee snelle opkomende backs. Schouten en Gravenberch die de verdediging moeten ondersteunen. Depay in een vrije rol achter de sterke, balvaste spits Brobbey en dan Malen en Gakpo aan de zijkant.
Ik zou dit wel eens willen zien. Gaat uiteraard niet gebeuren.
Je moet wel iemand achter de hand houden voor plan B, ik denk dat je beter Weghorst in kan brengen dan Brobbey.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Waarom nu weer Brobbey. Ik zie nog liever Weghorst.
Dat denk ik ook niet, maar ik vind Depay veel beter in een vrije rol. Hij zakt altijd terug om balletjes te vragen, dat zit in zijn spel, en dan denk ik dat je beter een diepe 9 ervoor kan zetten zoals Brobbey of Weghorst, die daar dan ook blijft. Want als je die niet hebt en Depay zakt terug, heb je niemand in de punt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
Depay speelde eigenlijk als enige speler goed tegen Oostenrijk. Die gaat echt niet de spits uit nu
Ach, een ronde verder is toch ook geinig. Kwartfinale is ook nog eens zaterdagavond, goed voor de horecaquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
Wat maken we ons druk? Gewoon eruit vliegen tegen die Roemenen, dan een frisse start met hopelijk een nieuwe coach.
En dan roep je over twee jaar op het WK weer hetzelfde? Je bent NU op een eindtoernooi met aardige kansen om ver te komen, maar dan moet je het wel laten zien. Die oefenpotjes tegen Canada en IJsland waren heel behoorlijk. Als we dat niveau terug kunnen krijgen, zie ik ons wel van Roemenië winnen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
Wat maken we ons druk? Gewoon eruit vliegen tegen die Roemenen, dan een frisse start met hopelijk een nieuwe coach.
Waarom zou je er dan precies uitvliegen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
Zou ook gewoon raar zijn om memphis eruit te halen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
Depay speelde eigenlijk als enige speler goed tegen Oostenrijk. Die gaat echt niet de spits uit nu
Hoeveel vertrouwen heb jij erin dat de KNVB komt met een coach die jij ook ziet zitten? (Uit hun koker kwamen namelijk ook Blind, De Boer en Koeman)quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
we maken ons druk omdat de Knvb net zo conservatief is als de FA. er moet per se een coach uit eigen land komen. en dus is er geen goede kandidaat dus kiezen ze de veilige opties.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:06 schreef ISVV het volgende:
Een andere positie zou ik wel logischer vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou ook gewoon raar zijn om memphis eruit te halen.
België kwam gisteren gewoon goed weg, anders waren ze uitgeschakeld geweest. Gaan er op deze manier ook kansloos af tegen Frankrijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso 5-3-2 idd, enige kans op overleving.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Echt, ga 5-3-2 spelen, Maatsen, Ake, De Vrij, Van Dijk en Dumfries achterin, Gravenberch, Schouten daarvoor, Simons op 10 en dan voorin Gakpo en Depay. Dat is voor deze selectie een bekend systeem en sluit aan bij de kwaliteiten van de spelers. Dat worden dan twee weinig spectaculaire wedstrijden om in te komen en dan één wedstrijd hold on for dear life. Dat is de enige kans op een finale.
Twee keer topscorer van de Premier League geweest. Meest onderschatte Nederlandse spits van de laatste 40 jaar.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:40 schreef tong80 het volgende:
Dit was één van de reservespitsen van Oranje in de jaren 90/00. Nu zouden we er een moord voor doen.
Ook in Portugal topscorer, en in Spanje succesvol. In dit filmpje alleen maar z'n doelpunten bij Boroquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Twee keer topscorer van de Premier League geweest. Meest onderschatte Nederlandse spits van de laatste 40 jaar.
Snap wel waarom Van Hooijdonk altijd heel blij was dat die mee mocht of soms zelfs mocht invallen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:40 schreef tong80 het volgende:
Dit was één van de reservespitsen van Oranje in de jaren 90/00. Nu zouden we er een moord voor doen.
Dan was er ook nog Ronald de Boer, Mackaay en Vennegoor.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snap wel waarom Van Hooijdonk altijd heel blij was dat die mee mocht of soms zelfs mocht invallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |