standalone gamequote:Op vrijdag 13 december 2024 14:47 schreef RotatoR het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wtf ik dacht dat we maar 1 DLC zouden krijgen.
Hier idem.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef ems. het volgende:
Ik probeer enthousiast te zijn maar het hele idee vind ik eigenlijk gewoon niet zo interessant. Had liever gewoon een nieuw deel gehad van de eerdere games of een nieuwe IP.
We zien het wel als het zover is. Vooralsnog geen knoertharde plasser.
Letterlijk ja? Nog nooit smelt-animaties gezienquote:Op maandag 30 december 2024 01:07 schreef cherrycoke het volgende:
niks zo lekker als een kamehame build ( Comet Azur ) waardoor alles smelt, letterlijk , met scorpion charm en scarseal ben je letterlijk Goku geworden
Dit is nice.quote:Op maandag 30 december 2024 10:09 schreef 2dope het volgende:
Hierbij nog even Margit vernederd met m'n level 1 speermeneer
Ja kost wel even om die timings je eigen te maken maar dat gaat verrassend vlot. Ik wilde het eigenlijk bij alle bosses proberen maar de eerstvolgende was Godrick the Grafted en die heeft dan weer 90% unparryable attacksquote:Op maandag 30 december 2024 11:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is nice.
Je parry is wel on fleek, zoals de coole kinderen zouden zeggen
Yo, zie dit nu pas. Ik heb werkelijk geen idee... Ik weet ook niet of wij van Bandai iets hebben gekregen ter testquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
@:2dope weet jij toevallig of je als je je inschrijft voor een netwerk test van From Software games, of je dan sowieso toegang krijgt, of dat je ook uitgeloot kan worden als het ware, bij een grote interesse?
Beterquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Lord Miyazaki heeft mij gedagvaard. Ik ben officieel een Nightreign network tester.
Mail.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beter
Heb je bericht gehad via de mail of hoe hebben ze je gecontacteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |