Ik mik het altijd in m'n bidons als sportdrank, suiker is gewoon goede brandstof.quote:
Dat had ik dus met deze, het smaakte naar die chemische rotzooi. Men zou bijna maar aan de Roosvicé gaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Eerst had je het krimpflatie flessen schandaal waardoor die flessen ineens kabouterflessen werden voor dezelfde prijs.
Die dingen zijn dus ontiegelijk snel leeg nu...
Maar nu presteren het verdomme om met mijn favoriete smaak, de Tropical, te gaan lopen kutten![]()
Ik had dus weer 4 flessen gekocht bij AH, nietsvermoedend giet ik het net in een glas met water....ik proef...WTF wat is dit....die smaak echt walgelijk![]()
dus ik kijk op de fles of ik misschien per ongeluk de verkeerde aspartaam suikervrije kankervariant heb gekocht. Maar nee, het is toch echt de Tropical en de datum is gewoon goed.
Maar wat blijkt nou, er staat "MEER FRUITIGE SMAAK" op de fles. Maar in de ingrediėnten kan ik het verschil niet vinden als ik het vergelijk met de oude fles die ik nog heb.
Die meer fruitige smaak betekent gewoon "MEER CHEMISCHE ROTZOOI" maar dat verkoopt natuurlijk niet.
Want chemische rotzooi zal goedkoper zijn als ingrediėnt dan vruchtenconcentraat.
Wat een eikels zeg, deze flessen kan ik wegtieften want niet meer te zuipen.
Ik ben echt helemaal klaar met KC, mij zijn ze kwijt als klant. Iemand die een goed alternatief weet voor de oude KC Tropical smaak?
Klacht: Karvan Cevitam verneukt het alweer...
oh ja die heb ik lang geleden ooit eens gehad en gelijk weggetieft, niet normaal daar krijg je instant kanker van, van die rotzooiquote:Op donderdag 27 juni 2024 00:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat had ik dus met deze, het smaakte naar die chemische rotzooi. Men zou bijna maar aan de Roosvicé gaan
[ afbeelding ]
Die meid zal nu wel echt pompenquote:
Inderdaad, was voor mij ook bijna 10 jaar geleden dat ik het had geprobeerd. Dacht dat het wel wat zou zijn. Kon ik het meenemen naar werk, in mijn bureaula makkelijk opslaan. Neemt weinig ruimte in beslag dan een fles. Maarja, dan moet de smaak wel goed zijnquote:Op donderdag 27 juni 2024 00:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
oh ja die heb ik lang geleden ooit eens gehad en gelijk weggetieft, niet normaal daar krijg je instant kanker van, van die rotzooi
Dat dit enorm gay is besef je hopelijk zelf ook?quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Niet gewoon zelf fruitsap uitpersen en meenemen.
Er zijn mannen die hun eigen productie drinken, hij zal er ook wel bijhorenquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat dit enorm gay is besef je hopelijk zelf ook?
Dan vraag ik me hoe je dat soort details weet van die vrouw, heb je het geproefd?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Er zijn mannen die hun eigen productie drinken, hij zal er ook wel bijhoren
Ik ken ook een vrouw die na haar zwangerschap haar thee mengde met eigen melk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |