Not mequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
En ik bespeur hier een hoop Malenia ontwijkers.

Ik was nooit zo van het parryen, altijd van het dodgen. Maar het is eigenlijk verrassend simpel na een tijdje oefenen. Na 2-3 parry's en wat in-between slices met bleed proc. is ze al half dood
  Ik was nooit zo van het parryen, altijd van het dodgen. Maar het is eigenlijk verrassend simpel na een tijdje oefenen. Na 2-3 parry's en wat in-between slices met bleed proc. is ze al half dood

Yes en yesquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is het max level van Scadutree Blessings? 20? En is dat te halen in 1 playthrough?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.

sommige hadden 200 tries op haar, mijn eerste keer en ik wist gelijk al dat dit weer een 2 phase of 3 phase fight ging worden, ik had wel een stuk of 10 tries nodig om haar moves te counteren en toen ging phase 1 aardig na een try of 25 had ik haar dan eindelijk down, dat self healen als ze je raakt blijft kut.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
En ik bespeur hier een hoop Malenia ontwijkers.

Sister Friedequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
sommige hadden 200 tries op haar, mijn eerste keer en ik wist gelijk al dat dit weer een 2 phase of 3 phase fight ging worden, ik had wel een stuk of 10 tries nodig om haar moves te counteren en toen ging phase 1 aardig na een try of 25 had ik haar dan eindelijk down, dat self healen als ze je raakt blijft kut.
net zo een aids gevecht als sister friede in DS3

Ik had Sister Friede op de eerste try, geloof het of niet. Ik werd door puur geluk steeds gemist, leek het wel, nog voordat ik goed en wel kon zien wat er allemaal gebeurde, had enorme ruzie met de camera. En opeens was ik er al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sister Friede
‘Fret not father, we have no need of thy flail. Tis only the flame, quivering at misguided Ash. Please, avert thine eyes. I will snuff out these ashes for good.’
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sister Friede
‘Fret not father, we have no need of thy flail. Tis only the flame, quivering at misguided Ash. Please, avert thine eyes. I will snuff out these ashes for good.’
[ afbeelding ]

update niet downloaden danquote:Op woensdag 11 september 2024 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Radahn alweer nerfed. Dit is mijn FromSoft niet meer. Toegegeven aan de casuals.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |