SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Mijn oude tabletlaptop is uit 2018, en het zou zo'n 300 euro kosten om het toetsenbord te vervangen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuwe laptop is altijd![]()
Ik laat mijn laptop repareren, want dooie pixels op het scherm dan laat ik ook gelijk een ssd van 2 tb inzetten
Duurde lang.quote:
O op die manier maar je koopt niet iets nutteloos je hebt hem ook als je op jezelf woont nodigquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een heel ding. Ik ben natuurlijk ook aan het sparen voor het op mezelf gaan. En dan voelt alles boven de 700 / 800 euro alsof ik iets doe dat ik eigenlijk niet zou moeten doen.
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zatquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Duurde lang.
Ik had ook wel verder door het slotje heen willen posten
VOCHTIGE POESJEquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zat
Thank you!quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:datismijnmening gefeliciteerd met je zusje
Shhhhhquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zat
Lege quote zodat de rest je ook nog kan feliciteren?quote:
quote:
Als gefixt jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lege quote zodat de rest je ook nog kan feliciteren?
Te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die had ik mee naar de VS, met m'n gewone cc voor noodgevallen. Was wel handig ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]Kan alleen geld uitgeven wat ik er zelf op zet. Ik vind het perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |