SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Nee, vandaag gewoon aan het werk. Normaal gesproken zou ik na werktijd dan nog wel een paar uurtjes naar het strand gaan bij echt lekker weer. Eten + drinken mee en mini-vakantie houden. Genoeg plekken waar het niet druk is, of waar gewoon leuke mensen zijn. Vandaag echter niet want ik ga naar een concert toe.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij trouwens op het strand geweest vandaag @:Airwin? Of sla je dit soort dagen over ivm drukte
Nog nooit Iraans gegeten. Wat zou ik daar kunnen verwachten?quote:
https://parsarestaurant.nl/quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit Iraans gegeten. Wat zou ik daar kunnen verwachten?
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetjequote:Op woensdag 26 juni 2024 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar is t vast met wat koeler. Beetje zeewind?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetje
heb je gezwommen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was echt super Nice. Was helemaal niet zo warm met de wind
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetje
Oh dat zijn prima prijzen idd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
en niet duur16,50 voor een menu ben er al eerder geweest en je krijgt echt veel
https://kwallenradar.nl/quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
Wel veel kwallen in de zee![]()
Is er een kwallenseizoen ofzo
Heb je gezwommen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
Wel veel kwallen in de zee![]()
Is er een kwallenseizoen ofzo
quote:Nederland geniet momenteel van prachtig zomerweer, waar we lang naar hebben uitgekeken. Nu de temperaturen stijgen, trekken zee-enthousiastelingen deze week massaal naar het strand. Dit laatste leidt echter ook tot een toestroom van kwallen langs de kust.
Grote brrr!quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Las dat het water 18 graden is
is toch lekker om even af te koelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Las dat het water 18 graden is
NB sticker, lekker bezigquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.bndestem.nl/a(...)e-weghelft~a84a9df5/
wanneer gaan we boomers hun rijbewijs eens afpakken
Beetje het motto van vandaagquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik hier mee bezig was.
Maar ze komen het strand al op. Het is een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang de kwallen in de zee zitten posten ze hier in ieder geval niet.
Bahquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
33 graden in de auto
Heerlie de peerlie.
Nog maar 1 dag dit weer en dan is het weer koeler, dacht ikquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
33 graden in de auto
Heerlie de peerlie.
Goede combinatie met het besturen van een auto.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
33 graden in de auto
Heerlie de peerlie.
Dimmy is het kippetje aan het grillen en jij aan het stomen, verschil moet er wezenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
33 graden in de auto
Heerlie de peerlie.
Zeker..quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dimmy is het kippetje aan het grillen en jij aan het stomen, verschil moet er wezen
Details, EveryBlackEyedquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede combinatie met het besturen van een auto.
Heb het idee, met de vrouwen die ik ken, dar 7 enorm laag is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat mensen in Nederland gemiddeld 5,7 relaties hebben tijdens hun leven1. Als we specifiek naar het aantal bedpartners kijken, is het gemiddelde aantal voor mannen 6,4 en voor vrouwen 7. Het ideale aantal bedpartners ligt iets hoger: voor mannen op 7,5 en voor vrouwen op 7,62. Interessant, toch? 😊
Ik zit daar echt ver onderquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat mensen in Nederland gemiddeld 5,7 relaties hebben tijdens hun leven1. Als we specifiek naar het aantal bedpartners kijken, is het gemiddelde aantal voor mannen 6,4 en voor vrouwen 7. Het ideale aantal bedpartners ligt iets hoger: voor mannen op 7,5 en voor vrouwen op 7,62. Interessant, toch? 😊
quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het idee, met de vrouwen die ik ken, dar 7 enorm laag is.
Ik trek dat omhoog. Behoorlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
Oke MODIEEEEquote:
zo weinig?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
Ik ga niet ontkennen.quote:
Ik zal zo de tv eene aanzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:28 schreef Karzai het volgende:
blijven we vandaag thuis voor oekraine tegen belgie of slowakije -roemenie?
Nou dat was mijn gedachte ook.quote:
We blijven thuis omdat we geen sociaal leven meer hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:28 schreef Karzai het volgende:
blijven we vandaag thuis voor oekraine tegen belgie of slowakije -roemenie?
Ja er zijn natuurlijk mensen die wachten tot het huwelijk, maar dat wordt toch wel weer een beetje rechtgetrokken door al die mensen die gangbangs doen enzoquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen.
[..]
Ik zal zo de tv eene aanzetten.
[..]
Nou dat was mijn gedachte ook.
Dat is wel een heel kleine meerderheid. En die doen na dat huwelijk vaak ook maar een persoon.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja er zijn natuurlijk mensen die wachten tot het huwelijk, maar dat wordt toch wel weer een beetje rechtgetrokken door al die mensen die gangbangs doen enzo
We doen hier gelukkig niet aan slutshamenquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen.
[..]
Ik zal zo de tv eene aanzetten.
[..]
Nou dat was mijn gedachte ook.
Wijst naar Grath.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van (geen) file's naar gangbangs.
Wat lees ik hier toch?
Nope.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We doen hier gelukkig niet aan slutshamen
die twee dingen kunnen wat met elkaar te maken hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van (geen) file's naar gangbangs.
Wat lees ik hier toch?
Ik ken een setje hier op FOK! (voornamelijk in de Top2000 reeks) die hebben een zoon die zo heet...quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ow die jongen heet Lennon. Ik voel me echt oud nu
Ja I know @peaceman en @diane73quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken een setje hier op FOK! (voornamelijk in de Top2000 reeks) die hebben een zoon die zo heet...
Ik 'ken' een dj met een zoon met die naam.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken een setje hier op FOK! (voornamelijk in de Top2000 reeks) die hebben een zoon die zo heet...
Ja diequote:Op woensdag 26 juni 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja I know @:peaceman en @:diane71
moet je nu 5 minuten wachten voor je het opnieuw kan proberen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Godver @:diana73 @:diana71 @:diane73 @:diane71 @:peacewoman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |