SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Ja zorg dan dat het wat eerder afkoelt ipv dat het om bedtijd nog steeds 25 graden is buitenquote:Op donderdag 27 juni 2024 06:54 schreef bitterbal het volgende:
overdag blij ei , snachts wil ik slapen
Dat zat er niet bij inbegrepenquote:Op donderdag 27 juni 2024 06:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zorg dan dat het wat eerder afkoelt ipv dat het om bedtijd nog steeds 25 graden is buiten
Weer een matige deal afgesloten zekerquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een matige deal afgesloten zeker
Ballie gaat normaal wel heel vroeg naar bed toe; dus beetje vreemd als het dan ineens koud is.quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zorg dan dat het wat eerder afkoelt ipv dat het om bedtijd nog steeds 25 graden is buiten
Ergens middenin Niger gaan wonen, overdag 50 graden, in de nacht -15.quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:54 schreef bitterbal het volgende:
Trekt mij toch niet zoquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens middenin Niger gaan wonen, overdag 50 graden, in de nacht -15.
Maar geen overlast van de vissers.quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
was wel in slaap gevallen maar om half 1 werd ik weer wakker omdat er mensen buiten indiase muziek aan het luisteren waren ofzo
ze hadden dat feestje gegeven met die partytenten toen en daarna niet meer gezienquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Papa paling tegengekomen denk ik.
Ben jij nu ook al arbeidsachuw?quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag wordt het minder warm als het goed is.
Hoop het, wil even lekker naar de speeltuin met de kleine. Even wat verfrissends kopen in de winkel.
In de tuin zitten als mijn meisje slaapt, met een biertje. Beetje mijn benen bruinen.
Ik werk maar 4 dagen, zodat ik 1 dag met de kleine kan zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al arbeidsachuw?
Vakantie is ook een optie
quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:27 schreef mschol het volgende:
Thaise man wordt verlost van cobra in zijn onderbroek
Huh, vaders zijn toch alleen voor in de vakantie?!quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk maar 4 dagen, zodat ik 1 dag met de kleine kan zijn.
Ja hier zou ik ook niet zo blij mee zijnquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als er een slangetje in jouw broek kruipt spring je naar de maan.
Kan zomaar eens gebeuren toch.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als er een slangetje in jouw broek kruipt spring je naar de maan.
Zoals een vrijgezelle Belgische collega van me wel eens verzucht "het zal er toch eens van moeten komen"quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan zomaar eens gebeuren toch.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals een vrijgezelle Belgische collega van me wel eens verzucht "het zal er toch eens van moeten komen"
Kan niet altijd stranddag zijnquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Was vandaag ook een mooie stranddag geweest
Mimimimimimiquote:
Oke Nattekat.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een airco![]()
Voor dit soort dagen is dat echt HDP.
Dat is waar. Heerlijk uitgerust aan de werkdag beginnen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers dat wij in 21 graden kunnen slapen
Zit dalijk 6 weken lang iedere dag met haar. Pfffftt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, vaders zijn toch alleen voor in de vakantie?!
Needy bitch is het ook.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg steeds een melding dat er niets bijgewerkt hoeft te worden.
Oke Miekrosoft, bedankt voor het bericht.
En dan na vijf minuten alles weer ingestort.quote:
quote:
Carpacciobrein, sorry.quote:
Uit de magnetron? Klein, maar een belangrijk detailquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de magnetron? Klein, maar een belangrijk detail
Heb ook het gevoel dat ik mijn nek 3 graden minder kan draaienquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig vandaag wel 3 graden minder dan gisteren![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb ook het gevoel dat ik mijn nek 3 graden minder kan draaien
Ja ik denk dat het tijd wordt dat ik aanvullend ga verzekeren en vaste bezoeker wordt bij de fysioquote:
Kun je weer veel geld uitgevenquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg ineens een nieuwe pinpas
Best een mooi ding
Hopelijk niets chronischquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het tijd wordt dat ik aanvullend ga verzekeren en vaste bezoeker wordt bij de fysio
Ja, komt er ineens rook uit dat ding.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je weer veel geld uitgeven
Ik moest gisteren pinnen en zelfs een pinautomaat kan via de telefoon tegenwoordigquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niets chronisch
[..]
Ja, komt er ineens rook uit dat ding.![]()
Tegenwoordig betaal ik alleen nog maar met m'n telefoon en dat gaat net iets te soepel![]()
Ja je bedoelt fysiek je telefoon tegen het pinautomaat houden, toch?quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest gisteren pinnen en zelfs een pinautomaat kan via de telefoon tegenwoordig
Ook als je gewoon flappen moet tappen. Ik geef zo ook echt te makkelijk geld uit soms.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja je bedoelt fysiek je telefoon tegen het pinautomaat houden, toch?
Dat bedoel ik ook![]()
Het kan zelfs met mijn horloge, maar dat vind ik een beetje too much
Dat gaat op vakantie met een andere valuta ook veel te makkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook als je gewoon flappen moet tappen. Ik geef zo ook echt te makkelijk geld uit soms.
chronisch een vaste nek lijkt me inderdaad erg lastig, maar denk dat het gewoon door een slechte houding vannacht komtquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niets chronisch
[..]
Ja, komt er ineens rook uit dat ding.![]()
Tegenwoordig betaal ik alleen nog maar met m'n telefoon en dat gaat net iets te soepel![]()
Herkenbaar, maar een beetje losmaken helpt veelquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
chronisch een vaste nek lijkt me inderdaad erg lastig, maar denk dat het gewoon door een slechte houding vannacht komt
Ik ben niet uitgerust, maar dat komt doordat ik gewoon matig slaap de laatste dagen. Nog steeds veel beter dan als het ook nog eens plakkerig was geweestquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is waar. Heerlijk uitgerust aan de werkdag beginnen.
Oke, dus zelfs airco helpt niet met een goede nachtrust.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgerust, maar dat komt doordat ik gewoon matig slaap de laatste dagen. Nog steeds veel beter dan als het ook nog eens plakkerig was geweest
Airco draagt bijquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus zelfs airco helpt niet met een goede nachtrust.
Stel je voor dat je die niet hadquote:
Dan was 'ie minimaal overleden inmiddels.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die niet had
quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die niet had
Geroosterde katquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was 'ie minimaal overleden inmiddels.
Dat niet, maar wel heel erg mijn naam eer aan gedaan 's nachts.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer in staat om te functionerenquote:
Dat ga ik echt missenquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, maar dan hebben we geen dagelijkse klacht meer
Dat zou zonde zijn
Ewl, heb je wel gedoucht vanochtend?quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel heel erg mijn naam eer aan gedaan 's nachts.
Ik ook.quote:
Ik douche in de avond.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewl, heb je wel gedoucht vanochtend?
Ja, maar je zweet in de nachtquote:
Ik heb het zelfs tijdens zijn vakantie gemist.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik kijk daar namelijk dagelijks erg naar uit.
echt he, iedereen zou sowieso in de ochtend moeten douchen. In bed maakt het niet uit dat je stinkt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je zweet in de nacht
Nu niet, want aircoquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je zweet in de nacht
Dat je dan denkt: hmmm.. wat mis ik in mijn leven...quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs tijdens zijn vakantie gemist.
Nou ja.. misschien kan je overwegen om twee keer per dag te douchen (met dit warme weer), maar dat moet iedereen zelf wetenquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt he, iedereen zou sowieso in de ochtend moeten douchen. In bed maakt het niet uit dat je stinkt.
Zolang je maar voldoende deo gebruiktquote:
Als ik sport gebeurt dat ookquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. misschien kan je overwegen om twee keer per dag te douchen (met dit warme weer), maar dat moet iedereen zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |