abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214067996

Schema Nederlands elftal tijdens het EK:

w/
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214067997
https://nos.nl/artikel/25(...)-onzichtbaar-als-hij

Jeetje, zelfs de NOS begint een kruistocht tegen Wijnaldum
  donderdag 27 juni 2024 @ 08:19:58 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214067999
Eerst even die Roemeense bedelaars oprollen en daarna de BURENRUZIE met de Turken

Zin in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214068053
Puur objectief gezien geef ik Zwitserland en Oostenrijk een grote kans de finale te halen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 27 juni 2024 @ 08:29:48 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214068062
Franklop noemt het al; wat zijn nu de opties voor Koeman. Schouten en Reijnders presteren allebei nog met een krappe voldoende dus die blijven erin staan.

1. NOS meldt wat wij allemaal al zien en weten; Wijnaldum rendeert niet in dit elftal. Sterker nog, hij speelt verstoppertje. Lijkt me sowieso niet geschikt.

2. Ryan Gravenberch hebben we nog niet in actie gezien; in potentie (jaja potentie) is hij een geschikte middenvelder, kan box to box spelen maar de goede dagen zijn op een hand te tellen. Onder Klopp speelt hij steeds beter maar bij Nederlands elftal moet hij nog laten zien dat hij zelfde kan leveren. Aangezien hij nog geen minuten heeft gespeeld rekenen we er maar niet op dat hij nu wel opeens speelt.

3. Daley Blind; te traag voor middenveld in 433 formatie. Bij een 352 zou het kunnen.

4. Ian Maatsen schijnt ook op middenveld te kunnen spelen, maar dan zullen ze wel als linkermiddenvelder in een 352 of 343 bedoelen. Geen optie.

5. Meest logische optie is dan eigenlijk Xavi Simons op 10 posteren en dan speel je dus alleen met Schouten - Reijnders als controlerende middenvelders. De spelers kennen dit systeem.

6. Joey Veerman speelt gewoon. Koeman zal een hoop gesprekken moeten voeren. Tegen Roemenie krijg je een stuk meer ruimte dan tegen hoog druk zettend Oostenrijk en Joey rendeert wel als hij veel ruimte krijgt. Belangrijk is dan wel dat afstemming een stuk beter geregeld is.

7. Nog maar een licht verrassende optie dan; Lutsharel Geertruida op middenveld en Reijnders wat hoger. Dumfries moet dan wel fit zijn en de vraag is dan of Geertruida, volgens Pieter Blacked dan, wel rendeert aangezien er geen standaard looplijnen zijn zoals bij Feyenoord.
pi_214068086
quote:
In de zeventig speelminuten die Wijnaldum tot nu toe op dit EK als invaller kreeg, raakte hij pas twintig keer de bal en kwam hij tot slechts tien geslaagde passes, berekende statistiekenbureau Opta.
Dit is toch werkelijk schandalig..
Niet nieuw overigens, 10 jaar geleden speelde hij al verstoppertje op het WK.
Vreemde speler
  donderdag 27 juni 2024 @ 08:34:08 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214068094
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Franklop noemt het al; wat zijn nu de opties voor Koeman. Schouten en Reijnders presteren allebei nog met een krappe voldoende dus die blijven erin staan.

1. NOS meldt wat wij allemaal al zien en weten; Wijnaldum rendeert niet in dit elftal. Sterker nog, hij speelt verstoppertje. Lijkt me sowieso niet geschikt.

2. Ryan Gravenberch hebben we nog niet in actie gezien; in potentie (jaja potentie) is hij een geschikte middenvelder, kan box to box spelen maar de goede dagen zijn op een hand te tellen. Onder Klopp speelt hij steeds beter maar bij Nederlands elftal moet hij nog laten zien dat hij zelfde kan leveren. Aangezien hij nog geen minuten heeft gespeeld rekenen we er maar niet op dat hij nu wel opeens speelt.

3. Daley Blind; te traag voor middenveld in 433 formatie. Bij een 352 zou het kunnen.

4. Ian Maatsen schijnt ook op middenveld te kunnen spelen, maar dan zullen ze wel als linkermiddenvelder in een 352 of 343 bedoelen. Geen optie.

5. Meest logische optie is dan eigenlijk Xavi Simons op 10 posteren en dan speel je dus alleen met Schouten - Reijnders als controlerende middenvelders. De spelers kennen dit systeem.

6. Joey Veerman speelt gewoon. Koeman zal een hoop gesprekken moeten voeren. Tegen Roemenie krijg je een stuk meer ruimte dan tegen hoog druk zettend Oostenrijk en Joey rendeert wel als hij veel ruimte krijgt. Belangrijk is dan wel dat afstemming een stuk beter geregeld is.

7. Nog maar een licht verrassende optie dan; Lutsharel Geertruida op middenveld en Reijnders wat hoger. Dumfries moet dan wel fit zijn en de vraag is dan of Geertruida, volgens Pieter Blacked dan, wel rendeert aangezien er geen standaard looplijnen zijn zoals bij Feyenoord.
Gaat gewoon het middenveld tegen Frankrijk worden. Veerman kan je er nu echt niet meer inbrengen.

Wel benieuwd wat hij met de rechterkant gaat doen, ongetwijfeld weer de fout maken met Dumbfries en Malen ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 juni 2024 @ 08:36:38 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214068108
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Gaat gewoon het middenveld tegen Frankrijk worden. Veerman kan je er nu echt niet meer inbrengen.

Wel benieuwd wat hij met de rechterkant gaat doen, ongetwijfeld weer de fout maken met Dumbfries en Malen ofzo.
Sowieso benieuwd of Veerman nog een optie is. Als ze hem totaal laten vallen, en hij dat gevoel heeft, zal hij as we speak nu al vakanties aan het uitzoeken zijn voor volgend week.
pi_214068163
Gakpo - Brobbey - Malen
Reijnders - Schouten - Simons
Ake - vDijk - De Vrij - Dumfries

Alles of niks.
pi_214068260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:45 schreef byah het volgende:
Gakpo - Brobbey - Malen
Reijnders - Schouten - Simons
Ake - vDijk - De Vrij - Dumfries

Alles of niks.
Memphis speelt sowieso.
pi_214068319
Koeman gaat gewoon starten met Wijnaldum en Malen. Om vervolgens bij een 1-0 achterstand tot minuut 85 te wachten met het brengen van een extra aanvaller. Risicoloze uitschakeling ;(
pi_214068423
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214068473
quote:
Ja kijkend naar de kant van Nederland zou Nederland op papier zeker de halve finale moeten kunnen halen nu. Spanje - Duitsland wordt waarschijnlijk een kwarfinale.
  donderdag 27 juni 2024 @ 09:31:12 #14
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214068519
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:19 schreef Caland het volgende:
Eerst even die Roemeense bedelaars oprollen en daarna de BURENRUZIE met de Turken

Zin in.
Pas maar op dat ze jou niet rollen.
  donderdag 27 juni 2024 @ 09:32:02 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214068523
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Pas maar op dat ze jou niet rollen.
De Turken of de Roemenen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214068627

Ik vind dit moeilijker te voorspellen dan de andere kant van het schema..
  donderdag 27 juni 2024 @ 09:53:38 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214068655
quote:
Sneijder: ''Timber is een speler die we missen op het middenveld''

Wesley Sneijder is geschrokken van het Nederlands Elftal. De oud-voetballer zag de ploeg van bondscoach Ronald Koeman met 2-3 onderuitgaan tegen Oostenrijk. Vooral de eerste helft was dramatisch van Oranje, waarin Donyell Malen al na zes minuten een eigen doelpunt wist te maken.

''Als je kijkt naar die eerste goal van Oostenrijk, dan heeft Nederland niet een keer de bal geraakt,'' vertelt Sneijder in gesprek met De 538 Middagshow. ''Ze wisten niet dat ze in het Oranje speelden, ze konden elkaar niet vinden. Dat is voor mij wel zorgwekkend. De echte mannen zijn nog niet opgestaan.''

Sneijder baalt enorm van de afwezigheid van Feyenoorder Quinten Timber. De middenvelder moest geblesseerd afhaken en werd uiteindelijk niet opgenomen in de definitieve selectie. ''Timber is een speler die we missen op het middenveld. Juist met dat gif, die ballen verovert en hij kan ook nog eens van afstand schieten. Het is te mak op het middenveld. Hij is er helaas niet bij.''

Nederland treft Roemenië in de achtste finale en Sneijder zou beginnen met Wout Weghorst en Memphis Depay. ''Ronald Koeman kennende zal hij daar niet mee starten. Ik vind ook dat Memphis geen spits is, dat is meer iemand die om een spits heen moet bewegen. Maar goed, Koeman zal vasthouden aan Memphis in de spits en zal daar zijn redenen voor hebben. Het is wel duidelijk dat hij niet in het toernooi zit.''
Sneijder spitting facts @maxi-mus
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 juni 2024 @ 10:14:02 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214068765
Sneijder :')
  donderdag 27 juni 2024 @ 10:22:33 #19
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214068833
Toch raar, je speelt gewoon een volle week niet.

Hopelijk genoeg tijd voor de broodnodige reparaties.

Ik bekijk het gewoon van wedstrijd van wedstrijd. Maar we zullen wel veel geluk nodig hebben, op klasse redden we het niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214068898
Ik denk dat je beter Engeland had kunnen treffen. Grote kans gelet op de mentaliteit van deze selectie dat het er weer in sluipt dat we ‘maar’ tegen Roemenië moeten. Om vervolgens weer op karakter volledig afgetroefd te worden. Wat dat betreft kan het zo maar weer eens een herhaling van het vorige EK tegen Tsjechië worden.
pi_214068951
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
''Als je kijkt naar die eerste goal van Oostenrijk, dan heeft Nederland niet een keer de bal geraakt,'' vertelt Sneijder in gesprek met De 538 Middagshow.
De goal werd notabene gemaakt door een Nederlander w/
pi_214068992
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 10:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat je beter Engeland had kunnen treffen. Grote kans gelet op de mentaliteit van deze selectie dat het er weer in sluipt dat we ‘maar’ tegen Roemenië moeten. Om vervolgens weer op karakter volledig afgetroefd te worden. Wat dat betreft kan het zo maar weer eens een herhaling van het vorige EK tegen Tsjechië worden.
Roemenië heeft ook helemaal niet slecht gespeeld. En niet slecht is op dit matige EK al heel behoorlijk. Ik zou niet eens willen uitsluiten dat Roemenië de finale haalt. Alles is mogelijk in die helft van het schema, want Italië, Nederland en Engeland, de drie grote landen daar, hebben allemaal zeer matig gespeeld.
Mja
  donderdag 27 juni 2024 @ 10:49:01 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214069014
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 10:44 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Roemenië heeft ook helemaal niet slecht gespeeld. En niet slecht is op dit matige EK al heel behoorlijk. Ik zou niet eens willen uitsluiten dat Roemenië de finale haalt. Alles is mogelijk in die helft van het schema, want Italië, Nederland en Engeland, de drie grote landen daar, hebben allemaal zeer matig gespeeld.
Italie en Nederland (op dat laatste potje waarin je al geplaatst was na) toch wel een beetje wat je van die selecties verwacht. Italie zelfs nog redelijk verrassend door als nummer twee imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214069017
Nederland heeft met een door blessures kaalgeslagen middenveld gewoon een minder elftal. Het is bijna ondoenlijk om een logisch middenveld te formeren waar we de rest van het EK nog mee door kunnen. De kritiek op Koeman als trainer is terecht, maar iedere coach zou het hiermee moeilijk hebben.
  donderdag 27 juni 2024 @ 10:50:04 #25
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214069018
Echt, ga 5-3-2 spelen, Maatsen, Ake, De Vrij, Van Dijk en Dumfries achterin, Gravenberch, Schouten daarvoor, Simons op 10 en dan voorin Gakpo en Depay. Dat is voor deze selectie een bekend systeem en sluit aan bij de kwaliteiten van de spelers. Dat worden dan twee weinig spectaculaire wedstrijden om in te komen en dan één wedstrijd hold on for dear life. Dat is de enige kans op een finale.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')