SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4everblackeyed : DatumprikkerBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die deur of chinees?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou kijk.. dat bedoel ik maar
Of een afhaalmaaltijd bij de chinees
Wanneer ga je halen?
Goede TT zusquote:
geld klotst tegen de plinten dat je een duur sportschoolabo kan betalen zonder er heen te gaan maar niet een fatsoenlijk mobiel internetabonnement.quote:
Allebei en het liefste tegelijkertijdquote:
Beetje van US en een beetje van mezelfquote:
gesmoltennattekutkatquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef UitStraling het volgende:
3000 graden, ligt er dadelijk een klagend plasje zweet op de grond.
Bij NK zekersquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We hebben het hier nog wel over je internetbundel. Toch?
Was wel bevrijdend op vakantie om 10GB te hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
geld klotst tegen de plinten dat je een duur sportschoolabo kan betalen zonder er heen te gaan maar niet een fatsoenlijk mobiel internetabonnement.
Voor de prijs van een deur kan ik 100+ keer chinees halenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allebei en het liefste tegelijkertijd
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
geld klotst tegen de plinten dat je een duur sportschoolabo kan betalen zonder er heen te gaan maar niet een fatsoenlijk mobiel internetabonnement.
en jij weet dit...... hoe?quote:
Ik heb over 2 weken 12GB dataquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel bevrijdend op vakantie om 10GB te hebben
Oke, alleen de chinees dan maarquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de prijs van een deur kan ik 100+ keer chinees halen
Ik zet in de VS gewoon mijn data helemaal uit, gebruik daar alleen hotelwifiquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel bevrijdend op vakantie om 10GB te hebben
Ik heb hier een Kat rondlopenquote:
Maar dan niet die 100x in 1 keer toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, alleen de chinees dan maar
Nee, anders kom ik wel even helpenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan niet die 100x in 1 keer toch?
ik heb voor 14.5 onbeperkt bellen en 30gbquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het echt achterlijk duur hier in Nederland
En een hamster moet alles bezorgen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voor 14.5 onbeperkt bellen en 30gb
ja ik had net verlengd en dacht... 15GB is mooiquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb binnenkort 40 GB en ik kom van 6GB (was eerst 3GB)
Het is de 26e en ik heb nu 1,56 GB verbruikt.
Nee, gaat goedkomen
Ging Odido maar bij mij verdubbelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik had net verlengd en dacht... 15GB is mooi
de bundel er onder was net te laag.
gaat odido verdubbelen. heb ik 30 en was de bundel er onder prima geweest
nee ik ga zelf wel naar de winkelquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een hamster moet alles bezorgen?
daar heb je een te klein bundeltje voorquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ging Odido maar bij mij verdubbelen
neequote:
15 GB is echt primaquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik had net verlengd en dacht... 15GB is mooi
de bundel er onder was net te laag.
gaat odido verdubbelen. heb ik 30 en was de bundel er onder prima geweest
ook bij de sportschool geweest?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo weer op weg terug. Dat was een leuke en intensieve dag. Had wat koeler mogen zijn. Maar ja
Wthquote:
snap dat iddquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
15 GB is echt prima![]()
Ik kon kiezen
Of hetzelfde, dus 6GB voor 4 euro minder
Of 40 GB voor 1 euro meer
Keuze is dan snel gemaakt
Ja sorry, we zullen het niet meer doenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Wow ik kijk ff niet en het topic is dicht
Die VS bundel voor minder dan dat heeft wel een balletje doen rollen bij mij dat het misschien eens tijd is om wat anders te zoekenquote:
ze gaan te snel koenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Wow ik kijk ff niet en het topic is dicht
maar als ik laat bezorgen misbruik ik de bezorgbundel van ex en laat ik wel een hamster komen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vandaar dat er geen hamsters waren voor de bezorging.
Een nattekat die naar de sportschool gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Is er iets leuker dan corpsballen op een terras horen blaten over hoeveel ze later gaan verdienen?
De sportschool zoeken, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die VS bundel voor minder dan dat heeft wel een balletje doen rollen bij mij dat het misschien eens tijd is om wat anders te zoeken
ja , corpsballen niet horen blatenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Is er iets leuker dan corpsballen op een terras horen blaten over hoeveel ze later gaan verdienen?
een nattekat die verzaakt en nog steeds op de bank hangtquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nattekat die naar de sportschool gaat.
Heb nog tot 20:40 het recht tot uitbuiken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
een nattekat die verzaakt en nog steeds op de bank hangt
Iedereen is oververhit.quote:
Tik tik tikquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nog tot 20:40 het recht tot uitbuiken.
Ja eigenlijk alles is wel leukerquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
kapitein haak raakt daar gestresst vanquote:
ben je verbrand?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Met dit weer voelt het soms net alsof er onzichtbare beestjes tunneltjes in je gezichtshuid boren, hebben jullie dat ook?
Dus je komt hier vannacht nog even klagen dat het te warm is in je slaapkamer en je dat ding toch maar hebt verplaatstquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Airco zet ik morgen wel in de slaapkamer, te veel gedoe
Nee, iets met een douche enzoquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Met dit weer voelt het soms net alsof er onzichtbare beestjes tunneltjes in je gezichtshuid boren, hebben jullie dat ook?
Begrijp ik welquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
kapitein haak raakt daar gestresst van
Voor die ene warme dag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
tjong jij bent echt de ergstequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Door al die neurofibromen valt mij iets nieuws echt niet op...quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Nee, want zelfs in de woonkamer maakt ie genoeg lawaai om mijn slaap negatief te beïnvloedenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je komt hier vannacht nog even klagen dat het te warm is in je slaapkamer en je dat ding toch maar hebt verplaatst
en dan is het de vraag.... hoe groot is je bundel, red je het nog met die 20% voor e overige 4 dagenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo krijg ik nu precies een sms van Vodafone met 'Je zit op 80% van je bundel.'
heeft waarschijnlijk gewoon een dom abo ooit genomen en daarna niet gedacht dat hij ook over kon stappen naar nieuwe bundelsquote:
Is geen aboquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft waarschijnlijk gewoon een dom abo ooit genomen en daarna niet gedacht dat hij ook over kon stappen naar nieuwe bundels
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nog tot 20:40 het recht tot uitbuiken.
Misschien moeten we dat even aan Bilal vragenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo krijg ik nu precies een sms van Vodafone met 'Je zit op 80% van je bundel.'
ik heb dan ook niet zo'n ding dus hoef geen smoes te verzinnen om hem niet te hoeven verplaatsenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij krijgt dat ding niet eens op de plek waar die moet staan
Nog 5 minuten...quote:
dan ben je helemaal domquote:
Ja het is een beetje een nutteloos bang maak sms'je. Je zit nu op 80% van je 5GB bundel, maar gelukkig heb je daarna nog 5GB dubbele data, dus geen zorgenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan is het de vraag.... hoe groot is je bundel, red je het nog met die 20% voor e overige 4 dagen
owwwww nog 120% om te verbrassenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een nutteloos bang maak sms'je. Je zit nu op 80% van je 5GB bundel, maar gelukkig heb je daarna nog 5GB dubbele data, dus geen zorgen
Die is toch van de NS, of zit die ook bij Vodafone?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat even aan Bilal vragen
Denk bij alle bedrijven van NL.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is toch van de NS, of zit die ook bij Vodafone?
Nog 5 dagen te gaan, moet ik nog mijn best gaan doenquote:
Is geen smoes, ik acht het gewoon niet noodzakelijk genoeg om het risico op kutbeestjes te riskerenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb dan ook niet zo'n ding dus hoef geen smoes te verzinnen om hem niet te hoeven verplaatsen
Heeft die zijn eigen zzp callcenter?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk bij alle bedrijven van NL.
klinkt herkenbaar. met nog ruim 29GB in 4 dagen te gaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog 5 dagen te gaan, moet ik nog mijn best gaan doen
Hoe danquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb 14 GB per maand voor 10 euro maar krijg het nooit op eigenlijk.
Over kutbeestjes gesproken, ik doe hier net de ramen open en er vliegt gelijk een vlieg naar binnenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is geen smoes, ik acht het gewoon niet noodzakelijk genoeg om het risico op kutbeestjes te riskeren
Denk dat die eerder de prijs bedoeltquote:
ja dat doen ze... daarom heten ze ook vliegen..... die vliegen...quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over kutbeestjes gesproken, ik doe hier net de ramen open en er vliegt gelijk een vlieg naar binnen
Ja en hij opereert vanuit de trein.quote:
Dit is gewoon het bewijs dat ik beter m'n slaapkamerraam dicht kan laten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over kutbeestjes gesproken, ik doe hier net de ramen open en er vliegt gelijk een vlieg naar binnen
dokter bibberquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en hij opereert vanuit de trein.
Oh is die ook nog chirurg?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en hij opereert vanuit de trein.
en daar was internet kopen duurquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb 1 keer gehad dat door mijn bundel 6GB heen was, maar toen lag ik ook 3 weken in het ziekenhuis
Waarom doe je het raam open? Het is 3000 graden buiten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:
tja NK heeft geen aboquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch best standaard tegenwoordig bij Sim Only?
Nattekat betaalt 10 euro voor 1GB, denk niet dat hij daar zo heel veel verstand van heeftquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch best standaard tegenwoordig bij Sim Only?
Ik heb m'n deur open, mag dat wel?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doe je het raam open? Het is 3000 graden buiten.
Oh is bij simpel gewoon best standaard volgens mij. Bij anderen dan vast ook wel.quote:
Omdat het hier in de woonkamer ook alweer 27+ wasquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doe je het raam open? Het is 3000 graden buiten.
ftquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nattekat betaalt 10 euro voor 1GB, denk niet dat hij daar zo heel veel verstand van heeft
Ik ben vooral benieuwd wat het zo veel duurder maaktquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nattekat betaalt 10 euro voor 1GB, denk niet dat hij daar zo heel veel verstand van heeft
Kon gewoon gebruik maken van het ziekenhuis wifi, maar was te lui om dat om te zetten.quote:
jij koopt prepaid internet. das duurquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat het zo veel duurder maakt
ow dat was domquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kon gewoon gebruik maken van het ziekenhuis wifi, maar was te lui om dat om te zetten.
Wel daar met mijn laptop 2 Grand Prixs live kunnen kijken.
Prepaid kaarten worden toch alleen nog maar gekocht door drugsdealers en gastarbeiders van buiten de EUquote:
Je kan me niet vertellen dat een sim only van tien euro p.m. voor 18 gb duurder is dan wat je nu doet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Abo is oprecht niet goedkoper, al eens gekeken
wel dus. kutkatquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Abo is oprecht niet goedkoper, al eens gekeken
raad eens wat NK isquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prepaid kaarten worden toch alleen nog maar gekocht door drugsdealers en gastarbeiders van buiten de EU
Je bent iets op het spoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prepaid kaarten worden toch alleen nog maar gekocht door drugsdealers en gastarbeiders van buiten de EU
Waarom wil je perse bij odido blijven?quote:
noujadatdusquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Dan blijf je toch bij Odido. Ik blijf lekker bij simpel.
Neh, ik wil het addertje gewoon weten eerst. Dekking? Snelheid? Waar betaal ik voorquote:
Doe nou niet zo moeilijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, ik wil het addertje gewoon weten eerst. Dekking? Snelheid? Waar betaal ik voor
voor internet en onbeperkt bellenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, ik wil het addertje gewoon weten eerst. Dekking? Snelheid? Waar betaal ik voor
Hij is te lui om op te staan voor de sportschool, dus dat zal ook niet goed zijn voor de klantenbinding. Dus hij is een gastarbeider uit Moldaviëquote:
Niks. Heb het al jaren en werkt gewoon prima.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
en inmiddels is het al 20.45 en is hij nog niet in de sportschoolquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moet je ook niet vragen hoe het goedkoper kan.
Ik ken hem veel te goedquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent Nattekat nog niet volgens mij
Toen T-Mobile de naam wijzigde naar Odido ben ik na 20 jaar gelijk overgestapt op Vodafonequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
Dan blijf je toch bij Odido. Ik blijf lekker bij simpel.
jij vond die naam zo erg dat je weg gingquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen T-Mobile de naam wijzigde naar Odido ben ik na 20 jaar gelijk overgestapt op Vodafone
Ja, is wel handig als je naar de sportschool gaatquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen T-Mobile de naam wijzigde naar Odido ben ik na 20 jaar gelijk overgestapt op Vodafone
Huff pufffquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het hier in de woonkamer ook alweer 27+ was
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij vond die naam zo erg dat je weg ging
Ik heb bananen, melk, frikandellen, ijs en winegums gekocht. Ik wilde ook nog bolletjes hebben, maar die waren al op, dus daar moet ik morgen of vrijdag nog voor langs.quote:
Lekker in de Lidl overnachtenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb bananen, melk, frikandellen, ijs en winegums gekocht. Ik wilde ook nog bolletjes hebben, maar die waren al op, dus daar moet ik morgen of vrijdag nog voor langs.
Ik vind het goed van mezelf dat ik geen chips heb gekocht.
Toen ik mijn huis uitliep, vond ik het lekker buiten, toen ik uit de Lidl kwam, vond ik het warm buiten.
Ik had ineens een nieuw telefoonabo toen ik belde voor gratis wifi versterkersquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja
Plus ze hadden alleen nog maar te dure kutabonnementen, bij Vodafone kreeg ik toen veel korting omdat ik ook Ziggo heb
Ik ga dit smoothierecept niet uitproberen, sorry.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb bananen, melk, frikandellen, ijs en winegums gekocht. Ik wilde ook nog bolletjes hebben, maar die waren al op, dus daar moet ik morgen of vrijdag nog voor langs.
ja ik ben juist bij vodafone en ziggo weg gegaan naar toen tmobile en tele2 omdat ik geen tv abo meer nodig heb en internet only bij ziggo is duur...quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja
Plus ze hadden alleen nog maar te dure kutabonnementen, bij Vodafone kreeg ik toen veel korting omdat ik ook Ziggo heb
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
Nattekat blijft gewoon tien euro voor 1GB betalen.
Hij blijft ook gewoon op die luie bank een beetje muziek luisterenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
Nattekat blijft gewoon tien euro voor 1GB betalen.
ga sporten danquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
Can you feel the love tonight
Nou, niet echt, wat probeert die radio nou weer te zeggen?
Niet, ik lig nu in m'n bedquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij blijft ook gewoon op die luie bank een beetje muziek luisteren
Goed zo want nu naai je jezelf echt hard.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer ben ik over
en hij vindt het lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed zo want nu naai je jezelf echt hard.
Had ik een paar jaar terug ook bij de zoggi dat ik belde of het abonnement goedkoper kon. Toen was het gelijk van 'oh ik zie dat u al heel lang klant bent, we sturen u sowieso eerst een nieuwe wifirouter op, en nog wat andere meuk en het komende jaar voor de helft van het geld'quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ineens een nieuw telefoonabo toen ik belde voor gratis wifi versterkers
"Oh, ik zie dat u al sinds 2019 kan overstappen."
Ja eh.. hehehehe klopt
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga dit smoothierecept niet uitproberen, sorry.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je er ook op tijd voor als het versbrood net nog een beetje warm de schappen in gaat
Dan is het toch appelsap?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Perensap;
Vruchtensap uit concentraat 85% (appel 75%, peer 10%)
10% peer, dat valt nog mee.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Perensap;
Vruchtensap uit concentraat 85% (appel 75%, peer 10%)
Ik zou vorig jaar overgaan van zoggi naar odido omdat ze glasvezel gingen aansluiten. Maar daar ging zoveel fout dat ik er geen zin meer in had en die overstap heb afgezegdquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben juist bij vodafone en ziggo weg gegaan naar toen tmobile en tele2 omdat ik geen tv abo meer nodig heb en internet only bij ziggo is duur...
dus nu inmiddels odido en odido en goedkoper dan ziggoprijs
kijk je veel tv?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik een paar jaar terug ook bij de zoggi dat ik belde of het abonnement goedkoper kon. Toen was het gelijk van 'oh ik zie dat u al heel lang klant bent, we sturen u sowieso eerst een nieuwe wifirouter op, en nog wat andere meuk en het komende jaar voor de helft van het geld'
Misschien moet ik weer eens een keertje bellen
quote:
snap ik.... maar bij mij was het voordeel ook dat aansluiten eitje was. alles lag al in woning. vorige bewoner had al glas gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou vorig jaar overgaan van zoggi naar odido omdat ze glasvezel gingen aansluiten. Maar daar ging zoveel fout dat ik er geen zin meer in had en die overstap heb afgezegd
Ja, ik kan het van harte aanbevelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik een paar jaar terug ook bij de zoggi dat ik belde of het abonnement goedkoper kon. Toen was het gelijk van 'oh ik zie dat u al heel lang klant bent, we sturen u sowieso eerst een nieuwe wifirouter op, en nog wat andere meuk en het komende jaar voor de helft van het geld'
Misschien moet ik weer eens een keertje bellen
Neuh, meestal als achtergrond geluid (gebruik de tv wel als radio) en 's avonds in bed op de sleeptimer om bij in slaap te vallenquote:
Dan trek ik een zak chips open en zal aan je denken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Ok, om 21:00 stipt ga ik m'n tas inpakken en richting de sportschool
eerst zienquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Neem je dan je bed mee op je rug?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Dan gelovenquote:
hmmm ja oke dan genoeg dus om wel tv abo te willen houdenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, meestal als achtergrond geluid (gebruik de tv wel als radio) en 's avonds in bed op de sleeptimer om bij in slaap te vallen
Nee, mijn bed rijdt daarheenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je dan je bed mee op je rug?
Eh.... oke.. whatever floats your boatquote:
Als ik maar naar de sportschool ga toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.... oke.. whatever floats your boat
Ja uiteindelijk is de glasaansluiting wel helemaal geplaatst, maar dus geen kastje van een aanbieder er op aangeslotenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik.... maar bij mij was het voordeel ook dat aansluiten eitje was. alles lag al in woning. vorige bewoner had al glas gehad.
dus monteurtje er bij die spul van odido aan heeft gesluit en daarna meteen abo ziggo opgezegd en hop
ik heb superluxe extradubbelglas dus zelfs al staan ze onder mn raam hoor ik ze nog nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
Bij wie zitten er geen mensen buiten? en mag ik daar dan slapen?
mag ik bij jou slapen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb superluxe extradubbelglas dus zelfs al staan ze onder mn raam hoor ik ze nog niet
Ja en ook wat oefeningen aubquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik maar naar de sportschool ga toch?
Ik heb nog een logeerkamer overquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
Moet ze dan ook naast jou op bed?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Hier zit niemand buiten, maar je moet wel dealen met de herrie van m'n airco.
ow kijk dat scheelt alweer, dan kun je wel over zodra de prijs goed genoeg voor je is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk is de glasaansluiting wel helemaal geplaatst, maar dus geen kastje van een aanbieder er op aangesloten
ja hoor. je kan op de bank en anders moet je een luchtbed mee nemenquote:
Neequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ze dan ook naast jou op bed?
Hier zijn twee logeerkamers, maar daar kom je niet zomaar...quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
oke kan wel op de bankquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor. je kan op de bank en anders moet je een luchtbed mee nemen
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Op een luchtbed in de woonkamer naast die herrieairco.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Tenzij die net zo vol ligt als bij jouquote:
Zijn er weer mensen buiten?quote:
hij doet alsof en gaat nu 45min mee lezenquote:
Nog meer katten gifjes posten om zijn databundel leeg te krijgenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij doet alsof en gaat nu 45min mee lezen
joh die gaat echt de deur niet uitquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog meer katten gifjes posten om zijn databundel leeg te krijgen
Het spijkerbloesje en de panterbroek en ik stond daar ergens in een hoek...quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
heb het panter broekje via de sale op de site kunnen kopen
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
Panters dragen helemaal geen broekjes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
Wiequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat even aan Bilal vragen
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
https://nl.pockies.com/products/leopard-1quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
Toevallig op 7 januari?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het spijkerbloesje en de panterbroek en ik stond daar ergens in een hoek...![]()
geen probleem we hebben de maaltijd nog niet opquote:
Panter niet jouw ding ?quote:
Het is ook pas 21:00 natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Kan ook nog niet slapen heb ik gemerkt als het zo licht is en overdag val ikzo in slaap
Zou niet direct mijn eerste keuze zijnquote:
Berenbroekquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet direct mijn eerste keuze zijn
6min te laatquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik loop nu m'n deur uit
@:Nizno @:ESF1Gamer
Pics, or didn't happenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik loop nu m'n deur uit
inb4 post over de temperatuurquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik loop nu m'n deur uit
Voor jezelf?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou niet direct mijn eerste keuze zijn
das een onderbroekquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://nl.pockies.com/products/leopard-1
ik houd alleen niet van die losse modelletjes
zn 1 GB is al opquote:
Het is nog heerlijk warm buitenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
inb4 post over de temperatuur
Het is ook altijd hetzelfde liedjequote:
Typt hij binnen, naast zijn herrie aircoquote:
Joepie de poepiequote:
Grap?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een paar maanden maar. Die grap loopt al een tijdje.
Waar moet je nou weer geld voor pinnen, voor de dealer?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet zo ook nog even geld pinnen; maar wacht maar even tot na het voetballen.
Als hij via Tinder een chickie regelt moet hij wel flexibel zijn als hij maar wil bellen en selfies wil sturen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
ik weet trouwens die adder best wel van dat sim only abonnement
de adder is dat hij minimaal 1 jaar een abo moet nemen... en nu maandelijks zn bundeltje kan stoppen
Sim only kan je per maand opzeggen, ben je wel ietsje duurder uitquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
ik weet trouwens die adder best wel van dat sim only abonnement
de adder is dat hij minimaal 1 jaar een abo moet nemen... en nu maandelijks zn bundeltje kan stoppen
ik heb ook standaard briefjes in mn telefoonhoesje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar moet je nou weer geld voor pinnen, voor de dealer?
Stukadoor. Ga er voor het gemak even vanuit dat die gewoon cash wil hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar moet je nou weer geld voor pinnen, voor de dealer?
als het een beun is sowiesoquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stukadoor. Ga er voor het gemak even vanuit dat die gewoon cash wil hebben.
Ah ja begrijpelijk, scheelt weer btwquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stukadoor. Ga er voor het gemak even vanuit dat die gewoon cash wil hebben.
fotoquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik loop nu bij de sportschool naar binnen
ik moet hem niet op insta..... straks stalkt hij mijquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks even op Insta checken.
Jij bent meer het type dat mij gaat stalken dan andersom.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moet hem niet op insta..... straks stalkt hij mij
Zit de snackbar er bij in dan tegenwoordig?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik loop nu bij de sportschool naar binnen
Een stucadoor die cash geld wil om netjes de btw af te dragenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij netjes btw af gaat dragen.
Hoezo ben jij nog hier aan het posten ipv aan het sportenquote:
Hij zei niet dat hij ging sporten, hij zei dat hij de sportschool binnenliepquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ben jij nog hier aan het posten ipv aan het sporten
ken ik niet, ben ik nou te oud of te jong?quote:
das op tijd. trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |