quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken kogelbiefstuk, patat van Friethoes en een romainesla met een lekkere vinaigrette.
Dank u, wordt gewaardeerd!quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
deze combinatie sloopt je inderdaad, sterkte, thoughts and prayers for you
Beetje te zwaar voor dit weer. Een fris pilsje is nu wel lekker maar denk dat ik meteen erna op mijn kop sta dus water it isquote:
Voor deze temperaturen geef ik je helemaal gelijk. Een fris biertje of een blond biertje. Maar los van het weer vind ik het een mooi biertjequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje te zwaar voor dit weer. Een fris pilsje is nu wel lekker maar denk dat ik meteen erna op mijn kop sta dus water it is
Proost ik ben saai aan water deze weekquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater drinkt een Normandische Rose-Cider, lekker fris en fruitig
Hee, ook zeebaars, lekker! Smakelijk eten alvastquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets met daarbij gebakken gekruide krielaardappeltjes en in de oven geroosterde wortels met allerlei kruiden, ui, knoflook, ahornsiroop en sesamzaad.
Dankjewel.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:59 schreef Kanaroe het volgende:
Hee, ook zeebaars, lekker! Smakelijk eten alvast
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets met daarbij gebakken gekruide aardappeltjes en in de oven geroosterde wortels met allerlei kruiden, ui, knoflook, ahornsiroop en sesamzaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |