SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Ik heb net al gezwaaidquote:
ja precies, lekker weerquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:02 schreef dud0r het volgende:
Niet eens met tt. Het wordt 31 graden vandaag
quote:
Nee dat is echt te warm voor mijn tere lichaamquote:
mimimimimiquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is echt te warm voor mijn tere lichaam
Ik ben al twee uur aan het werk.quote:
Huilen, want geen hotpants aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:02 schreef dud0r het volgende:
Niet eens met tt. Het wordt 31 graden vandaag
Wel eerder stoppen?quote:
Bikkelquote:
Zeker wel. Want kantoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huilen, want geen hotpants aan.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef dud0r het volgende:
Zeker wel. Want kantoor
Morgen weer lange broek
Vrijdag weer hotpants
Ja lekker hoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks naar de fysio en dan daarna naar huis. omkleden en dan ga ik naar het strand
Lekker friturenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks naar de fysio en dan daarna naar huis. omkleden en dan ga ik naar het strand
Helpt de fysio een beetje met je been?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
Goede dag voor een snack!quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
nog niet echt eigenlijk. Als het goed is gaat ze het vandaag masseren en geloof dat ze een strakkere compressie kous heeft besteldquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helpt de fysio een beetje met je been?
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
had ik al verteld dat ik naar het strand ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |