Nee vind ik ook, maar zo lang de UEFA/FIFA dat niet invoert, kun je als scheidsrechter wel gewoon de tijd bijhoudenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar waarom zo moeilijk als het met zuivere speeltijd probleemloos opgelost kan worden.
Nou al sinds 1990 eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al een jaar of 5 ook
Wat een kutgeneratie
Als ze eerst zelf de poule winnen..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik lees dat de kans op België enorm is. Uitschakeling tegen hen zou het feest wel compleet maken.
Doe maar niet. Ik werk in België en ben de enige Nederlander onder vast contract. Overige 200 allemaal Belgenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik lees dat de kans op België enorm is. Uitschakeling tegen hen zou het feest wel compleet maken.
1998 hoort niet echt in dat rijtje..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou al sinds 1990 eigenlijk.
Af en toe aardig, hoopgevend, maar dan was er weer wat en HUP heel de ploeg van de kook en kansloos eraf. WK94, WK98, EK 2008, EK 2021. Paar keer helemaal niet eens geplaatst. Nederland wint echt never nooit meer wat.
Ik denk eerder dat het aan zijn niveau ligt. Handelingssnelheid van een tuinslakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef Middelpunt het volgende:
Veerman had achterlijk veel balverlies maar dat heeft hij bij psv nooit en toen hij er uit ging, ging het niets beter. Dus misschien had het er ook mee te maken dat het gewoon echt niet goed stond en hij de bal nauwelijks kwijt kon?
In de eredivisie kom je daar mee weg tegen de RKC's, Heraclessen en Almere City's van deze wereld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan zijn niveau ligt. Handelingssnelheid van een tuinslak
Veermans kwaliteiten komen inderdaad niet tot hun recht tegen tegenstanders van een hoger kaliber dan RKC en Go Ahead.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan zijn niveau ligt. Handelingssnelheid van een tuinslak
Het helpt ook mee dat je in het overgrote deel van de wedstrijden in de Eredivisie nog met een containerschip kan draaien voordat je onder druk gezet wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gewoon een tikkie luie voetballer die bij hoger tempo volledig door het ijs zakt. Leuk voor PSV maar zal nooit de top halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oh nou ja, ook bitter teleurstellend in ieder geval. Hooydonk die een penalty moest hebben, en uiteindelijk 4e worden. Dan is het resultaat gewoon waardeloos.quote:
Doe es even normaal johquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veermans kwaliteiten komen inderdaad niet tot hun recht tegen tegenstanders van een hoger kaliber dan RKC en Go Ahead.
Kansen voor Southgate op een contractverlenging van 20 jaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik las juist dat de kans op Engeland in de achtste finales het grootste is.
Ja, qua land omdat zij dichterbij poulewinst zijn dan in de groep van België. Maar de kans is het grootst op de winnaar van de poule van Belgiëquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik las juist dat de kans op Engeland in de achtste finales het grootste is.
Het is dan ook ridicuul dat spelers in de MM veel eerder worden geselecteerd, dan spelers in grote mensen competities.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de eredivisie kom je daar mee weg tegen de RKC's, Heraclessen en Almere City's van deze wereld.
Kan gewoon ongewassen in de vuilnisbak hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:45 schreef Toine51 het volgende:
Kudt zeg, moet ik nog een aantal dagen mijn Oranje shirt nog niet in de was doen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |