Nou is hij ook wel middenveld in zijn eentje met Veerman/Reijnders en Wijnaldum/Simonsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De alom bewierrookte Schouten faalde opzichtig.
Ik ben niet verder gekomen dan één, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Szura het volgende:
Hoeveel contacten heeft Wijnaldum al jongens?
Bijna..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Szura het volgende:
Hoeveel contacten heeft Wijnaldum al jongens?
Ik durf wel te stellen dat Frenkie en Koopmeiners gemist wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou is hij ook wel middenveld in zijn eentje met Veerman/Reijnders en Wijnaldum/Simons
Mooie voorzetquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geertruida@:deebee
Jammer van Hout.
Daar was er nog eenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan één, eerlijk gezegd.
Er is vooral 0,0 afstemming. Geen tactiek. Geen afspraken. Los zand.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat Frenkie en Koopmeiners gemist worden
Basisplaats verdiend dusquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een paar achter elkaar nu!
Daarin heeft Koeman alvast een mooi excuus. Team hangt als los zand aan elkaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat Frenkie en Koopmeiners gemist worden
Het doet me ergens wel wat aan Ajax denkenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is vooral 0,0 afstemming. Geen tactiek. Geen afspraken. Los zand.
Tegen Frankrijk had Nederland volgens Koeman veel minder materiaal en was het dus knap (van hem) dat er gelijk werd gespeeld. Ben benieuwd wat hij hierover zegt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daarin heeft Koeman alvast een mooi excuus. Team hangt als los zand aan elkaar.
Dit lijkt eigenlijk een beetje op een wedstrijd tussen het Feyenoord van Advocaat tegen het Feyenoord van Slot.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het doet me ergens wel wat aan Ajax denken
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit lijkt eigenlijk een beetje op een wedstrijd tussen het Feyenoord van Advocaat tegen het Feyenoord van Slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |