Eigenlijk zou ik dat ook wel willen, denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een PS5 én een Series X
Vanmiddag was er een extra sessie van 12 tot 15, waarschijnlijk vanwege de grote problemen gisteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Was zelf niet aanwezig want, hey, 4 uur in de ochtend, maar volgens anderen werkte deze session vlekkeloos.
Ja je zal een random er bij moeten fiksen. Dit is ook mijn hangup. Ach ja, misschien ook maar loslaten dat ik deze zou kopen alleen maar omdat ie van FROM is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niet deelgenomen aan de networktest o.i.d., maar ik vind het echt kut dat je niet gewoon met z'n tweeën dit kan doen. Kan de 3e persoon ook een CPU zijn of moet je per se met 3 echte mensen spelen?
Balen. Ik vind het eerlijk gezegd een domme set van FROM. Maar het zal ongetwijfeld wel goed verkopen ja, maar ik doe er dan niet aan meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja je zal een random er bij moeten fiksen. Dit is ook mijn hangup. Ach ja, misschien ook maar loslaten dat ik deze zou kopen alleen maar omdat ie van FROM is.
Lekker op dreef, kerel!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:32 schreef cherrycoke het volgende:
even vergeten hoe op een bleed build is met een mimic,fia trio in deeproot depths/prince of death was so neer
![]()
Hopelijk hebben ze inspiratie uit mijn gameplay gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
F&S / Bandai Namco en A24 werken aan liveactionfilm over Elden Ring @:notorious_roy
Geen idee wat ik daarvan zou moeten denken. Eigenlijk zou ik liever een Dark Souls horrorfilm willen, denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
F&S / Bandai Namco en A24 werken aan liveactionfilm over Elden Ring @:notorious_roy
Liefst een goede blood borne film, maar misschien moet ik blij zijn dat ze dit bij er doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Geen idee wat ik daarvan zou moeten denken. Eigenlijk zou ik liever een Dark Souls horrorfilm willen, denk ik.
Ja of uit mijn strength build gameplay met 2 mega grote zwaarden een beetje rondrennen en alles doodmeppen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 04:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze inspiratie uit mijn gameplay gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |