Je kan gewoon op mute drukken tijdens de rustquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prijsvrij aids en Social Deal aids.
Ook alleen al de opmerking: "Even schakelen naar de studio van Sporza", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Studio Fußball kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Te lui voor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan gewoon op mute drukken tijdens de rust
Sorry vandaag kan ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutopkomst
Dit is de laatste keer dat ik haxball organiseer
Haxball is doot.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutopkomst
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Even schakelen naar de studio van Sporza", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Studio Fußball kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Jan Schouten, een charismatische en uitgesproken ex-voorzitter van FC Den Bosch, geloofde dat vrouwen te veel werk op zich namen en niet goed konden delegeren, een eigenschap die hij ook in het huidige Nederlands Elftal ziet, waar spelers als Donyell Malen te hard werken en daarbij fouten maken, en de afwezigheid van cruciale spelers zoals Frenkie de Jong de tekortkomingen van het team pijnlijk duidelijk maakt.quote:
Ken je FOK! traditiesquote:
Hopelijk vanavond nog met kale @Cocoquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutopkomst
Ha haquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jan Schouten, een charismatische en uitgesproken ex-voorzitter van FC Den Bosch, geloofde dat vrouwen te veel werk op zich namen en niet goed konden delegeren, een eigenschap die hij ook in het huidige Nederlands Elftal ziet, waar spelers als Donyell Malen te hard werken en daarbij fouten maken, en de afwezigheid van cruciale spelers zoals Frenkie de Jong de tekortkomingen van het team pijnlijk duidelijk maakt.
De echte druk komt pas het laatste kwartierquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zouden de Belgen er eigenlijk rekening mee houden dat ze ook als 4e in de groep kunnen eindigen?
Tradities zijn er niet om zo verkracht te wordenquote:
Ik denk eigenlijk ook dat Nederland heel matig was omdat Oostenrijk zo goed stondquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo goed waren die ook niet hoor. Wij waren vooral heel erg slecht.
Mooi geactualiseerd naar de huidige situatie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Even schakelen naar de studio van Sporza", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Studio Fußball kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
sorry, ik kon meedoen maar miste de links omdat de ups bezorger een pakje kwam afleveren en ik naar de deur moest en toen ik terugkwam was er al een nieuw topicquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutopkomst
Dezelfde Cowman die het volgens @Caland altijd tactisch wel op orde heeftquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook dat Nederland heel matig was omdat Oostenrijk zo goed stond
Maar daar liep niet bijster veel kwaliteit rond, nee. Wat het wel extra gênant maakt. Deze was op het conto van Cowman.
Nou prima dat vind ik een goede redenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
sorry, ik kon meedoen maar miste de links omdat de ups bezorger een pakje kwam afleveren en ik naar de deur moest en toen ik terugkwam was er al een nieuw topic
Ik ben tegen pestenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dezelfde Cowman die het volgens @:caland altijd tactisch wel op orde heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |