Hij is bevriend met een goede kennis van me, Daan de Bruin, en hij is idd gezellig en goedgehumeurd.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:17 schreef Hankster het volgende:
De Kromme moet vast heel gezellig zijn op verjaardagsfeestjes.
Ik hoop van wel, want in het openbaar trapt ie enkel open deuren in......wel goed betaald .....quote:Op zondag 7 juli 2024 14:17 schreef Hankster het volgende:
De Kromme moet vast heel gezellig zijn op verjaardagsfeestjes.
quote:Op zondag 7 juli 2024 14:44 schreef xzaz het volgende:
De kromme leeft in een alternatieve realiteit waar Turkije 2 2 heeft gemaakt.
Daan de Bruin.. wie kent hem nietquote:Op zondag 7 juli 2024 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is bevriend met een goede kennis van me, Daan de Bruin, en hij is idd gezellig en goedgehumeurd.
Dr. Felix Brych zou hier anders hebben besloten, maarja die is al met pensioen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:47 schreef tong80 het volgende:
Het was een van de bepalende momenten in de door Oranje met 2-1 verloren halve finale tegen Engeland. Zo’n tien minuten nadat Xavi Simons Nederland op voorsprong had geschoten, raakte Denzel Dumfries ongelukkig de voet van Harry Kane, toen hij het schot van de Engelse spits probeerde te blokken.
[ afbeelding ]
Arbiter Felix Zwayer dacht aanvankelijk niet aan een strafschop, maar veranderde van mening op advies van de videoscheidsrechter. Kane benutte de penalty feilloos (1-1). Opvallend was dat Kane al had geschoten op het moment dat Dumfries hem raakte, waardoor de verdediger dus geen Engelse kans om zeep had geholpen.
Was de penalty dan terecht? Uitgerekend in Engeland leek men het er wel over eens: de straf was veel te zwaar ,,Als verdediger vind ik het een absoluut schandelijke beslissing”, zei oud-international Gary Neville tegen de BBC. ,,Het kan onmogelijk zijn dat dit een penalty was. Hij gaat gewoon op natuurlijke wijze naar binnen om het schot te blokken. Voor mij is het geen straf. Engeland heeft hier echt geluk.”
Geen penalty in Premier League
Daar was Alan Shearer het mee eens. ,,Natuurlijk was er contact, maar Dumfries probeert de bal te blokkeren. Ik denk niet dat dit een moment was waarbij de VAR moest ingrijpen.” Danny Murphy, eveneens Engels international, voegde daar aan toe: ,,In de Premier League was dit nooit een penalty geweest.”
De ‘dader’ zelf hield zich daarentegen meer op de vlakte en stak de hand in eigen boezem. ,,Het penaltymoment, daar viel de bal net tussen ons in”, reageerde hij bij de NOS. ,,Ik wil de bal blokken, waardoor ik hem net raak. Er is contact, dus je weet dat hij hem kan geven. Daar neem ik de verantwoordelijkheid voor. Je doet alles om een goal te voorkomen, maar dan gebeurt dat. Dat is echt balen.”
Wat het voor Oranje extra zuur maakte, is dat uit tv-beelden blijkt dat Bukayo Saka de bal in aanloop naar de penalty met zijn hand beroert.
https://www.ad.nl/ek-voet(...)beslissing~a8036dd2/
Colina en Vautro ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Dr. Felix Brych zou hier anders hebben besloten, maarja die is al met pensioen.
Dr. Markus Merk zou de VAR niet eens serieus nemen (alleen al omdat hij niet met die technologie zou kunnen omgaan).
Colina zou helemaal geen VAR nodig hebben gehad, zo scherp is hij (alleen jammer dat hij in het theater van R. de Boer intrapte op Euro2000 tegen Tsjechië in de laatste minuut).quote:
"Onze" Leo Horn floot de wedstrijd van de eeuw.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Colina zou helemaal geen VAR nodig hebben gehad, zo scherp is hij (alleen jammer dat hij in het theater van R. de Boer intrapte op Euro2000 tegen Tsjechië in de laatste minuut).
Vautro is oud geworden joh![]()
En je hebt ook nog Alain Sars. Dat klein mannetje kon er ook wel wat van maar Urs Meier was stukken beter
Dat is ook niet zo moeilijk als oudje die nog fit was om zo een wedstrijd op dat niveau te fluitenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Onze" Leo Horn floot de wedstrijd van de eeuw.
Zo oud was ie toen toch nog niet ? Hij floot ook nog in de jaren 60 een historische EC-1 finale.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als oudje die nog fit was om zo een wedstrijd op dat niveau te fluiten
team-kuipers-leidde-vorige-ek-finale-met-engeland-niets-van-dreiging-meegekregenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo oud was ie toen toch nog niet ? Hij floot ook nog in de jaren 60 een historische EC-1 finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |