SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een antwoord zonder spoilers (maar mag wel in een spoiler)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb een vraag:Er is geen 'verkeerde' route, maar mijn suggestie zou zijn om Shadow Keep compleet uit te gaan pluizen. Cerulean Coast eerst doen is ook prima, Jagged Peak idem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een antwoord zonder spoilers (maar mag wel in een spoiler)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
SPOILER: naam van de omgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebt bereikt, even aan de rem te trekken en dubbelchecken of je niet eerst nog even wat andere regio's moet/wil verkennen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Die laatste zin snap ik niet; fragments verzamelen is toch juist een goed idee als je moeite hebt c.q. een kans wil maken? Gebruik je ook die nieuwe Glintstone Nails? Hoe bevalt die? Ik heb nog nauwelijks nieuwe sorceries gezien / geprobeerd, Blades of Stone zag er ook wel erg sick uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:21 schreef Daashin het volgende:
Inmiddels hoef ik alleen nog Radahn en Bayle te doen. Maar mijn hemel, wat zijn de bazen wild. Vooral als tovenaar zijnde dat je blauwe pies straaltjes probeert te landen. Geweldige uitbreiding, alleen weet ik niet of het een goed idee was om fragments te verzamelen om uberhaupt een kans te kunnen maken.
Je zit idd in de goede richtingquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
Nadat ik Divine Dancing Lion verslagen had heb ik het hele gebied (zal ongetwijfeld nog een hoop gemist hebben) links en rechts van de Grace voor Castle Ensis explored.
Totdat ik in gebieden terecht kwam waar ik nog geen kaart van heb.
Dus ik vermoed dat Castle Ensis nu de 'juiste' route is.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef 2dope het volgende:
Het enige wat ik je zou willen meegeven, als je het idee hebt dat je te snel richting het einde 'rusht', is zodra je eenmaal de locatieIdd na de baas in gebied Rauh ff aan de rem trekken en verder explorenSPOILER: naam van de omgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebt bereikt, even aan de rem te trekken en dubbelchecken of je niet eerst nog even wat andere regio's moet/wil verkennen
Dat dacht ik alquote:
Dat STR/DEX veel meer mogelijkheiden biedt qua build voor diverse wapens, dat idee heb ik ook ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Rellana haar zwaarden spelen zo fijn. Maar ik twijfel of ik meer richting STR/DEX moet gaan ipv INT/FTH. Heb nu vooral in gezet op de weaponart. Dus minimaal aantal punten in wat ik nodig heb en INT/FTH momenteel elk 50 punten.
Heb het idee dat ik met STR/DEX meer mogelijkheden heb tot andere wapens. Bijv. die katana die goed werkt tegen draken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Zonder meer, je mist dan alleen alle support spells en incantations die nog wel eens makkelijk kunnen zijn. En een manusje van alles wil je ook niet zijn, tenminste, als je nog niet boven lvl200 bent.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat STR/DEX veel meer mogelijkheiden biedt qua build voor diverse wapens, dat idee heb ik ook ja.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef 2dope het volgende:
Het enige wat ik je zou willen meegeven, als je het idee hebt dat je te snel richting het einde 'rusht', is zodra je eenmaal de locatieIk ben daar dus nu, maar heb ook het gebied onderin nog helemaal niet ontdekt. En van het gebied ook linksboven heb ik ook nog niet de map, maar ik ben wel bij het gebied wat jij nu aangeeft.SPOILER: naam van de omgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebt bereikt, even aan de rem te trekken en dubbelchecken of je niet eerst nog even wat andere regio's moet/wil verkennen
Dan toch maar aan die andere zones beginnen? Noord kan ik ook nog niet naartoe volgens mij..welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Je kunt prima die area gewoon betreden/verkennen, zelfs als je alles wat daar zit 'uitspeelt' kun je nog gewoon terug en andere dingen doen. Het is alleen eh, logischer om dat gebied voor het laatst te bewaren.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben daar dus nu, maar heb ook het gebied onderin nog helemaal niet ontdekt. En van het gebied ook linksboven heb ik ook nog niet de map, maar ik ben wel bij het gebied wat jij nu aangeeft.
Dan toch maar aan die andere zones beginnen? Noord kan ik ook nog niet naartoe volgens mij..
Ja die gasten die daar lopen zijn omega scaryquote:
Zo danquote:Op maandag 8 juli 2024 20:28 schreef 2dope het volgende:
Uurtje geleden ofzo zelf de laatste boss verslagen, volgens mij heb ik 95% van de bosses wel gedaan. Mogelijk nog een verdwaalde field boss maar voor mijn doen redelijk completionist. Geen schilden, geen magic, geen summons, geen ashes. Wel de zwaarste armor set met 100 poise, 99 STR, 57 END om te kunnen medium rollen met loeizware gear en een Giant Crusher met 3082 damageol' reliable bonk build
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens alle scadu fragments, volgens mij mis ik er nog acht. Dit is wel een heerlijke pure STR build, ik was de DLC begonnen als level 100 en ben nu 197 zonder grinden.
Maar ondertussen op pc ook alweer een nieuwe DEX/FTH run gestart, zojuist als level 70 Divine Beast verslagen. Verslavend kutspel
Dat ziet er ook wel uit als een interessante buildquote:Op maandag 8 juli 2024 20:28 schreef 2dope het volgende:
Uurtje geleden ofzo zelf de laatste boss verslagen, volgens mij heb ik 95% van de bosses wel gedaan. Mogelijk nog een verdwaalde field boss maar voor mijn doen redelijk completionist. Geen schilden, geen magic, geen summons, geen ashes. Wel de zwaarste armor set met 100 poise, 99 STR, 57 END om te kunnen medium rollen met loeizware gear en een Giant Crusher met 3082 damageol' reliable bonk build
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens alle scadu fragments, volgens mij mis ik er nog acht. Dit is wel een heerlijke pure STR build, ik was de DLC begonnen als level 100 en ben nu 197 zonder grinden.
Maar ondertussen op pc ook alweer een nieuwe DEX/FTH run gestart, zojuist als level 70 Divine Beast verslagen. Verslavend kutspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |