Ja en Luxemburg Andorra en Vaticaanstad ookquote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Zwitserland, Oostenrijk, Roemeni en Slowakije zijn gewoon sterker dan dit Nederland hoor
Hele middenveld van Roemeni speelt in de serie B. Wat een gebazelquote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Zwitserland, Oostenrijk, Roemeni en Slowakije zijn gewoon sterker dan dit Nederland hoor
hou op hoorquote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Te snel afgeschrevenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Bozenik actief op dit niveau blijft gek om te zien
Oh verkeerd topic
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Doodenge incestkliek. Deporteren die sekte.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Volendam kijk eens dom @:maxi-mus
Dumbfries deed gister de persco en gaat spelen. Edit: oh ik lees verkeerd excuus.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
De enige twijfel zit 'm denk ik over het spelen van Frimpong voor Dumfries of toch de keuze voor Malen daar. Het middenveld lijkt me duidelijk met Schouten, Reijnders en Simons. Ik verwacht niet dat Veerman en Wijnaldum nog veel gaan spelen daar.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bergwijn - Brobbey - Malen
Blind - Gakpo - Gravenberch
Maatsen - Ak - de Ligt - Frimpong
Verbruggen
Ik bedoel Frimpong fysiek voor Dumfries als rechtshalf/buiten of toch Malen.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dumbfries deed gister de persco en gaat spelen.
Zie edit.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik bedoel Frimpong fysiek voor Dumfries als rechtshalf/buiten of toch Malen.
Veerman gaat denk ik niet spelen. Simons heeft zich daar behoorlijk bewezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |