SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Nee, vandaag gewoon aan het werk. Normaal gesproken zou ik na werktijd dan nog wel een paar uurtjes naar het strand gaan bij echt lekker weer. Eten + drinken mee en mini-vakantie houden. Genoeg plekken waar het niet druk is, of waar gewoon leuke mensen zijn. Vandaag echter niet want ik ga naar een concert toe.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij trouwens op het strand geweest vandaag @:Airwin? Of sla je dit soort dagen over ivm drukte
Nog nooit Iraans gegeten. Wat zou ik daar kunnen verwachten?quote:
https://parsarestaurant.nl/quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit Iraans gegeten. Wat zou ik daar kunnen verwachten?
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetjequote:Op woensdag 26 juni 2024 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar is t vast met wat koeler. Beetje zeewind?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetje
heb je gezwommen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was echt super Nice. Was helemaal niet zo warm met de wind
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetje
Oh dat zijn prima prijzen idd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
en niet duur16,50 voor een menu ben er al eerder geweest en je krijgt echt veel
https://kwallenradar.nl/quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
Wel veel kwallen in de zee![]()
Is er een kwallenseizoen ofzo
Heb je gezwommen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
Wel veel kwallen in de zee![]()
Is er een kwallenseizoen ofzo
quote:Nederland geniet momenteel van prachtig zomerweer, waar we lang naar hebben uitgekeken. Nu de temperaturen stijgen, trekken zee-enthousiastelingen deze week massaal naar het strand. Dit laatste leidt echter ook tot een toestroom van kwallen langs de kust.
Grote brrr!quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Las dat het water 18 graden is
is toch lekker om even af te koelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Las dat het water 18 graden is
NB sticker, lekker bezigquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.bndestem.nl/a(...)e-weghelft~a84a9df5/
wanneer gaan we boomers hun rijbewijs eens afpakken
Beetje het motto van vandaagquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik hier mee bezig was.
Maar ze komen het strand al op. Het is een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang de kwallen in de zee zitten posten ze hier in ieder geval niet.
Bahquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
33 graden in de auto
Heerlie de peerlie.
Nog maar 1 dag dit weer en dan is het weer koeler, dacht ikquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
33 graden in de auto
Heerlie de peerlie.
Goede combinatie met het besturen van een auto.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
33 graden in de auto
Heerlie de peerlie.
Dimmy is het kippetje aan het grillen en jij aan het stomen, verschil moet er wezenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
33 graden in de auto
Heerlie de peerlie.
Zeker..quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dimmy is het kippetje aan het grillen en jij aan het stomen, verschil moet er wezen
Details, EveryBlackEyedquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede combinatie met het besturen van een auto.
Heb het idee, met de vrouwen die ik ken, dar 7 enorm laag is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat mensen in Nederland gemiddeld 5,7 relaties hebben tijdens hun leven1. Als we specifiek naar het aantal bedpartners kijken, is het gemiddelde aantal voor mannen 6,4 en voor vrouwen 7. Het ideale aantal bedpartners ligt iets hoger: voor mannen op 7,5 en voor vrouwen op 7,62. Interessant, toch? 😊
Ik zit daar echt ver onderquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat mensen in Nederland gemiddeld 5,7 relaties hebben tijdens hun leven1. Als we specifiek naar het aantal bedpartners kijken, is het gemiddelde aantal voor mannen 6,4 en voor vrouwen 7. Het ideale aantal bedpartners ligt iets hoger: voor mannen op 7,5 en voor vrouwen op 7,62. Interessant, toch? 😊
quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het idee, met de vrouwen die ik ken, dar 7 enorm laag is.
Ik trek dat omhoog. Behoorlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
Oke MODIEEEEquote:
zo weinig?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
Ik ga niet ontkennen.quote:
Ik zal zo de tv eene aanzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:28 schreef Karzai het volgende:
blijven we vandaag thuis voor oekraine tegen belgie of slowakije -roemenie?
Nou dat was mijn gedachte ook.quote:
We blijven thuis omdat we geen sociaal leven meer hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:28 schreef Karzai het volgende:
blijven we vandaag thuis voor oekraine tegen belgie of slowakije -roemenie?
Ja er zijn natuurlijk mensen die wachten tot het huwelijk, maar dat wordt toch wel weer een beetje rechtgetrokken door al die mensen die gangbangs doen enzoquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen.
[..]
Ik zal zo de tv eene aanzetten.
[..]
Nou dat was mijn gedachte ook.
Dat is wel een heel kleine meerderheid. En die doen na dat huwelijk vaak ook maar een persoon.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja er zijn natuurlijk mensen die wachten tot het huwelijk, maar dat wordt toch wel weer een beetje rechtgetrokken door al die mensen die gangbangs doen enzo
We doen hier gelukkig niet aan slutshamenquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen.
[..]
Ik zal zo de tv eene aanzetten.
[..]
Nou dat was mijn gedachte ook.
Wijst naar Grath.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van (geen) file's naar gangbangs.
Wat lees ik hier toch?
Nope.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We doen hier gelukkig niet aan slutshamen
die twee dingen kunnen wat met elkaar te maken hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van (geen) file's naar gangbangs.
Wat lees ik hier toch?
Ik ken een setje hier op FOK! (voornamelijk in de Top2000 reeks) die hebben een zoon die zo heet...quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ow die jongen heet Lennon. Ik voel me echt oud nu
Ja I know @peaceman en @diane73quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken een setje hier op FOK! (voornamelijk in de Top2000 reeks) die hebben een zoon die zo heet...
Ik 'ken' een dj met een zoon met die naam.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken een setje hier op FOK! (voornamelijk in de Top2000 reeks) die hebben een zoon die zo heet...
Ja diequote:Op woensdag 26 juni 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja I know @:peaceman en @:diane71
moet je nu 5 minuten wachten voor je het opnieuw kan proberen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Godver @:diana73 @:diana71 @:diane73 @:diane71 @:peacewoman
Nee ik geef het gewoon opquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je nu 5 minuten wachten voor je het opnieuw kan proberen?
Diaan73quote:
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ga straks weer pizza maken
Had gister genoeg deeg gemaakt voor 4 pizza's
Met paprikapuree, champignons, tonijn, mozzarella en geraspte oude kaasquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
Ik ga straks weer pizza maken
Had gister genoeg deeg gemaakt voor 4 pizza's
tonijnquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..](tenzij met vis)
hier liggen 2 broodjes in de oven, Stokbrook gehakt brie
Straks bij het voetjebal op eten..
VInd ik dus niet lekker. De enige vis die ik af en toe lust is kibbeling. Maar ook al jaren niet meer gehad en lijkt me niet lekker op Pizzaquote:
quote:
Hmmm nee dat lijkt mij ook een beetje vreemd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
VInd ik dus niet lekker. De enige vis die ik af en toe lust is kibbeling. Maar ook al jaren niet meer gehad en lijkt me niet lekker op Pizza
Is Italiaans voor “ Pizza van Tonny”quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heel lang geleden ging ons mam diepvriespizza's halen. Ik zo mam, denk er aan niet met vis. Komt ze thuis met Pizza Tonno, had ze niet gezien dat er tonijn op zat... Ik zo : "maar die naam dan...."
![]()
![]()
![]()
zo iets als friet van piet?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is Italiaans voor “ Pizza van Tonny”
quote:High Temperature
32.8°C at 17:07
Low Temperature
19.5°C at 6:20
Ik heb je kettinkje ontvangenquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:54 schreef Karzai het volgende:
Dat voetbal kan me gestolen worden en een terrasje pakken voordat ik naar het restaurant ga
[ [url=https://i.imgur.com/ZfiWfJl.jpeghttps://i.imgur.com/ZfiWfJl.jpeg]afbeelding[/url] ]
ik had daar ook een paar megabulten jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:08 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog geen mug gezien in dit huisje, maar de bulten zijn wel echt gigantisch
heb ook 1 plek op mn enkel die al een paar dagen vuurrod is, lijkt meer op een beet van een daas.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:10 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
ik had daar ook een paar megabulten ja
Oh, en mijn ouders hadden allebei teken! Dus let daar even op
Zijn ze 's nachts op de ramen aan het tikken met hun priksels?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:08 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog geen mug gezien in dit huisje, maar de bulten zijn wel echt gigantisch
Als je in Havelte gaat lopen of in de buurt van Exloo (dat is wel flink wat noordelijker nog) dan kan je ook slangetjes enzo tegenkomenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook 1 plek op mn enkel die al een paar dagen vuurrod is, lijkt meer op een beet van een daas.
en achterop mn been een rode driehoek die er uitziet alsof ik daar gewoon geen zonnebrand heb gesmeerd, maar echt heel raar aanvoelt.
Tis afzien in de jungle van Drenthe. zo iets gebeurd in de beschaafde wereld niet
Ligt aan het type snack wat de voorkeur isquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alhoewel grillen ook niet verkeerd is
In elk geval beter dan frituren
@:bitterbal
door alle sloten en natte heidegebieden lijkt het er wel opquote:
ben wel in de buurt van Havelte geweest om hunebed D53 en D54 af te strepenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je in Havelte gaat lopen of in de buurt van Exloo (dat is wel flink wat noordelijker nog) dan kan je ook slangetjes enzo tegenkomen
Ja het zijn echt van de mega plakkaten ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook 1 plek op mn enkel die al een paar dagen vuurrod is, lijkt meer op een beet van een daas.
en achterop mn been een rode driehoek die er uitziet alsof ik daar gewoon geen zonnebrand heb gesmeerd, maar echt heel raar aanvoelt.
Tis afzien in de jungle van Drenthe. zo iets gebeurd in de beschaafde wereld niet
Hoezo heb je nu al gegetenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:16 schreef bitterbal het volgende:
K heb net ramen op met mijn gespaarde punten![]()
Heul wel, woeste natuur daarquote:
Ja, weltrusten dan maarquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staat m'n telefoon al op slaapstand? Is dit een hint?
Hoornaars zijn wel echt terror wespen ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het zijn echt van de mega plakkaten ook
En ik had de laatste ochtend een Europese hoornaar op mijn raam, aan de binnenkant
Ik lag nog in bed en hoorde wat zoemen. Dacht wel, dat klinkt vrij luid. Vast een hommel die per ongeluk door het kiertje naar binnen is gevlogen en nu vastzit tussen raam en gordijn.
Schoof ik het gordijn opzij zit er zo'n nachtmerrie wesp
Had ik het raam een stukje verder opengeduwd met gevaar voor eigen leven.. dat ding vloog naar buiten dus ik dacht 'succes!' en wilde snel het raam dicht doen.
Kwam ie voordat ik het dicht kon doen alweer terug naar binnen
Of het is een teken dat je op reis moet naar een andere tijdzonequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staat m'n telefoon al op slaapstand? Is dit een hint?
Grote klassequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door alle sloten en natte heidegebieden lijkt het er wel op
[..]
ben wel in de buurt van Havelte geweest om hunebed D53 en D54 af te strepen
Oké op naar Japan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of het is een teken dat je op reis moet naar een andere tijdzone
ja, Best eens interessantquote:
Is het daar nu koeler?quote:
Ja wij hadden bij het museum 1 jaar toen ook een wespenplaag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoornaars zijn wel echt terror wespen ja.
Ik weet nog dat ik vroeger bij een restaurant werkte waar we van die wespenvallen op het terras hadden hangen. die moest ik vaker leeg maken en daar zaten ze ook vaak in. Velen waren ook nog niet echt dood
oh ja, zo irritant.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wij hadden bij het museum 1 jaar toen ook een wespenplaag.
Gingen mensen ze 'vangen' in hun lege glas met een schoteltje erop oid.
En dan kwam zo'n ding boos weer tevoorschijn in de spoelkeuken![]()
We moesten gewoon alles controleren op een gegeven moment, of er niet ergens een boze wesp zat zodat we dat glas eerst onder water zetten..
Het zit hem ook wel in de naam, hoorNAARs.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoornaars zijn wel echt terror wespen ja.
Ik weet nog dat ik vroeger bij een restaurant werkte waar we van die wespenvallen op het terras hadden hangen. die moest ik vaker leeg maken en daar zaten ze ook vaak in. Velen waren ook nog niet echt dood
Ja echt hequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, zo irritant.
Vaak ook gehad dat mensen dan glazen stapelen met een wesp er in gevangen
bedankt man
Pizzaquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Sta nu op de parkeerplaats in de zon. Ik heb nog tot ik dood ga van de hitte om te bedenken wat ik ga eten zo.
Nog ideeën?
Babi pangangquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Sta nu op de parkeerplaats in de zon. Ik heb nog tot ik dood ga van de hitte om te bedenken wat ik ga eten zo.
Nog ideeën?
Heb ik *checkt* vorige week zaterdag nog opquote:
gat in de markt ditquote:
Vorige week stond wel pannenkoek babi pangang op de kaart @4EverBlackEyedquote:
Wat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week stond wel pannenkoek babi pangang op de kaart @:4EverBlackEyed
quote:
Deze hadden ze ook nogquote:Indische pannenkoek
Met babi pangang, atjar en kroepoek
quote:Kipsaté
satésaus, kroepoek en gedroogde uitjes
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Even nog een duik genomen en mijn spot gelijk omringd door PVV vogels
Nee ik heb ze ook niet durven proberenquote:
een blamagequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Minpunt voor kantoor waar ik net was: geen airco daar
Gelijk heel die tent afbranden zodat ze met verzekeringsgeld een nieuw pand met airco kunnen plaatsenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Minpunt voor kantoor waar ik net was: geen airco daar
Moeten ze me wel eerst aannemenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk heel die tent afbranden zodat ze met verzekeringsgeld een nieuw pand met airco kunnen plaatsen
Ja ok, even daarop wachten dan, en als ze je niet aannemen kun je het alsnog doen uit wraakquote:
q zingt t, dus tis waarquote:
Ja het mag nu wel even gaan afkoelen hoorquote:High Temperature
33.0°C at 18:33
yup die!quote:
Heul niet waarquote:
quote:De zang werd verzorgd door Graziëlla Hunsel en T-Bear (Ed Skillz).
ja die grazelle noemt drzelf inmiddels Qquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week stond wel pannenkoek babi pangang op de kaart @:4EverBlackEyed
Is dat een hogere categorie dan rughaar? Gewoon zo'n hele haag van haar ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
In de categorie meest vieze dingen op aarde staan mannen met rughaag toch wel op een solide eerste plaats hoor
eerste plaats weet ik niet, maar wel hoog. Het is alleen zo lastig scherenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
In de categorie meest vieze dingen op aarde staan mannen met rughaag toch wel op een solide eerste plaats hoor
Het is en blijft een flutbezorgdienst en dat zal altijd zo blijven..quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:55 schreef bitterbal het volgende:
vandaag zou een pakketje van dpd komen maar had geen neerzettoestemming gegeven. Dus zit er een briefje in de bus met oops u was niet thuis. Maar verder geen instructies. En pakketje staat nog steeds op vandaag bezorgen online
altijd handig... en je was thuis zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:55 schreef bitterbal het volgende:
vandaag zou een pakketje van dpd komen maar had geen neerzettoestemming gegeven. Dus zit er een briefje in de bus met oops u was niet thuis. Maar verder geen instructies. En pakketje staat nog steeds op vandaag bezorgen online
nee , hopelijk gaat het nu niet weer naar zo'n niet bestaand pakketpuntquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd handig... en je was thuis zeker?
Rustiek dingquote:
te weinig spek en uiquote:
Ja anders kun je niet zien dat ik alles zelf gemaakt hebquote:
vrees met grote vrezenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee , hopelijk gaat het nu niet weer naar zo'n niet bestaand pakketpunt
Er moet helemaal nooit gorgonzola op een pizzaquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
te weinig spek en ui
en er had gorgonzola op moeten liggen
Spek staat op de nee lijst, en gorgonzola had ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
te weinig spek en ui
en er had gorgonzola op moeten liggen
heus wel. veel lekkerderquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er moet helemaal nooit gorgonzola op een pizza
sundquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spek staat op de nee lijst, en gorgonzola had ik niet
Dat vind jij lekkerderquote:
beweer dat niet never nooit... alleen maar omdat jij het niet lekkerder vindtquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind jij lekkerder
Geldt niet voor iedereen
quote:
zondequote:
Ja nee oke is goedquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
beweer dat niet never nooit... alleen maar omdat jij het niet lekkerder vindt
Ohquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonde
van de nee lijst en dat je geen gorgonzola had
snif snotterquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja die gorgonzola boeit me niet zo, maar de spek is wel
Nog een dagjequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo goedenavond
Helemaal klaar met de warmte
ja als mn pa even opschier met klaar zijn met jeu de knikkeren en hier de lamp op heeft gehangen en weg is...quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo goedenavond
Eensquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo goedenavond
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog een dagje
Daarna weer koeler
"Mieuwwwwwwwww."quote:
Ik zie ernaar uit!quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog een dagje
Daarna weer koeler
Lekker in de badjas. Waarom niet full monty?:Dquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als mn pa even opschier met klaar zijn met jeu de knikkeren en hier de lamp op heeft gehangen en weg is...
ga ik douchen en daarna gewoon in mn blote gat in basjas op de bank hangen
nee ga vandaag niets meer etenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Mieuwwwwwwwww."
Heb je nou al een toetje gevonden?
Dat houd jij echt maar een nanoseconde volquote:
vinnik toch niet echt lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker in de badjas. Waarom niet full monty?:D
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat houd jij echt maar een nanoseconde vol
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hier even een screenshot van gemaakt![]()
![]()
We verlaten het ek?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
haal je toeter uit de la...
de vogeltjesdans
dat isquote:
Doe je toeter in de la, we verlaten het ekquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is
gooi je toeter in de la want dit was weer het ek...
mimimimimiquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:14 schreef McGrath het volgende:
Ik vind het niet leuk hoe bitterbal met mijn post aan de haal gaat
dan zou ik nu maar vast gaan als ik jou was... van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Oja, moet straks nog naar de sportschool van mezelf.
Om het zsm te muten??quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, lekker nummer om van die luie bank af te komen
Die dure.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Oja, moet straks nog naar de sportschool van mezelf.
Eerst eten makenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik nu maar vast gaan als ik jou was... van uitstel komt afstel
Nomnomnomquote:
Kan nog de 21u wedstrijd wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nederland zondagavond zo rond 5 voor 8
eetsequote:
Ja voor dat geld kan ik hier bij de chinees een hele bak babi pangang en bami halen en dan houd ik nog geld overquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Toch jammer dat het net te duur was om uit te proberen
Ik heb in de PostNL app aangegeven bezorgen op huisadres of pakketpunt bij niet thuis. Flikken ze het toch elke keer om het bij de buren af te geven en het dan als bezorgd aan te vinkenquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar dan heb je er geen pannenkoeken bij..quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor dat geld kan ik hier bij de chinees een hele bak babi pangang en bami halen en dan houd ik nog geld over
Kopen van het geld dat ie overhoudtquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen pannenkoeken bij..
Dat bedoel ik maar en dan weet je in elk geval zeker dat het lekker is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor dat geld kan ik hier bij de chinees een hele bak babi pangang en bami halen en dan houd ik nog geld over
Ik heb dat met die bezorgkluis... krijg ik 3 mailtjes met dat ze het niet kunnen bezorgen in de bezorgkluis en dan het 4e mailtje: oh grapje toch welquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in de PostNL app aangegeven bezorgen op huisadres of pakketpunt bij niet thuis. Flikken ze het toch elke keer om het bij de buren af te geven en het dan als bezorgd aan te vinken
Langzamer etenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
Jammer dat het dan altijd weer zo snel op is
dat zijn geen grappen, vriend!quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat met die bezorgkluis... krijg ik 3 mailtjes met dat ze het niet kunnen bezorgen in de bezorgkluis en dan het 4e mailtje: oh grapje toch wel
Ik vind dat niet leuk
Ja heb ik ook alweer een tijdje niet opquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar en dan weet je in elk geval zeker dat het lekker is.
Nu heb ik zin in chinees voer
Maar dan wordt ie koudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoe doe je dat?quote:
Een rondje lopen tussen iedere hap?quote:
Nee, vond ik ookquote:
Mag je binnenkort alweer een keertje van jezelf halen ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ook alweer een tijdje niet op
Eten op de loopbandquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
Hmmm, kom je dan in een oneindige loop van hapjes en stapjes terecht?
Oh ja ijsje toequote:
Jawel, jij moet naar de dure sportschoolquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Mijn airco zometeen verplaatsen naar m'n slaapkamer is ook een workout, ik hoef niet naar de sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |