SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
jawelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat een k*tliften
En geen lift gaat naar jou..
Jij hebt die winkeldief gemaakt? Dat maakt jou haar moederquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
oh vandaag een winkeldief gemaakt die een tantrum gooide en toen hysterisch begon te huilen
was met haar moeder. man dat was kansloos zeg
Als de roltrap stilstaat kun je gewoon zelf naar boven of naar beneden lopen huehuequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff 20 min op zo’n roltrap gestaan. Ben gesloopt
Druppel hier de hele vloer onder
ohh jeetje moet gepakt zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt die winkeldief gemaakt? Dat maakt jou haar moeder
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als de roltrap stilstaat kun je gewoon zelf naar boven of naar beneden lopen huehue
Maar als ik op BG ben en ik wil naar 4, dan moet ik naar lift 1 pakken naar 3 en dan voor het laatste stukje de trap?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was om duidelijk te maken dat de liften elke keer een verdieping overslaan
Wat had ze gejat? Een potloodje?quote:
nou deze paint klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ik op BG ben en ik wil naar 4, dan moet ik naar lift 1 pakken naar 3 en dan voor het laatste stukje de trap?
En wanneer zou je dan lift 2 pakken?
Poahquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff 20 min op zo’n roltrap gestaan. Ben gesloopt
Druppel hier de hele vloer onder
nee ik weet niet wat maar ze had bij de zelfscan voor 50 euro afgerekend en soms doen we die controlles toch zoals bv de ah ook doet en daar wilde ze eigenlijk niet aan meewerken dus toen werd er gedreigd met een winkelverbod. Dus bleek dat ze voor 70 euro nog aan spullen had in de kar die ze niet heeft betaaldquote:
Erg griezelig, wil je dit niet meer doen?quote:
Oh, dus lift 1 doet BG, 1, 3, 5 en lift 2 doet BG, 2, 4, 6?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou deze paint klopt niet helemaal![]()
als je naar 4 wil pak je de lift voor even verdiepingen
yesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dus lift 1 doet BG, 1, 3, 5 en lift 2 doet BG, 2, 4, 6?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik weet niet wat maar ze had bij de zelfscan voor 50 euro afgerekend en soms doen we die controlles toch zoals bv de ah ook doet en daar wilde ze eigenlijk niet aan meewerken dus toen werd er gedreigd met een winkelverbod. Dus bleek dat ze voor 70 euro nog aan spullen had in de kar die ze niet heeft betaald
dus ze heeft alsnog een winkelverbod en ze heeft ze betaald
maar dat is mimimimiquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg griezelig, wil je dit niet meer doen?
dat zal vast bijdragen aan een goede afloopquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
' je helpt mij niet vanwege mijn hoofddoek'
mimimimi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
weet ik wel zeker maar hebben we wel weer wat om te lachen :pquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat zal vast bijdragen aan een goede afloop
Dan had je zo gezeten zo vanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaaa. Ik was al aan het typen "als de TT iets anders dan mimimimi gaat zijn ben ik teleurgesteld"
Dit is goed
Jij gaat mijn MI niet verpestenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk die mengeling van dagcreme, zonnebrand en vers zweet
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]mimimimimiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je MIMIMIMI?quote:
Wij zaten vlakbij Westerborkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef gianni61 het volgende:
Maar ja. Ik wandelde vanmiddag de 3km terug van Westerbork naar de auto. Met de zon recht op me kon ik ook zo de zonnebrandcrčme uit mn nek schrapen
Vorige week? Waar zaten jullie ergens?quote:
Ja die van 10 tm 17 juni.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week? Waar zaten jullie ergens?
Hooghalenquote:
Staat me wel iets van bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet meer wanneer maar we hebben het hier er een keer over gehad,. vandaar de paint
Nog één van de caviamoedermafiaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner me door dit hele mimimi-gedoe nu pas weer dat ik jarenlang een cavia genaamd Mimi had
Dat is inderdaad wel heel dichtbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die van 10 tm 17 juni.
T Groote Zand, op loopafstand (zelfs voor mij) van kamp Westerbork
Weet je wie het pas zwaar hadden in Westerborkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:05 schreef gianni61 het volgende:
Maar ja. Ik wandelde vanmiddag de 3km terug van Westerbork naar de auto. Met de zon recht op me kon ik ook zo de zonnebrandcrčme uit mn nek schrapen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je wie het pas zwaar hadden in Westerbork
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel dichtbij.
Jammer dat we niet dezelfde week hebben
Die mannen die elke dag in de wachttorens moest staan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ergens vind ik het heel creepy om een kind van een jaar of 8 moeder te noemen of te associëren met een moederrolquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog één van de caviamoedermafia
Had ik eindelijk de enige echte tijger kunnen ontmoetenquote:
Ik zie de kampbewaarders nu allemaal "mimimimimi" doen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou Oostenrijks elftal waren vnl Arische alpenkase kopfen…en die voetbalden toch iets beterquote:
Alleen maar omdat je chagrijnig bentquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver chagrijnig man. Ik vind dat ik een goedmaakbiljetje mag kopen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had ik eindelijk de enige echte tijger kunnen ontmoeten
NL mag nog blijven hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik barst van de goede ideeënquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Was een lekker ijsje, goed idee van @:essnhills
Ik had een magnum almondquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Was een lekker ijsje, goed idee van @:essnhills
Prima reden tochquote:
Ik had fruit gepureerd en ingevrorenquote:
Spul kopen als je chagrijnig bent is vaak een slecht ideequote:
Dat was niet het punt, maar ieder kind speelt toch vader en moedertje en met poppen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ergens vind ik het heel creepy om een kind van een jaar of 8 moeder te noemen of te associëren met een moederrol
Dat klinkt wel wat gezonderquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had fruit gepureerd en ingevroren
quote:
quote:
Grmbl wint. Geen discussiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had ook al broodje kroket voor de lunch en borrelsnacks als middagsnack, goede balansdagquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom en hoe vaak je chagrijnig bentquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spul kopen als je chagrijnig bent is vaak een slecht idee
Oh, daar moest ik niks van hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was niet het punt, maar ieder kind speelt toch vader en moedertje en met poppen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook al broodje kroket voor de lunch en borrelsnacks als middagsnack, goede balansdag
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook al broodje kroket voor de lunch en borrelsnacks als middagsnack, goede balansdag
Ja, maar smaakquote:
Volgens Dimmy win ikquote:
goede dagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben het over Fles ...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom en hoe vaak je chagrijnig bent
Wat speelde je dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, daar moest ik niks van hebben
En omdat ik toch doe waar ik zelf zin in heb en niemand zijn goedkeuring nodig heb ja.quote:
Hmmmquote:
Ik krijg een extra levenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, je wordt gewoon niet van het veld af gestuurd
Zo lang we het maar eens zijn dat het perenijsje verliest.quote:
is huismerk dan niet alsnog goedkoper?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik normaal ook huismerk maar de echte waren 1+1 gratis.
Ja de kieper deed het wel best goed tochquote:
oeh nice.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik normaal ook huismerk maar de echte waren 1+1 gratis.
@Luctor.et.Emergo kijk dit figuur danquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang we het maar eens zijn dat het perenijsje verliest.
Most overrated crap ever.
Perenijsjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar minder lekker denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
is huismerk dan niet alsnog goedkoper?
Ik mag hopen dat je hier een note voor krijgtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.. ik heb het over wat in mn combimagnetron staatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de kieper deed het wel best goed toch
Die stond daar zo op het veld zo van
KIEEEEEEEEEP
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo kijk dit figuur dan
Ietsjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
is huismerk dan niet alsnog goedkoper?
Je hoopt maarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je hier een note voor krijgt
Ik las dit even als iesjes en dacht dat je Gianni belachelijk aan het maken wasquote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las dit even als iesjes en dacht dat je Gianni belachelijk aan het maken was
Mensen die dit doen moeten direct door een sniper door het hoofd geschoten wordenquote:
Sow danquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die dit doen moeten direct door een sniper door het hoofd geschoten worden
Nounounounounouquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die dit doen moeten direct door een sniper door het hoofd geschoten worden
.50 armor piercing round.quote:
ik heb magnum helmondquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt hier ook in de vriezer.En de witte.
Ben je inspiratie aan het opdoen in Westerbork ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
.50 armor piercing round.
Dat er meteen geen hoofd meer over is
aahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
aahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Zullen we een keer naar kamp Vught gaan ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je inspiratie aan het opdoen in Westerbork ofzo
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Ja nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik heb magnum helmond
aahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Naast Oss.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
Helmond is toch een beetje het Baltimore van de Lage Landen
Veel ieren?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
hebben ze daar een brug ja? Oh nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
Nog ooit eens een Marokkaanse opgelaaien in Veghel die zei dat ze Spaans was maar dat was helemaal niet zo.quote:
Ook weer geen spaan van waarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog ooit eens een Marokkaanse opgelaaien in Veghel die zei dat ze Spaans was maar dat was helemaal niet zo.
mimimimiquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog ooit eens een Marokkaanse opgelaaien in Veghel die zei dat ze Spaans was maar dat was helemaal niet zo.
Gezelliequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we een keer naar kamp Vught gaan ?
Om maar in het thema te blijven...
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De enige echt Kuzu smiley gemaakt door @:ltvdk
Zo gezegd zo gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De enige echt Kuzu smiley gemaakt door @:ltvdk
Denk het nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je 4e welles verteld hoe die smiley tot stand is gekomen?
Verkeerde account deugerdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[GL modus] Iewl bloedgeld [/GL modus]
Oh moet ik zeggen dat het jouw schuld isquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:15 schreef bitterbal het volgende:
Kuzu ziet er wel een klein beetje simpel uit.
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Alleen dan met een geniepig lachje erbij.
quote:
quote:
Aan je postgedrag te zien niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet niet meer of ik mijn pillen heb genomen vanochtend
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moet ik zeggen dat het jouw schuld is![]()
FB / Smiley
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was lang geleden. Kiezel er nog maar een strippie in Krimsonquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
tis toch maar mooi geluktquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FB / Smiley
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FB / Smiley
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je nog wat lekkers?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Baxterrol een optie??quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
heet is het sowieso welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het daar niet te warm voor?
Kun je nog lang wachtenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:55 schreef bitterbal het volgende:
wacht maar totdat het donker is met slapen.
Ik wilde net palingbeestjes komen vissen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:55 schreef bitterbal het volgende:
wacht maar totdat het donker is met slapen.
met keiharde muziekquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde net palingbeestjes komen vissen.
nou dit is echt raar. heb ze al die tijd na dat feestje zeg maar niet meer gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde net palingbeestjes komen vissen.
Mijn postgedrag is altijd raarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan je postgedrag te zien niet.
eensquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn postgedrag is altijd raar
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij je eigen apothekersketen of is het franchise?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want ik heb meerdere apotheken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij je eigen apothekersketen of is het franchise?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Valt best mee hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik opereer sluw en in het geheimquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dit is echt raar. heb ze al die tijd na dat feestje zeg maar niet meer gezien
Het is prima Karzai. Als je je maar een beetje vermaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:57 schreef Karzai het volgende:
Ik richt mij nu op elpees, ps3 spelletjes En stripboeken qua verzamelen
Tijd voor een pillendoosquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
en een weekbox? Dat je zelf 1 dag in de week die boxjes vult. Dat deed ik voordat ik overstapte op de rol ook en ging in principe ook goed..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want ik heb meerdere apotheken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en een weekbox? Dat je zelf 1 dag in de week die boxjes vult. Dat deed ik voordat ik overstapte op de rol ook en ging in principe ook goed..
Ja deze heb ik maar ben te lui om 'm bij te vullenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tijd voor een pillendoos
https://images.app.goo.gl/PbB5956pnBRfovLT6
Mijn god wat neem je dan allemaal?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja deze heb ik maar ben te lui om 'm bij te vullen
Dan loop ik ook achterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Loop ik achter als ik geen psychidelica gebruik?
In de Achterhoek lopen ze altijd een eindje achterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je zelf al gezond, stabiel, leuk, slim en geen gevaar voor jezelf en anderen bent heb je helemaal geen pillen nodig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
De Ford model T is daar net uitgekomen, de paarden kunnen in de johma saladesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de Achterhoek lopen ze altijd een eindje achter
dus wat slik je?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf al gezond, stabiel, leuk, slim en geen gevaar voor jezelf en anderen bent heb je helemaal geen pillen nodig.
Handje volquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn god wat neem je dan allemaal?
Blij van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de Achterhoek lopen ze altijd een eindje achter
Uitzondering: de pilquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf al gezond, stabiel, leuk, slim en geen gevaar voor jezelf en anderen bent heb je helemaal geen pillen nodig.
Keukenkast, koelkast, kelderkast, kledingkast?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef CherryLips het volgende:
@:ama m'n moeder heeft het nu in whatsapp over kkast en ik moest aan je vader denken.
Kutkastquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Keukenkast, koelkast, kelderkast, kledingkast?
Een kast is daar toch helemaal geen handige plek voorquote:
Ik ben erg tevreden met mijn sony braviaquote:
Wat heeft Veghel nou weer gedaan?quote:
Jumboquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heeft Veghel nou weer gedaan?
Hmquote:
Ja joepie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:24 schreef Karzai het volgende:
morgen lekker vrij en het wordt dertig graden
Gaat dit ook over een koelkast?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:13 schreef CherryLips het volgende:
@:ama m'n moeder heeft het nu in whatsapp over kkast en ik moest aan je vader denken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Mijn airco krijgt het niet meer koud binnen, dat maakt flexen wel wat lastiger.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:19 schreef Modus het volgende:
[..]
https://tweakers.net/best-buy-guide/televisies/
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden met mijn sony bravia
quote:
Lekker erover klagen, dat scheelt zeker 4 graden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Mijn airco krijgt het niet meer koud binnen, dat maakt flexen wel wat lastiger.
Perfect, geen Spanje dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:33 schreef Karzai het volgende:
nah goddomme nog steeds 0-0 in beide wedstrijden
Still love you thoquote:
Ja een rode.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
heeft die een vlaggetje mee om neer te zetten?
Sowieso.quote:
Heb je iets tegen rood?quote:
same samequote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden met mijn sony bravia
Bilal blijkbaar wel, ga maar met hem vechtenquote:
ik in '82 in de Martinihal in Groningen, heb ik nu gewonnen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb U2 live gezienIn het Goffertpark in Nijmegen
![]()
Toen moest @:Rocknijntje nog bedacht worden
Ik ben geen vechterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bilal blijkbaar wel, ga maar met hem vechten
Toen werk ik zelf nog geproduceerdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik in '82 in de Martinihal in Groningen, heb ik nu gewonnen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Jeetje toen moest ik nog geboren worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Nou enquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Nederland ontloopt Spanje en het linkerrijtje definitief
Niet dat het ene kut uitmaakt want in de 8ste verliezen ze ook kansloos met 4-0 van FC Balophetdakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Nederland ontloopt Spanje en het linkerrijtje definitief
quote:
België al zien voetballen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dat het ene kut uitmaakt want in de 8ste verliezen ze ook kansloos met 4-0 van FC Balophetdak
En dan gaan braken over "aan verwachtingen voldaan"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon in de kwartfinale eruit tegen Oostenrijk dus.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan gaan braken over "aan verwachtingen voldaan"
Hm, ik ga maar snel mijn tandenpoetsenquote:
Ik geef mezelf ook wel een goede kans op de winstquote:
Normaal heb ik het ook snel warm maar tegenwoordig is het echt niet zo erg, ga ik dood?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:10 schreef Ama het volgende:
Het is echt te warm om te slapen maar ga zo toch proberen.
jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Normaal heb ik het ook snel warm maar tegenwoordig is het echt niet zo erg, ga ik dood?
Trek snel weer uit!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik die met m'n domme kop automatisch een pyjama aantrekt.
Tragischquote:
Nee, geen airco hier.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TragischGeen airco? Hier springt ie net naar 23. Dit gaat goed komen
![]()
Misschien moet je je thermometer omdraaien zodat er 8,52 °C staat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geen airco hier.
Nu nog steeds 25,8.
Proberen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:15 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Misschien moet je je thermometer omdraaien zodat er 8,52 °C staat.
Wellicht werkt het placebo-effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |